Asiakasuskollisuus – homma haltuun 4:llä stepillä!
19.3.2024 | Veikko Törrönen
Asiakasuskollisuus? Mitä se tarkoittaa? Miksi siihen kannattaa panostaa? Miten asiakasuskollisuutta kehitetään...
Jatka lukemistaStrategian päivitys – 4 simppeliä askelta onnistumiseen
20.2.2024 | Veikko Törrönen
Strategian päivitys agendalla? Milloin strategia tulisi päivittää? Miten se päivitetään? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemistaStrategian toteuttaminen – näin onnistut!
3.1.2024 | Veikko Törrönen
Strategian toteuttaminen? Miten valittua strategiaa toteutetaan tehokkaasti? Miten ihmiset saadaan innostumaan sen...
Jatka lukemistaPalvelullistaminen – tässä on avain onnistumiseen!
1.12.2023 | Veikko Törrönen
Palvelullistaminen? Mitä se tarkoittaa ihan konkreettisesti ja miksi siitä kannattaisi olla kiinnostunut? Miten onnistua...
Jatka lukemistaAsiakaskokemus kilpailuetuna – varmista menestyminen tulevaisuudessa
13.11.2023 | Sanna Helttunen
Asiakaskokemus kilpailuetuna? Onko strategiassanne tunnistettu asiakaskokemus yhdeksi tulevaisuuden kilpailussa menestymisen...
Jatka lukemistaPalvelumuotoilu – tarjous helposti ja mukavasti!
15.10.2023 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoilu - tarjous helposti, mukavasti ja laadukkaasti? Keneltä kannattaa pyytää tarjousta ja miten homma toimii? Jos...
Jatka lukemistaPalvelustrategia – 4 askelta sen tekemiseen
11.10.2023 | Veikko Törrönen
Palvelustrategia (tuotestrategia)? Mikä se on, miksi sellainen kannattaa tehdä – ja miten se tehdään? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemistaPalvelumuotoilua palveluna – 5 hyvää syytä ostaa asiantuntijuutta ketterästi!
13.9.2023 | Sanna Helttunen
Palvelumuotoilua palveluna perinteisen projektin sijaan? Miksi? Mikäs tässä toimintamallissa on etuna? Jos haluat ymmärtää...
Jatka lukemistaOKR-mallin käyttöönotto – huomioi 5 asiaa startissa!
15.8.2023 | Sanna Helttunen
OKR-mallin käyttöönotto agendalla? Vai harkitsetteko vielä? Kannattaa jatkaa lukemista, mikäli sinua kiinnostaa tietää...
Jatka lukemistaAsiakaslähtöisyys: näin nostat sen uudelle tasolle
5.6.2023 | Veikko Törrönen
Asiakaslähtöisyys? Mitä se on - ja miksi se on tärkeä aihe juuri nyt? Millä tasolla organisaatiosi on...
Jatka lukemistaArvot – 3 konkreettistä erimerkkiä organisaatioille
25.5.2023 | Sanna Helttunen
Arvot – mihin me niitä muka tarvitsemme? Tässä blogissa avataan kolmen esimerkin kautta sitä, miksi organisaation kannattaa...
Jatka lukemistaTyöntekijäkokemuksen kehittäminen – OKR auttaa näillä 4:llä tavalla
19.4.2023 | Sanna Helttunen
Työntekijäkokemuksen kehittäminen? Miten tuoda merkityksellisyyden tunnetta osaksi arjen tekemistä? Entä, miten voimme...
Jatka lukemistaPalveluiden tuotteistaminen – huomioi tämä yksi asia ja onnistu
3.10.2022 | Veikko Törrönen
Mitä palveluiden tuotteistaminen tarkoittaa? Miksi se on tärkeää? Mikä on tuotteistamisen kaikista tärkein elementti? Jos...
Jatka lukemistaOmistajastrategia – huomioi nämä 7 asiaa
9.9.2022 | Veikko Törrönen
Omistajastrategia? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Mitä sen tekemisessä tulisi huomioida? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemistaPalvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa
1.8.2022 | Veikko Törrönen
Palvelulupaus? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Millainen palvelulupaus puhuttelee juuri oikeanlaisia asiakkaita ja tuo lisää...
