Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

KREAPAL BLOGI

Tiukkaa sisältöä asiakaslähtöisen kilpailuedun rakentamiseen. Menetelminä liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu.

Tilaa uutiskirje TÄSTÄ

Asiakasuskollisuus – homma haltuun 4:llä stepillä!

19.3.2024   |   Veikko Törrönen

Asiakasuskollisuus? Mitä se tarkoittaa? Miksi siihen kannattaa panostaa? Miten asiakasuskollisuutta kehitetään...

Jatka lukemista

Strategian päivitys – 4 simppeliä askelta onnistumiseen

20.2.2024   |   Veikko Törrönen

Strategian päivitys agendalla? Milloin strategia tulisi päivittää? Miten se päivitetään?  Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista
strategian-toteuttaminen

Strategian toteuttaminen – näin onnistut!

3.1.2024   |   Veikko Törrönen

Strategian toteuttaminen? Miten valittua strategiaa toteutetaan tehokkaasti? Miten ihmiset saadaan innostumaan sen...

Jatka lukemista

Palvelullistaminen – tässä on avain onnistumiseen!

1.12.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelullistaminen? Mitä se tarkoittaa ihan konkreettisesti ja miksi siitä kannattaisi olla kiinnostunut? Miten onnistua...

Jatka lukemista

Asiakaskokemus kilpailuetuna – varmista menestyminen tulevaisuudessa

13.11.2023   |   Sanna Helttunen

Asiakaskokemus kilpailuetuna? Onko strategiassanne tunnistettu asiakaskokemus yhdeksi tulevaisuuden kilpailussa menestymisen...

Jatka lukemista
palvelumuotoilu - tarjous

Palvelumuotoilu – tarjous helposti ja mukavasti!

15.10.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelumuotoilu - tarjous helposti, mukavasti ja laadukkaasti? Keneltä kannattaa pyytää tarjousta ja miten homma toimii? Jos...

Jatka lukemista
palvelustrategia

Palvelustrategia – 4 askelta sen tekemiseen

11.10.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelustrategia (tuotestrategia)? Mikä se on, miksi sellainen kannattaa tehdä – ja miten se tehdään? Jos etsit vastauksia...

Jatka lukemista
Palvelumuotoilua-palveluna

Palvelumuotoilua palveluna – 5 hyvää syytä ostaa asiantuntijuutta ketterästi!

13.9.2023   |   Sanna Helttunen

Palvelumuotoilua palveluna perinteisen projektin sijaan? Miksi? Mikäs tässä toimintamallissa on etuna? Jos haluat ymmärtää...

Jatka lukemista
okr-mallin käyttöönotto

OKR-mallin käyttöönotto – huomioi 5 asiaa startissa!

15.8.2023   |   Sanna Helttunen

OKR-mallin käyttöönotto agendalla? Vai harkitsetteko vielä? Kannattaa jatkaa lukemista, mikäli sinua kiinnostaa tietää...

Jatka lukemista

Asiakaslähtöisyys: näin nostat sen uudelle tasolle

5.6.2023   |   Veikko Törrönen

Asiakaslähtöisyys? Mitä se on - ja miksi se on tärkeä aihe juuri nyt? Millä tasolla organisaatiosi on...

Jatka lukemista
arvot

Arvot – 3 konkreettistä erimerkkiä organisaatioille

25.5.2023   |   Sanna Helttunen

Arvot – mihin me niitä muka tarvitsemme? Tässä blogissa avataan kolmen esimerkin kautta sitä, miksi organisaation kannattaa...

Jatka lukemista

Työntekijäkokemuksen kehittäminen – OKR auttaa näillä 4:llä tavalla

19.4.2023   |   Sanna Helttunen

Työntekijäkokemuksen kehittäminen? Miten tuoda merkityksellisyyden tunnetta osaksi arjen tekemistä? Entä, miten voimme...

Jatka lukemista

Palveluiden tuotteistaminen – huomioi tämä yksi asia ja onnistu

3.10.2022   |   Veikko Törrönen

Mitä palveluiden tuotteistaminen tarkoittaa? Miksi se on tärkeää? Mikä on tuotteistamisen kaikista tärkein elementti? Jos...

Jatka lukemista
omistajastrategia

Omistajastrategia – huomioi nämä 7 asiaa

9.9.2022   |   Veikko Törrönen

Omistajastrategia? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Mitä sen tekemisessä tulisi huomioida? Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista
Palvelulupaus

Palvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa

1.8.2022   |   Veikko Törrönen

Palvelulupaus? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Millainen palvelulupaus puhuttelee juuri oikeanlaisia asiakkaita ja tuo lisää...

Jatka lukemista
mikä-on-visio

Mikä on visio? Huomioi nämä näkökulmat vision muotoilussa

1.7.2022   |   Veikko Törrönen

Mikä on visio? Mitä konkreettista hyötyä siitä on liiketoiminnalle? Millainen on hyvä yrityksen visio? Jos etsit vastauksia...

