Palvelumuotoilu julkisella sektorilla
15.12.2020 | Outi Nokkonen & Elina Tervi
Palvelumuotoilu julkisella sektorilla on ajankohtainen aihe, johon on herätty ilahduttavin määrin. Mutta miten saada...
Jatka lukemistaMikä on palvelupolku? Näin se kannattaa tehdä!
24.2.2020 | Veikko Törrönen
Mikä on palvelupolku? Miten se kannattaa tehdä? Miksi se on strategisesti tärkeä? Miten palvelupolku auttaa kehittämään...
Jatka lukemistaYrityksen strategia 2020-luvulla? Tällainen sen tulisi olla!
19.2.2020 | Veikko Törrönen
Yrityksen strategia 2020-luvulla? Millainen sen tulisi olla? Miksi nykyinen strategiamme ei ohjaa tekemistämme tiimi- ja...
Jatka lukemistaAsiakaskokemus – strateginen kilpailuetu toivetilana?
11.2.2020 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemus - strateginen kilpailuetu toivetilana? Olisiko aika muuttaa tämä? Asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen...
Jatka lukemistaLiiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu: empatian ja strategisen näkemyksen tasapainottajat
31.1.2020 | Veikko Törrönen
Liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu puhuttavat paljon juuri täällä hetkellä. Tässä blogissa avataan...
Jatka lukemistaMiten parantaa asiakaskokemusta? Mistä resurssit?
26.1.2020 | Veikko Törrönen
Miten parantaa asiakaskokemusta? Mistä resurssit sen kehittämiseen? Missä tilanteissa investointi asiakaskokemuksen kannattaa?...
Jatka lukemistaOmaa elämää voi palvelumuotoilla
30.7.2019 | Veikko Törrönen
Tämä "Omaa elämää voi palvelumuotoilla" blogikirjoitus on jatkoa blogille: ”Voiko elämään palvelumuotoilla?”...
Jatka lukemistaMitä on palvelumuotoilu?
19.2.2019 | Veikko Törrönen
Mitä on palvelumuotoilu? Miksi sitä kannattaa tehdä? Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemistaLiiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta!
26.12.2018 | Veikko Törrönen
Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta! Saimme viime viikolla päätökseen liiketoiminta- ja...
Jatka lukemistaMihin liiketoimintamuotoilua voidaan hyödyntää?
26.7.2018 | Veikko Törrönen
Tämä blogikirjoitus on jatkoa sarjalle, jossa avataan liiketoimintamuotoilun perusteita. Edellinen blogikirjoitus keskittyi...
Jatka lukemistaMitä on liiketoimintamuotoilu? Näin se tuottaa tulosta!
18.7.2018 | Veikko Törrönen
Mitä on liiketoimintamuotoilu (business design)? Miksi edelläkävijät panostavat siihen? Milloin liiketoimintamuotoilusta on...
Jatka lukemistaVoiko omaa elämää palvelumuotoilla?
24.6.2018 | Veikko Törrönen
Istun laivan kahviossa matkalla kauan odotetulle perheen kesälomamatkalle Keski-Eurooppaan. Kävimme aamulla perheemme kanssa...
Jatka lukemistaJahtaako asiakaslähtöisyys omaa häntäänsä?
31.5.2018 | Veikko Törrönen
Asiakaslähtöisyys? Muotoiluajattelu? Palvelumuotoilu? Mitä muotoiluajattelu ja palvelumuotoilu tarkoittavat – eri tasoilla?...
Jatka lukemistaTuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa?
2.4.2018 | Veikko Törrönen
Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa? Ei asiakkaan aikakaudella, jossa myös jokainen tuote on palvelu....
Jatka lukemistaAsiakaslähtöinen suunnittelu: “Mitä mä aattelen, et ne aattelee musta”
13.11.2017 | Suvi Helén
Asiakaslähtöinen suunnittelu? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Seesteisenä sunnuntaiaamuna juon rauhassa aamukahviani...
Jatka lukemistaMihin palvelumuotoilua voi hyödyntää?
11.9.2017 | Veikko Törrönen
Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Milloin palvelumuotoilusta on hyötyä? Mitä tuloksia voitte odottaa...
Jatka lukemistaMiksi palvelumuotoilla? Tutustu tutkimustuloksiin!
3.9.2017 | Veikko Törrönen
Miksi palvelumuotoilla? Miksi palvelumuotoilu sopii tähän hetkeen? Pohdimme edellisessä blogikirjoituksessa vastausta...
Jatka lukemistaAsiakaskokemus ratkaisee yrityksesi tulevan menestyksen!
15.8.2017 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemus ratkaisee yrityksesi tulevan menestyksen! Asiakaskokemuksen merkitys kilpailuedun kasvattajana on noussut...
Jatka lukemistaAsiakaskokemuksesta kilpailuetua
15.8.2017 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemuksesta kilpailuetua - oikeasti? Toteutimme laajan palvelumuotoiluprojektin keväällä 2017. Projektin tavoitteena...
Jatka lukemistaPanostus asiakaskokemukseen kannattaa
15.8.2017 | Veikko Törrönen
Panostus asiakaskokemukseen kannattaa! Luin hiljattain mielenkiintoisen Harvard Business Review:in artikkelin (linkki), jossa...
Jatka lukemistaInnostuitko?
Ota yhteyttä, niin kreataan juuri teille sopiva toteutus!
Veikko Törrönen
Perustaja, Liiketoimintamuotoilija, Palvelumuotoilija
Jätä viesti ja olemme sinuun yhteydessä arkisin jo samana päivänä!
MODERNI JA OSALLISTAVA STRATEGIATYÖ
LATAA OPAS TÄSTÄ >