Jatka lukemistaMikä on visio? Huomioi nämä näkökulmat vision muotoilussa
1.7.2022 | Veikko Törrönen
Mikä on visio? Mitä konkreettista hyötyä siitä on liiketoiminnalle? Millainen on hyvä yrityksen visio? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemistaMikä on OKR? Näin testaat mallia ketterästi!
2.6.2022 | Veikko Törrönen
Mikä on OKR? Mitä hyötyä siitä on? Miten voisin hyödyntää sitä omassa työssäni? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemistaPalvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta
4.5.2022 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta -blogikirjoituksen ajatus lähti asiakastarinoiden päivityksen yhteydessä....
Jatka lukemistaSinisen meren strategia – 6 keinoa päästä pois punaiselta mereltä
27.1.2022 | Anna Mari Koutroukides
Sinisen meren strategia? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Mikä on punainen meri - ja miten siltä pääsee pois? Jos etsit...
Jatka lukemistaAsiakaskokemuksen johtaminen – ota nämä tasot haltuun!
22.11.2021 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemuksen johtaminen? Millaisten vaiheiden kautta se kehittyy? Miten asiakaskokemusta johdetaan systemaattisesti? Jos...
Jatka lukemistaAsiakasarvon tuottaminen ja palvelumuotoilu
24.10.2021 | Anna Mari Koutroukides
Asiakasarvon tuottaminen – sehän on itsestään selvää – vai mitä? Ei. Asiakasarvon tuottaminen ei onnistu...
Jatka lukemistaStrateginen johtaminen ihmislähtöisesti – näin se tehdään!
1.9.2021 | Veikko Törrönen
Strateginen johtaminen? Mitä se tarkoittaa? Miten yrityksen työntekijät ja asiakkaat otetaan mukaan strategiatyöhön? Ja...
Jatka lukemistaPalvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen
10.8.2021 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen. Tässä blogikirjoituksessa kerrotaan, mitä on asiakaskokemus, mitä on...
Jatka lukemistaStrategian määritelmä simppelisti
1.6.2021 | Veikko Törrönen
Mikä tarkoittaa strategia? Miksi valtaosa strategioista epäonnistuu? Mitkä ovat strategian tyypillisimmät elementit? Miten...
Jatka lukemistaStrategian jalkauttaminen modernilla ja osallistavalla tavalla – huomio nämä!
12.5.2021 | Veikko Törrönen
Strategian jalkauttaminen? Miten se tehdään modernilla ja osallistavalla tavalla? Jos strategian yhteiskehittämiseen...
Jatka lukemistaMitä on asiakaslähtöisyys?
5.5.2021 | Outi Nokkonen
Mitä on asiakaslähtöisyys palvelujen kehittämisessä? Asiakaslähtöisyys ymmärretään toisinaan väärin – sanotaan,...
Jatka lukemistaStrategian laatiminen agendalla? Toimi näin!
21.4.2021 | Veikko Törrönen
Strategian laatiminen agendalla? Miten se pitäisi tapahtua aikakaudella, jona valta on siirtynyt yrityksiltä ihmisille? Miksi...
Jatka lukemistaAsiakaskokemusstrategia – 5 steppiä haltuunottoon!
10.2.2021 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemusstrategia? Miksi sellainen pitäisi olla? Miten asiakaskokemusstrategia tehdään? Jos etsit konkreettisia ohjeita...
Jatka lukemistaOsallistava strategiaprosessi tuottaa tuloksia
22.1.2021 | Veikko Törrönen
Osallistava strategiaprosessi? Miten se tehdään? Miten voisimme hyödyntää strategiaprosessissa ja sen lopputuloksissa koko...
Jatka lukemistaPalvelumuotoilu julkisella sektorilla
15.12.2020 | Outi Nokkonen & Elina Tervi
Palvelumuotoilu julkisella sektorilla on ajankohtainen aihe, johon on herätty ilahduttavin määrin. Mutta miten saada...
Jatka lukemistaInnostuitko? Mahtavaa!
Ota yhteyttä, niin suunnitellaan teille sopivin ratkaisu.
Veikko Törrönen
Perustaja, Liiketoimintamuotoilija, Palvelumuotoilija
Jätä viesti ja olemme sinuun yhteydessä arkisin jo samana päivänä!
OKR-VALMENNUS PK-YRITYKSILLE STARTTAA 10.4.2024
LUE LISÄÄ!