Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

Blogikirjoitukset aiheesta: Muut aiheet

asiakasymmärrys

Asiakasymmärrys – 4 syytä miksi siihen kannattaa panostaa

8.8.2024   |   Sanna Helttunen

Asiakasymmärrys? Mitä sillä tarkoitetaan? Miksi sitä tulisi kerätä? Mitä hyötyä siitä yritykselle on? Jos vastaukset...

Jatka lukemista

Palvelullistaminen – tässä on avain onnistumiseen!

1.12.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelullistaminen? Mitä se tarkoittaa ihan konkreettisesti ja miksi siitä kannattaisi olla kiinnostunut? Miten onnistua...

Jatka lukemista
palvelustrategia

Palvelustrategia – 4 askelta sen tekemiseen

11.10.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelustrategia (tuotestrategia)? Mikä se on, miksi sellainen kannattaa tehdä – ja miten se tehdään? Jos etsit vastauksia...

Jatka lukemista

Asiakaslähtöisyys: näin nostat sen uudelle tasolle

5.6.2023   |   Veikko Törrönen

Asiakaslähtöisyys? Mitä se on - ja miksi se on tärkeä aihe juuri nyt? Millä tasolla organisaatiosi on...

Jatka lukemista
arvot

Arvot – 3 konkreettistä erimerkkiä organisaatioille

25.5.2023   |   Sanna Helttunen

Arvot – mihin me niitä muka tarvitsemme? Tässä blogissa avataan kolmen esimerkin kautta sitä, miksi organisaation kannattaa...

Jatka lukemista

Työntekijäkokemuksen kehittäminen – OKR auttaa näillä 4:llä tavalla

19.4.2023   |   Sanna Helttunen

Työntekijäkokemuksen kehittäminen? Miten tuoda merkityksellisyyden tunnetta osaksi arjen tekemistä? Entä, miten voimme...

Jatka lukemista

Palvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa

1.8.2022   |   Veikko Törrönen

Palvelulupaus? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Millainen palvelulupaus puhuttelee juuri oikeanlaisia asiakkaita ja tuo lisää...

Jatka lukemista
palvelupolku

Mikä on palvelupolku? Näin se kannattaa tehdä!

24.2.2020   |   Veikko Törrönen

Mikä on palvelupolku? Miten se kannattaa tehdä? Miksi se on strategisesti tärkeä? Miten palvelupolkumalli auttaa...

Jatka lukemista
omaa elämää voi palvelumuotoilla

Omaa elämää voi palvelumuotoilla

30.7.2019   |   Veikko Törrönen

Tämä "Omaa elämää voi palvelumuotoilla" blogikirjoitus on jatkoa blogille: ”Voiko elämään palvelumuotoilla?”...

Jatka lukemista

Mitä on palvelumuotoilu?

19.2.2019   |   Veikko Törrönen

Mitä on palvelumuotoilu? Miksi sitä kannattaa tehdä? Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista

Voiko omaa elämää palvelumuotoilla?

24.6.2018   |   Veikko Törrönen

Istun laivan kahviossa matkalla kauan odotetulle perheen kesälomamatkalle Keski-Eurooppaan. Kävimme aamulla perheemme kanssa...

Jatka lukemista
tuotekehitys

Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa?

2.4.2018   |   Veikko Törrönen

Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa? Ei asiakkaan aikakaudella, jossa myös jokainen tuote on palvelu....

Jatka lukemista
asiakaslähtöinen suunnittelu

Asiakaslähtöinen suunnittelu: “Mitä mä aattelen, et ne aattelee musta”

13.11.2017   |   Suvi Helén

Asiakaslähtöinen suunnittelu? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Seesteisenä sunnuntaiaamuna juon rauhassa aamukahviani...

Jatka lukemista

Ota yhteyttä

Jos etsit käytännönläheistä ja tuloksekasta kumppania strategian uudistamiseen tai toimeenpanoon OKR-mallilla, ota yhteyttä.

Meillä on vain tyytyväisiä asiakkaita. Ette tule olemaan poikkeus.

Veikko Törrönen

Perustaja, Toimitusjohtaja

Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.

  • Tämä sivusto ja lomake on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen Yksityisyyskäytännöllä sekä Käyttöehdoilla.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.