LIIKETOIMINNAT PALVELEVAT AINA IHMISIÄ

Kun ympäröivät tekijät kuten työ, yhteiskunta ja talous muuttuvat, myös organisaatioiden on muututtava. Liiketoimintojen digitalisointi ja automatisointi koetaan monessa organisaatiossa muutoksesta selviytymisen edellytykseksi – ja olemme osittain samaa mieltä. Haluamme kuitenkin painottaa, että pohjimmiltaan liiketoiminnat palvelevat aina ihmisiä.

 

innovaatioseteli

 

Autamme organisaatiotasi ymmärtämään ihmisiä…

Liiketoiminta on etääntynyt kauaksi tästä ajattelutavasta: strategiaa, palveluita, asiakaskokemusta ja muita liiketoiminnan kriittisen tärkeitä osa-alueita kehitetään omissa siiloissa ja neuvotteluhuoneissa, kaukana asiakkaista. Tässä epäyhtälössä piilee valtavia mahdollisuuksia – toimialariippumattomasti. Autamme organisaatiotasi ymmärtämään ihmisiä ja maksimoimaan sen asiakkaille, työntekijöille ja omistajille tuottaman arvon.

 

miksi

 

… ja tekemään tulosta – aina rennossa hengessä.

Muotoilun hyödyntäminen palveluiden ja liiketoiminnan kehittämisessä tuo todistetusti tuloksia, mutta se on ollut perinteisesti suurten organisaatioiden yksinoikeus – ei enää. Lean Startup -menetelmiä ja muotoiluajattelua yhdistävä yhteiskehittämisen konseptimme mahdollistaa isot tulokset pienemmillä resursseilla. Teemme töitä kaikenkokoisille kehitysmyönteisille organisaatioille – toimialariippumattomasti – ympäri Suomen.

Tulokset ratkaisevat: työmme tuottaa tulosta ja haluttua muutosta – aina rennossa hengessä. Suositteluasteemme NPS (Net Promoter Score) > 95. Annetaan asiakkaidemme kertoa omin sanoin miksi KREAPAL.

 

VISIOMME

Suomalaisilta yrityksiltä puuttuu kirkas asiakkaille, työntekijöille ja omistajille arvoa tuottava yhteinen inspiroiva päämäärä – ja keinot päämäärän toteuttamiseen. Muutamme tämän – päivä kerrallaan. Näin luomme hyvää ympärillemme auttamalla yksilöitä, yrityksiä ja koko Suomea menestymään – yhdessä.

ARVOMME

Rohkeus
Aitous
Huippuosaaminen
Ilo, innostus ja intohimo
Kasvu
Tuloksellisuus

MISSIOMME

Autamme yrityksiä ymmärtämään ihmisiä, kirkastamaan yhteisen inspiroivan päämäärän, muotoilemaan haluttua muutosta ja aikaansaamaan tavoiteltuja tuloksia.

 

Yhteystiedot

Meitä kiinnostaa kuulla sinusta!

Ota yhteyttä - keskustellaan.

Kuuntelemme sinua ja organisaatiosi tarpeita. Kerromme myös reilusti, jos emme ole organisaatiollesi paras mahdollinen kumppani – ja ehdotamme sopivampia tekijöitä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle. Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, VMP Oyj