KREAPAL BLOGI
Vinkkejä ja uusia näkökulmia liiketoimintamuotoilusta, palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksesta.
Tilaa uutiskirje TÄSTÄ.
Takaisin Etusivulle
Mikä on OKR? Näin testaat mallia ketterästi!
14.5.2022 | Veikko Törrönen
Mikä on OKR? Mitä hyötyä siitä on? Miten voisin hyödyntää sitä omassa työssäni? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemista
Palvelumuotoilu esimerkkejä vuosien varrelta
4.5.2022 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoilu esimerkkejä vuosien varrelta -blogikirjoituksen ajatus lähti asiakastarinoiden päivityksen yhteydessä....
Jatka lukemista
Sinisen meren strategia – 6 keinoa päästä pois punaiselta mereltä
27.1.2022 | Anna Mari Koutroukides
Sinisen meren strategia? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Mikä on punainen meri - ja miten siltä pääsee pois? Jos etsit...
Jatka lukemista
Asiakaskokemuksen johtaminen 2020-luvulla
22.11.2021 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemuksen johtaminen 2020-luvulla? Millaisten vaiheiden kautta asiakaskokemus tyypillisesti kehittyy? Miten...
Jatka lukemista
Asiakasarvon tuottaminen ja palvelumuotoilu
24.10.2021 | Anna Mari Koutroukides
Asiakasarvon tuottaminen – sehän on itsestään selvää – vai mitä? Ei. Asiakasarvon tuottaminen ei onnistu...
Jatka lukemista
Strateginen johtaminen ihmislähtöisesti
1.9.2021 | Veikko Törrönen
Strateginen johtaminen? Mitä se tarkoittaa? Miten vallan siirtymä organisaatioilta asiakkaille ja sen työntekijöille...
Jatka lukemista
Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen
10.8.2021 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen. Tässä blogikirjoituksessa kerrotaan mitä on asiakaskokemus, mitä on...
Jatka lukemista
Strategian määritelmä simppelisti
1.6.2021 | Veikko Törrönen
Strategian määritelmä simppelisti? Mikä on strategia? Miksi valtaosa strategioista epäonnistuu? Mitkä ovat strategian...
Jatka lukemista
Strategian jalkauttaminen on eilisen juttuja
12.5.2021 | Veikko Törrönen
Strategian jalkauttaminen? Miten se tapahtuu 2020-luvulla? Jos strategian yhteiskehittämiseen osallistetaan koko henkilöstö,...
Jatka lukemista
Mitä on asiakaslähtöisyys?
5.5.2021 | Outi Nokkonen
Mitä on asiakaslähtöisyys palvelujen kehittämisessä? Asiakaslähtöisyys ymmärretään toisinaan väärin – sanotaan,...
Jatka lukemistaAjankohtaista
ELY-konsultointi aka yrityksen kehittämispalvelut
4.4.2022
ELY-konsultointi, joka tunnetaan myös nimellä yrityksen kehittämispalvelut, on PK-yritysten liiketoiminnan kehittämiseen...
Jatka lukemistaIhmislähtöinen strategia paikallislehdelle – projektimme Suomen Lehdistön julkaisussa!
14.9.2021
Toteutimme kevään 2021 aikana ihmislähtöisen strategiaprojektin Kangasalan Sanomille - tutustu...
Jatka lukemistaPalvelumuotoilun opas – versio 2.0 julkaistu!
24.8.2021
Uusi palvelumuotoilun opas on julkaistu! Oppaassa käydään käytännönläheisesti läpi mitä on...
Jatka lukemistaAutamme SINUA onnistumaan.
Ota yhteyttä matalalla kynnyksellä!
Innostuitko kehittämään tekemistänne asiakaslähtöisesti? Mahtavaa! Soita Veikolle ja saat sparrausta heti: 040 7055 810.
Jos kirjoitat mieluummin, lähetä viesti niin olemme sinuun yhteydessä pikimmiten.

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.
Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.
Veikko Törrönen
Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija
Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle.
Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!
Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, VMP Oyj
ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMINEN JA JOHTAMINEN
ILMOITTAUDU WEBINAARIIN TÄSTÄ!