Oppaat
Takaisin EtusivulleLataa tästä
OPAS LIIKETOIMINTAMUOTOILUUN
Opas osallistavaan ja moderniin strategiatyöhön. Oppaan luettuasi ymmärrät: mitä, miksi, mihin, miten ja millaisia tuloksia voit odottaa?
OPAS PALVELUMUOTOILUUN
Mitä on palvelumuotoilu? Miksi palvelumuotoilla? Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Miten palvelumuotoillaan? Lataa uudistettu oppaamme!
ASIAKASKOKEMUSOPAS
Mitä on asiakaskokemus? Miksi siihen kannattaa investoida? Miten sitä johdetaan ja kehitetään? Mitä tuloksia voit odottaa investoinnista asiakaskokemukseen? Lataa oppaamme ja tiedät.
OKR OPAS: Strategia organisaatiosi arkeen
Tämän oppaan avulla varmistat, että organisaatiossasi strategiset suunnitelmat eivät jää vain pöytälaatikoihin pölyyntymään.
Innostuitko?
Ota yhteyttä, niin kreataan juuri teille sopiva toteutus!
Veikko Törrönen
Perustaja, Liiketoimintamuotoilija, Palvelumuotoilija
Jätä viesti ja olemme sinuun yhteydessä arkisin jo samana päivänä!
MODERNI JA OSALLISTAVA STRATEGIATYÖ
LATAA OPAS TÄSTÄ >