Blogikirjoitukset aiheesta: Muut aiheet

Asiakasymmärrys – 4 syytä miksi siihen kannattaa panostaa
8.8.2024 | Sanna Helttunen
Asiakasymmärrys? Mitä sillä tarkoitetaan? Miksi sitä tulisi kerätä? Mitä hyötyä siitä yritykselle on? Jos vastaukset...
Jatka lukemista
Palvelullistaminen – tässä on avain onnistumiseen!
1.12.2023 | Veikko Törrönen
Palvelullistaminen? Mitä se tarkoittaa ihan konkreettisesti ja miksi siitä kannattaisi olla kiinnostunut? Miten onnistua...
Jatka lukemista
Palvelustrategia – 4 askelta sen tekemiseen
11.10.2023 | Veikko Törrönen
Palvelustrategia (tuotestrategia)? Mikä se on, miksi sellainen kannattaa tehdä – ja miten se tehdään? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemista
Asiakaslähtöisyys: näin nostat sen uudelle tasolle
5.6.2023 | Veikko Törrönen
Asiakaslähtöisyys? Mitä se on - ja miksi se on tärkeä aihe juuri nyt? Millä tasolla organisaatiosi on...
Jatka lukemista
Arvot – 3 konkreettistä erimerkkiä organisaatioille
25.5.2023 | Sanna Helttunen
Arvot – mihin me niitä muka tarvitsemme? Tässä blogissa avataan kolmen esimerkin kautta sitä, miksi organisaation kannattaa...
Jatka lukemista
Työntekijäkokemuksen kehittäminen – OKR auttaa näillä 4:llä tavalla
19.4.2023 | Sanna Helttunen
Työntekijäkokemuksen kehittäminen? Miten tuoda merkityksellisyyden tunnetta osaksi arjen tekemistä? Entä, miten voimme...
Jatka lukemista
Palvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa
1.8.2022 | Veikko Törrönen
Palvelulupaus? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Millainen palvelulupaus puhuttelee juuri oikeanlaisia asiakkaita ja tuo lisää...
Jatka lukemista
Mikä on palvelupolku? Näin se kannattaa tehdä!
24.2.2020 | Veikko Törrönen
Mikä on palvelupolku? Miten se kannattaa tehdä? Miksi se on strategisesti tärkeä? Miten palvelupolkumalli auttaa...
Jatka lukemista
Omaa elämää voi palvelumuotoilla
30.7.2019 | Veikko Törrönen
Tämä "Omaa elämää voi palvelumuotoilla" blogikirjoitus on jatkoa blogille: ”Voiko elämään palvelumuotoilla?”...
Jatka lukemista
Mitä on palvelumuotoilu?
19.2.2019 | Veikko Törrönen
Mitä on palvelumuotoilu? Miksi sitä kannattaa tehdä? Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemista
Voiko omaa elämää palvelumuotoilla?
24.6.2018 | Veikko Törrönen
Istun laivan kahviossa matkalla kauan odotetulle perheen kesälomamatkalle Keski-Eurooppaan. Kävimme aamulla perheemme kanssa...
Jatka lukemista
Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa?
2.4.2018 | Veikko Törrönen
Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa? Ei asiakkaan aikakaudella, jossa myös jokainen tuote on palvelu....
Jatka lukemista
Asiakaslähtöinen suunnittelu: “Mitä mä aattelen, et ne aattelee musta”
13.11.2017 | Suvi Helén
Asiakaslähtöinen suunnittelu? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Seesteisenä sunnuntaiaamuna juon rauhassa aamukahviani...
Jatka lukemista