OTA YHTEYTTÄ >

KREAPAL BLOGI

Vinkkejä ja uusia näkökulmia liiketoimintamuotoilusta, palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksesta.

Tilaa uutiskirje TÄSTÄ

Takaisin Etusivulle

Tuotteistaminen – huomioi tämä yksi asia ja onnistu

3.10.2022   |   Veikko Törrönen

Tuotteistaminen? Mikä se tarkoittaa? Miksi palveluiden tuotteistaminen on tärkeää? Mikä on tuotteistamisen kaikista tärkein...

Jatka lukemista
omistajastrategia

Omistajastrategia – huomioi nämä 7 asiaa

9.9.2022   |   Veikko Törrönen

Omistajastrategia? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Mitä sen tekemisessä tulisi huomioida? Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista
Palvelulupaus

Palvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa

1.8.2022   |   Veikko Törrönen

Palvelulupaus? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Millainen palvelulupaus puhuttelee juuri oikeanlaisia asiakkaita ja tuo lisää...

Jatka lukemista
mikä-on-visio

Mikä on visio? Huomioi nämä näkökulmat vision muotoilussa

1.7.2022   |   Veikko Törrönen

Mikä on visio? Mitä konkreettista hyötyä siitä on liiketoiminnalle? Millainen on hyvä visio? Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista
asiakaskokemuksen johtaminen palveluna

Mikä on OKR? Näin testaat mallia ketterästi!

2.6.2022   |   Veikko Törrönen

Mikä on OKR? Mitä hyötyä siitä on? Miten voisin hyödyntää sitä omassa työssäni? Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista
palvelumuotoilu esimerkkejä

Palvelumuotoilu esimerkkejä vuosien varrelta

4.5.2022   |   Veikko Törrönen

Palvelumuotoilu esimerkkejä vuosien varrelta -blogikirjoituksen ajatus lähti asiakastarinoiden päivityksen yhteydessä....

Jatka lukemista
sinisen-meren-strategia

Sinisen meren strategia – 6 keinoa päästä pois punaiselta mereltä

27.1.2022   |   Anna Mari Koutroukides

Sinisen meren strategia? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Mikä on punainen meri - ja miten siltä pääsee pois? Jos etsit...

Jatka lukemista

Asiakaskokemuksen johtaminen – ota nämä tasot haltuun!

22.11.2021   |   Veikko Törrönen

Asiakaskokemuksen johtaminen? Millaisten vaiheiden kautta se kehittyy? Miten asiakaskokemusta johdetaan systemaattisesti? Jos...

Jatka lukemista
asiakasarvon-tuottaminen

Asiakasarvon tuottaminen ja palvelumuotoilu

24.10.2021   |   Anna Mari Koutroukides

Asiakasarvon tuottaminen – sehän on itsestään selvää – vai mitä? Ei.   Asiakasarvon tuottaminen ei onnistu...

Jatka lukemista
strateginen-johtaminen

Strateginen johtaminen ihmislähtöisesti – näin se tehdään!

1.9.2021   |   Veikko Törrönen

Strateginen johtaminen? Mitä se tarkoittaa? Miten vallan siirtymä organisaatioilta asiakkaille ja sen työntekijöille...

Jatka lukemista

Asiakastarina: Palvelun tuotteistus toimialaa muuttavalle innovaatiolle | OffiStore Oy: https://www.kreapal.fi/asiakasreferenssi/palvelun-tuotteistus/ #palvelumuotoilu #cx

Tuotteistaminen – huomioi tämä yksi asia ja onnistut: https://www.kreapal.fi/blogi/tuotteistaminen/ #palvelumuotoilu #cx #asiakaskokemus

Omistajastrategia – huomioi nämä 7 asiaa https://www.kreapal.fi/blogi/omistajastrategia/ #strategia #johtaminen #liiketoimintamuotoilu

Palvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa! https://www.kreapal.fi/blogi/palvelulupaus/ #asiakaskokemus #cx #palvelumuotoilu

Ajankohtaista

Luottoluokitus AAA!

24.7.2022

Luottoluokitus AAA myönnetään vuosittain 2,3%:lle suomalaisista yrityksistä - ja nyt KREAPAL DESIGN Oy kuuluu tähän...

Jatka lukemista

ELY-konsultointi aka yrityksen kehittämispalvelut

4.4.2022

ELY-konsultointi, joka tunnetaan myös nimellä yrityksen kehittämispalvelut, on PK-yritysten liiketoiminnan kehittämiseen...

Jatka lukemista

Ihmislähtöinen strategia paikallislehdelle – projektimme Suomen Lehdistön julkaisussa!

14.9.2021

Toteutimme kevään 2021 aikana ihmislähtöisen strategiaprojektin Kangasalan Sanomille - tutustu...

Jatka lukemista

Yhteystiedot

Autamme SINUA onnistumaan.

Ota yhteyttä matalalla kynnyksellä!

Innostuitko kehittämään tekemistänne asiakaslähtöisesti? Mahtavaa! Soita Veikolle ja saat sparrausta heti: 040 7055 810.

Jos kirjoitat mieluummin, lähetä viesti niin olemme sinuun yhteydessä pikimmiten.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle.

Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, Eezy Henkilöstöpalvelut Oy

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMINEN JA JOHTAMINEN

LATAA UUSI OPAS TÄSTÄ!