PALVELUMUOTOILUN VERKKOKURSSI JULKAISTU | TUTUSTU

KREAPAL BLOGI
Ajatuksia liiketoimintamuotoilusta, palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksesta.

Takaisin Etusivulle
palvelupolku

Mikä on palvelupolku? Miksi se on strategisesti tärkeä?

24.2.2020   |   Veikko Törrönen

Palvelupolku? Mikä on palvelupolku? Miksi se on strategisesti tärkeä? Miten palvelupolku auttaa kehittämään...

Jatka lukemista
yrityksen-strategia

Yrityksen strategia 2020-luvulla? Tällainen sen tulisi olla

19.2.2020   |   Veikko Törrönen

Yrityksen strategia 2020-luvulla? Millainen sen tulisi olla? Miksi nykyinen strategiamme ei ohjaa tekemistämme tiimi- ja...

Jatka lukemista
asiakaskokemus-strateginen-kilpailuetu

Asiakaskokemus – strateginen kilpailuetu toivetilana

11.2.2020   |   Veikko Törrönen

Asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen merkitys organisaation pitkäaikaisen strategisen kilpailuedun luojana on tunnistettu...

Jatka lukemista
liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu

Liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu: empatian ja strategisen näkemyksen tasapainottajat

31.1.2020   |   Veikko Törrönen

Palvelumuotoilu on äärimmäisen tehokas keino kehittää palveluiden tuottamaa asiakaskokemusta ja työntekijäkokemusta,...

Jatka lukemista
miten-parantaa-asiakaskokemusta

Miten parantaa asiakaskokemusta? Mistä resurssit?

26.1.2020   |   Veikko Törrönen

Asiakaskokemus on ollut jo useamman vuoden ajan globaalisti organisaatioiden strategisesti tärkein kilpailukeino...

Jatka lukemista

Omaa elämää voi palvelumuotoilla

30.7.2019   |   Veikko Törrönen

Tämä "Omaa elämää voi palvelumuotoilla" blogikirjoitus on jatkoa blogille: ”Voiko elämään palvelumuotoilla?”...

Jatka lukemista

Mitä on palvelumuotoilu? Mitkä ovat sen keskeisimmät elementit?

19.2.2019   |   Veikko Törrönen

Mitä on palvelumuotoilu? Mitä se tarkoittaa? Mitkä ovat sen keskeisimmät elementit? Mihin palvelumuotoilua hyödynnetään?...

Jatka lukemista

Palvelumuotoilu on uusi musta

29.1.2019   |   Irja Koljonen

”Olemme asiakaskeskeisiä ja panostamme asiakaskokemukseen 100 %, joka kohtaamisella! ”Haluamme tarjota parasta...

Jatka lukemista

Miksi liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa niin helkkarin hyvää tulosta?

26.12.2018   |   Veikko Törrönen

Saimme viime viikolla päätökseen liiketoiminta- ja palvelumuotoiluprojektin, jonka lopputuloksena synnytettiin uudelle...

Jatka lukemista

Organisaatiosi tärkein tehtävä on ymmärtää ihmisen elämää

16.12.2018   |   Veikko Törrönen

Kun ympäröivät tekijät kuten työ, yhteiskunta ja talous muuttuvat, myös yritysten on muututtava. Liiketoimintojen...

Jatka lukemista

”Osallistuin juuri webinaariin. Opiskelen palvelumuotoilua yliopistolla ja käytännössä opin äsken tunnissa enemmän kuin viimeisen 9kk aikana yliopistolla - kiitos!”

Tervetuloa mukaan: https://event.webinarjam.com/register/13/9kwnouq #palvelumuotoilu #asiakaskokemus #cx

Ilmainen Palvelumuotoilu käytännössä LIVE-webinaari HUOMENNA ti 8.9. | Tervetuloa mukaan 🙌 https://event.webinarjam.com/register/8/z3wzxur #palvelumuotoilu #servicedesign #webinaari #kreapal

Ollaan taas perjantaissa, eli on aamukahvien aika #kovassaseurassa. Tänään #CTtre:ellä @kreapal:in @VeikkoTorronen juttelee #palvelumuotoilu:sta käytännössä.

'@VeikkoTorronen (@kreapal) on oiva palvelumuotoilija, jonka aamukahveille CT Tampereella otetaan vain rajoitettu määrä yhteisön ulkopuolisia.

Tule oppimaan palvelumuotoilusta käytännössä pe 4.9. klo 9, osoitteena Rautatienkatu 21 B, Tampere 👇

https://www.crazytown.fi/4-9-2020-nain-palvelumuotoilet-kaytannossa-valmennus/

@kreapal on äänessä aamukahveilla 4.9. Crazy Town Tampereella ! "Jokainen yritys haluaa kehittää parempia palveluita omalle yritykselleen. Parempien palveluiden lopputuloksena syntyy:
> Parempaa asiakaskokemusta
> Parempaa työnteki…https://lnkd.in/dF2PJrH https://lnkd.in/dnwrbni

Ajankohtaista

Liiketoimintamuotoilun webinaari | 24.8.2020

14.8.2020

Strategian ydintehtäviä on muun muassa: > Kommunikoida ymmärrettävästi, minne yrityksemme on menossa – ja miten sinne...

Jatka lukemista

Oppia maailman huippuvalmentajilta | TONY ROBBINS – Business Mastery

3.8.2020

Tony Robbinsin oppi-isä Jim Rohn kiteytti aikoinaan kasvun kaavan hienosti: jos haluat tulosten muuttuvan, SINUN pitää...

Jatka lukemista

Palvelumuotoilu etäkoulutuksena?

29.3.2020

Palvelumuotoilu etäkoulutuksena? Palvelumuotoilu (service design) on ajattelu- ja työtapa, joka osallistaa palveluiden...

Jatka lukemista

Yhteystiedot

Autamme SINUA onnistumaan!

Ota yhteyttä.

Kuuntelemme sinua ja organisaatiosi tarpeita – ja autamme sinua kehittämän strategian tai palvelun, josta asiakkaanne, työntekijänne ja omistajanne syttyvät! Kerromme myös reilusti, jos emme ole organisaatiollesi paras mahdollinen kumppani – ja ehdotamme sopivampia tekijöitä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle. Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, VMP Oyj

PALVELUMUOTOILU & LIIKETOIMINTAMUOTOILU

ILMAISET WEBINAARIT