PALVELUMUOTOILUN WEBINAARI | ILMOITTAUDU

Palvelumuotoilu käytännössä -verkkokurssi

PALVELUMUOTOILU KÄYTÄNNÖSSÄ -VERKKOKURSSI ™

Palvelumuotoilu (service design) on hyödyllinen ja tehokas keino tuottaa parempia palveluita ja asiakaskokemusta. Mutta miten palvelumuotoillaan käytännössä? Palvelumuotoilu käytännössä -verkkokurssi vastaa palvelumuotoilun peruskysymyksiin sekä antaa sinulle valmiudet lähteä toteuttamaan palvelumuotoilua – unohtamatta esimerkkien kautta opetettuja sekä käytännössä testattuja työkaluja, jotka saat itsellesi käyttöön.

 

PAREMMILLA PALVELUILLA ENEMMÄN MYYNTIÄ JA TULOSTA

Haluatko kehittää parempia palveluita yrityksellesi? Uskomme että haluat, sillä paremmat palvelut kasvattavat yrityksesi:

✅ Asiakasuskollisuutta: tyytyväiset asiakkaat palaavat luoksenne.
✅ Kannattavuutta: asiakkaidenne ostotiheys kasvaa.
✅ Asiakaskokemusta ja suosittelua: tyytyväiset asiakkaat suosittelevat palveluitanne edelleen, eli tekevät myyntiä ja markkinointia puolestanne.
✅ Työntekijäkokemusta: on mukava olla töissä yrityksessä, josta asiakkaat tykkäävät.

Paremmat palvelut myös karsivat yrityksesi tarpeettomia kuluja:

✅ Turhat yhteydenotot vähenevät: asiakkaat ymmärtävät miten palvelunne toimii, joten he eivät kuormita henkilöstöänne ilmeisillä kysymyksillä
✅ Reklamaatiot vähenevät: vähennätte reklamaatioiden määrää – ja niiden aiheuttamia turhia kustannuksia.

 

PALVELUMUOTOILU RATKAISUNA?

Olet varmasti kuullut ja lukenut palvelumuotoilusta – ja ymmärtänyt sen tehokkaaksi keinoksi parempien palveluiden kehittämiseen. Onko sinulle kuitenkin jäänyt epäselväksi:

  • Mitä palvelumuotoilu oikeasti on?
  • Miksi palvelumuotoilu sopii menetelmänä tähän hetkeen?
  • Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää?

Ja ennen kaikkea: MITEN palvelumuotoillaan käytännössä?

 

Voisiko joku nyt vastata konkreettisesti näihin kysymyksiin – ja auttaa minua palvelumuotoilemaan?

 

YMMÄRRÄN SINUA JA HALUAN AUTTAA

Ymmärrän sinua hyvin, koska olen itsekin ollut samassa tilanteessa – ja kysynyt samoja kysymyksiä. Olen Veikko Törrönen, KREAPAL DESIGN Oy:n perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija. Olen opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa – ja johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla. Olen siis oppinut palvelumuotoilemaan – käytännön kautta.

Olen kouluttanut useita satoja ihmisiä palvelumuotoilemaan. Kouluttajana minua on kiitetty erityisesti kyvystäni oivalluttaa isoja kokonaisuuksia simppelisti. Olen innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa syntyy oivalluksia, jotka on helppo viedä käytäntöön.

 

PALVELUMUOTOILU KÄYTÄNNÖSSÄ -VERKKOKURSSI ™

 

Tällä verkkokurssilla opit:

  • Mitä palvelumuotoilu oikeasti on.
  • Miksi palvelumuotoilu sopii menetelmänä tähän hetkeen.
  • Mihin voit hyödyntää palvelumuotoilua.

Ja ennen kaikkea sen, MITEN palvelumuotoilet käytännössä! Kurssilla ei puhuta vain teorian tasolla siitä, mikä voisi toimia – vaan kerrotaan kokemukseen pohjautuen siitä mikä toimii – käytännössä.


