Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

Asiakkaat

Meistä sanottua

Asiakastarinoita

OKR-malli haltuun | Lehtipiste-konserni

OKR-malli haltuun? Miten se toteutetaan käytännössä - ja mitä siinä tulee huomioida? Jos etsit napakkaa...

Tutustu asiakastarinaan

Kilpailuetua strategisella palvelumuotoilulla | Helsingin seudun kauppakamari

Kilpailuetua palvelumuotoilemalla? Miten ihmeessä? Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön toteutuksesta, suosittelen...

Tutustu asiakastarinaan

Palvelun tuotteistaminen | ATA-henkilöstöpalvelut Oy

Kilpailuedun kirkastus palvelumuotoilua hyödyntämällä? Miten ihmeessä? Palvelumuotoilua hyödynnettiin menetelmänä...

Tutustu asiakastarinaan

Uusi palvelukonsepti haastaa toimialan perinteitä | Muotolevy Oy

Palvelukonsepti, joka haastaa toimialan perinteitä - ja auttaa konkreettisesti kohti vastuullisuutta? Miten tämän kaltainen...

Tutustu asiakastarinaan

Osallistava strategiatyö kaupungin yhtiölle | Helsingin Asumisoikeus Oy

Osallistava strategiatyö? Miten se toteutetaan käytännössä? Jos pohdit vastauksia edellisiin, tutustu tähän...

Tutustu asiakastarinaan

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun! | IPP Oy

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun? Mitenkä se tehdään? Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön...

Tutustu asiakastarinaan
Tuomas Muurinen

Muotoiluajattelu osaksi yrityskulttuuria ja tapaa toimia | Kuulu Oy

Muotoiluajattelu osaksi yrityskulttuuria ja tapaa toimia Muotoiluajattelu on käytännön keino hyvän asiakas- ja...

Tutustu asiakastarinaan
Minna Maaria Lahtonen

Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla | VSSHP

Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla haltuun Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla? Mitenkäs se...

Tutustu asiakastarinaan
Riitta Salmi

Palvelumuotoilu selkeytti palvelutarjonnan | Helsingin Kamari Oy

Palvelumuotoilu selkeytti Kauppakamarin palvelutarjonnan Palvelumuotoilu selkeytti Helsingin seudun kauppakamarin...

Tutustu asiakastarinaan

Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun | NMC Cellfoam Oy

Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun! Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen? Mitenkäs se tapahtuu?...

Tutustu asiakastarinaan
Marko Björklund

Palvelun tuotteistus toimialaa muuttavalle innovaatiolle | OffiStore Oy

Palvelun tuotteistus toimialaa muuttavalle innovaatiolle! Palvelun tuotteistus? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Jos etsit...

Tutustu asiakastarinaan
Kati Paulin

Strategian yhteiskehittäminen | Silta Oy

Strategian yhteiskehittäminen? Miten se toteutetaan käytännössä? Jos etsit asiakastarinaa käytännön toteutuksesta,...

Tutustu asiakastarinaan
Miikka Veikkola

Palvelumuotoilua palvelutarjonnan selkeyttämiseksi | Loimua Oy

Palvelumuotoilua hyödynnettiin ajattelu- ja työtapana projektissa, jonka tavoitteena oli Loimua Oy:n arvolupauksen ja...

Tutustu asiakastarinaan
strategiatyö arkeen

Strategiatyö arkeen | Kangasalan Sanomat Oy

Strategiatyö arkeen liiketoimintamuotoilulla Strategiatyö arkeen oli kantavana teemana liiketoimintamuotoiluprojektille, jonka...

Tutustu asiakastarinaan
asiakaskokemus nosteeseen

Asiakaskokemus nosteeseen palvelumuotoilemalla | Vaihtoplus Oy

Asiakaskokemus nosteeseen Vaihtoplussalla Asiakaskokemus nosteeseen! Toteutimme  syksyn 2018 aikana asiakas- ja...

Tutustu asiakastarinaan
Laura Poikkimäki

Palvelumuotoilulla selkeyttä | Silta Oy

Palvelumuotoilulla selkeyttä skaalautuvaan palvelumalliin Palvelumuotoilulla selkeyttä! Meillä oli ilo toteuttaa kevään...

Tutustu asiakastarinaan
Tiina Lillbacka

Asiakaskokemuksen strategiatyö energia-alalle | Vaasan Sähkö Oy

Asiakaskokemuksen strategiatyö energia-alalle Asiakaskokemuksen strategiatyö on jotakin, mitä jokaisen organisaation, joka on...

Tutustu asiakastarinaan

Omistajastrategian määrittely perheyritykselle | Metehe Oy

Omistajastrategian määrittely perheyritykselle Omistajastrategian määrittely? Miten se tehdään? Jos etsit napakkaa...

Tutustu asiakastarinaan

Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu | Informa Oy

Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu on homma, jota ei pääse toteuttamaan...

Tutustu asiakastarinaan
liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen ytimeen | Komea Kodinremontti Oy

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen ytimeen Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen Pirkanmaan intohimoisimman...

Tutustu asiakastarinaan
Jonna Rantala

Strategia arkeen pk-yrityksessä | Isännöintipalvelu Järvinen Oy

Strategia arkeen pk-yrityksessä yhteiskehittämällä? Miten se tehdään konkreettisesti? Jos kaipaat käytännön...

Tutustu asiakastarinaan
asiakaslähtöinen ajattelu

Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa lakipalveluita | Asianajotoimisto Facta Oy

Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa lakipalveluita Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa Facta Oy:n lakipalveluita! Asiakkaiden...

Tutustu asiakastarinaan
Työntekijäkokemus uudelle tasolle

Työntekijäkokemus uudelle tasolle! | RD Velho Oy

Työntekijäkokemus uudelle tasolle! Työntekijäkokemus uudelle tasolle - yhdessä! Meillä oli ilo toteuttaa kevään ja...

Tutustu asiakastarinaan
Palvelumuotoilu auttoi

Palvelumuotoilu auttoi sote-alalla | Oma Häme -hanke

Palvelumuotoilu sote-alalla auttoi ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen Palvelumuotoilu sote-alalla? Miten sitä...

Tutustu asiakastarinaan
Uuden konseptin palvelumuotoilu

Uuden konseptin palvelumuotoilu | Business Tampere

Uuden konseptin palvelumuotoilu Uuden konseptin palvelumuotoilu Business Tampeelle! KREAPAL DESIGN Oy:n liiketoiminnan...

Tutustu asiakastarinaan

Innostuitko?

Ota yhteyttä, niin kreataan juuri teille sopiva toteutus!

   
veikko-torronen

Veikko Törrönen

Perustaja, Liiketoimintamuotoilija, Palvelumuotoilija

Jätä viesti ja olemme sinuun yhteydessä arkisin jo samana päivänä!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

MODERNI JA OSALLISTAVA STRATEGIATYÖ

LATAA OPAS TÄSTÄ >