Jatka lukemista

Mikä on OKR? Näin testaat mallia ketterästi!

2.6.2022   |   Veikko Törrönen

Mikä on OKR? Mitä hyötyä siitä on? Miten voisin hyödyntää sitä omassa työssäni? Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista
palvelumuotoilu esimerkkejä

Palvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta

4.5.2022   |   Veikko Törrönen

Palvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta -blogikirjoituksen ajatus lähti asiakastarinoiden päivityksen yhteydessä....

Jatka lukemista
sinisen-meren-strategia

Sinisen meren strategia – 6 keinoa päästä pois punaiselta mereltä

27.1.2022   |   Anna Mari Koutroukides

Sinisen meren strategia? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Mikä on punainen meri - ja miten siltä pääsee pois? Jos etsit...

Jatka lukemista

Asiakaskokemuksen johtaminen – ota nämä tasot haltuun!

22.11.2021   |   Veikko Törrönen

Asiakaskokemuksen johtaminen? Millaisten vaiheiden kautta se kehittyy? Miten asiakaskokemusta johdetaan systemaattisesti? Jos...

Jatka lukemista
asiakasarvon-tuottaminen

Asiakasarvon tuottaminen ja palvelumuotoilu

24.10.2021   |   Anna Mari Koutroukides

Asiakasarvon tuottaminen – sehän on itsestään selvää – vai mitä? Ei.   Asiakasarvon tuottaminen ei onnistu...

Jatka lukemista
strateginen-johtaminen

Strateginen johtaminen ihmislähtöisesti – näin se tehdään!

1.9.2021   |   Veikko Törrönen

Strateginen johtaminen? Mitä se tarkoittaa? Miten yrityksen työntekijät ja asiakkaat otetaan mukaan strategiatyöhön? Ja...

Jatka lukemista
palvelumuotoilu ja asiakaskokemus

Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen

10.8.2021   |   Veikko Törrönen

Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen. Tässä blogikirjoituksessa kerrotaan, mitä on asiakaskokemus, mitä on...

Jatka lukemista
strategian määritelmä

Strategian määritelmä simppelisti

1.6.2021   |   Veikko Törrönen

Mikä tarkoittaa strategia? Miksi valtaosa strategioista epäonnistuu? Mitkä ovat strategian tyypillisimmät elementit? Miten...

Jatka lukemista
mitä on liiketoimintamuotoilu

Strategian jalkauttaminen modernilla ja osallistavalla tavalla – huomio nämä!

12.5.2021   |   Veikko Törrönen

Strategian jalkauttaminen? Miten se tehdään modernilla ja osallistavalla tavalla? Jos strategian yhteiskehittämiseen...

Jatka lukemista
mitä on asiakaslähtöisyys

Mitä on asiakaslähtöisyys?

5.5.2021   |   Outi Nokkonen

Mitä on asiakaslähtöisyys palvelujen kehittämisessä? Asiakaslähtöisyys ymmärretään toisinaan väärin – sanotaan,...

Jatka lukemista
strategian laatiminen

Strategian laatiminen agendalla? Toimi näin!

21.4.2021   |   Veikko Törrönen

Strategian laatiminen agendalla? Miten se pitäisi tapahtua aikakaudella, jona valta on siirtynyt yrityksiltä ihmisille? Miksi...

Jatka lukemista
Asiakaskokemus ja strategia?

Asiakaskokemusstrategia – 5 steppiä haltuunottoon!

10.2.2021   |   Veikko Törrönen

Asiakaskokemusstrategia? Miksi sellainen pitäisi olla? Miten asiakaskokemusstrategia tehdään? Jos etsit konkreettisia ohjeita...

Jatka lukemista
osallistava strategiaprosessi

Osallistava strategiaprosessi tuottaa tuloksia

22.1.2021   |   Veikko Törrönen

Osallistava strategiaprosessi? Miten se tehdään? Miten voisimme hyödyntää strategiaprosessissa ja sen lopputuloksissa koko...

Jatka lukemista
palvelumuotoilu julkisella sektorilla -verkkokurssi

Palvelumuotoilu julkisella sektorilla

15.12.2020   |   Outi Nokkonen & Elina Tervi

Palvelumuotoilu julkisella sektorilla on ajankohtainen aihe, johon on herätty ilahduttavin määrin. Mutta miten saada...

Jatka lukemista

Innostuitko? Mahtavaa!

Ota yhteyttä, niin suunnitellaan teille sopivin ratkaisu.

   
veikko-torronen

Veikko Törrönen

Perustaja, Liiketoimintamuotoilija, Palvelumuotoilija

Jätä viesti ja olemme sinuun yhteydessä arkisin jo samana päivänä!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

OKR-VALMENNUS PK-YRITYKSILLE STARTTAA 10.4.2024

LUE LISÄÄ!