Näin verkkokurssi suoritetaan
:

✅ Verkkokurssin kaikki sisältö on välittömästi maksun suorittamisen jälkeen käytössäsi.
✅ Verkkokurssi sisältää 29 video-osuutta, joissa on yli 5 tuntia sisältöä.
✅ Jokainen osio sisältää mahdollisuuden esittää kommentteja tai kysymyksiä.
✅ Voit käydä kurssin täysin itsenäisesti sinulle parhaiten sopivassa tahdissa (max. 180 päivää).
✅ Pystyt suorittamaan kurssin kokonaisuudessaan yhdessä vuorokaudessa. Töiden ohessa suoritettuna, suosittelemme varaamaan kurssisisällön sisäistämiseen noin kolmea työpäivää vastaavan määrän aikaa.
✅ Saat opetusmateriaalin sekä kurssilla läpikäydyt, käytännössä testatut työkalut omaan käyttöösi.
✅ Kurssin lopussa on tentti, joka ohjaa sinua oikeisiin vastauksiin. Tentin tarkoituksena on kerrata kokonaisuuden tärkeimmät asiat.

Tentin suoritettuasi toimitamme sinulle sähköisen sertifikaatin todistuksena siitä, että sinulla on valmiudet palvelumuotilla käytännön tasolla. Tältä näyttää tuleva kurssitodistuksesi.

  palvelumuotoilu verkkokurssi

MIETITKÖ VIELÄ?

Menettääkö yrityksesi myyntiä, koska:

❗ Asiakkaanne eivät ymmärrä palveluitanne?
❗ Asiakkaat eivät palaa luoksenne?
❗ Asiakkaat eivät suosittele palveluitanne?
❗ Palvelunne tuottaa huonoa palautetta – ja huonoa työntekijäkokemusta.

Syntyykö yritykseesi turhia kuluja, koska:

❗ Asiakkaat eivät ymmärrä miten palvelunne toimivat, joten he kuormittavat toistuvasti samoilla kysymyksillä myyntiänne, asiakaspalveluanne ja muuta henkilöstöänne?
❗ Epäselvyydet palvelussa aiheuttavat teille turhia reklamaatioita.

Jos vastasit edes kahteen kysymykseen ”kyllä”, tämä kurssi on tarkoitettu juuri sinulle.

 

TERVETULOA MUKAAN!

Kuten tiedät, useimmista palvelumuotoilun kursseista pyydetään yleensä yli 400€ (sis. alv). Tämä kurssi on vain 285 (sis. alv). Kurssin opetukset ovat konkreettisia ja palvelulupaus seuraava: kurssin käytyäsi sinulla on valmiudet itsenäiseen palvelumuotoiluun käytännössä.

Miksi tämä kurssi on näin edullinen? Olen itsekin ollut siinä tilanteessa, että en ihan tiedä miten palvelumuotoillaan käytännössä. Olen kysynyt samoja kysymyksiä – ja meinannut turhautua koko aiheeseen. Olen samanlainen kuin sinä: teen töitä suurella sydämellä ja haluan luoda omalla työlläni menestystä ja hyvää ympärilleni.

Haluan aidosti auttaa sinua. Sydämellisesti tervetuloa mukaan!

palvelumuotoilu-käytännössä-verkkokurssi

Haluaisitko maksaa laskulla? Ota yhteys veikko[email protected] ja ilmoita vain: nimesi, yrityksesi y-tunnus, yrityksesi verkkolaskuosoite ja -operaattoritunnus sekä mahdollinen viite.

FacebookTwitterLinkedIn
Palvelumuotoilu käytännössä -verkkokurssi Liiketoimintamuotoilun verkkokurssi ™ Etusivu

Yhteystiedot

Autamme SINUA onnistumaan!

Ota yhteyttä.

Kuuntelemme sinua ja organisaatiosi tarpeita – ja autamme sinua kehittämän strategian tai palvelun, josta asiakkaanne, työntekijänne ja omistajanne syttyvät! Kerromme myös reilusti, jos emme ole organisaatiollesi paras mahdollinen kumppani – ja ehdotamme sopivampia tekijöitä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle. Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, VMP Oyj

Strategia tai palvelu uudelle tasolle?

ILMAISET WEBINAARIT