OTA YHTEYTTÄ >

KREAPAL BLOGI
Vinkkejä ja uusia näkökulmia liiketoimintamuotoilusta, palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksesta.

Tilaa uutiskirje TÄSTÄ

Takaisin Etusivulle
palvelupolku

Mikä on palvelupolku? Miten se kannattaa tehdä?

24.2.2020   |   Veikko Törrönen

Mikä on palvelupolku? Miten se kannattaa tehdä? Miksi se on strategisesti tärkeä? Miten palvelupolku auttaa kehittämään...

Jatka lukemista
yrityksen-strategia

Yrityksen strategia 2020-luvulla? Tällainen sen tulisi olla

19.2.2020   |   Veikko Törrönen

Yrityksen strategia 2020-luvulla? Millainen sen tulisi olla? Miksi nykyinen strategiamme ei ohjaa tekemistämme tiimi- ja...

Jatka lukemista
asiakaskokemus-strateginen-kilpailuetu

Asiakaskokemus – strateginen kilpailuetu toivetilana

11.2.2020   |   Veikko Törrönen

Asiakaskokemus - strateginen kilpailuetu toivetilana? Olisiko aika muuttaa tämä? Asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen...

Jatka lukemista
liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu

Liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu: empatian ja strategisen näkemyksen tasapainottajat

31.1.2020   |   Veikko Törrönen

Liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu puhuttavat paljon juuri täällä hetkellä. Tässä blogissa avataan...

Jatka lukemista
miten-parantaa-asiakaskokemusta

Miten parantaa asiakaskokemusta? Mistä resurssit?

26.1.2020   |   Veikko Törrönen

Miten parantaa asiakaskokemusta? Mistä resurssit sen kehittämiseen? Missä tilanteissa investointi asiakaskokemuksen kannattaa?...

Jatka lukemista
omaa elämää voi palvelumuotoilla

Omaa elämää voi palvelumuotoilla

30.7.2019   |   Veikko Törrönen

Tämä "Omaa elämää voi palvelumuotoilla" blogikirjoitus on jatkoa blogille: ”Voiko elämään palvelumuotoilla?”...

Jatka lukemista
mitä on palvelumuotoilu?

Mitä on palvelumuotoilu? Millaisia tuloksia voitte odottaa?

19.2.2019   |   Veikko Törrönen

Mitä on palvelumuotoilu?  Mihin sitä voi hyödyntää? Miten investointi palvelumuotoiluun tuottaa tulosta? Nämä ovat...

Jatka lukemista
Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö

Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta!

26.12.2018   |   Veikko Törrönen

Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta! Saimme viime viikolla päätökseen liiketoiminta- ja...

Jatka lukemista

Organisaatiosi tärkein tehtävä on ymmärtää ihmisiä

16.12.2018   |   Veikko Törrönen

Organisaatiosi tärkein tehtävä on ymmärtää ihmisiä. Kova väite - ja me perustelemme tässä blogikirjoituksessa...

Jatka lukemista
mihin liiketoimintamuotoilua voidaan hyödyntää

Mihin liiketoimintamuotoilua voidaan hyödyntää?

26.7.2018   |   Veikko Törrönen

Tämä blogikirjoitus on jatkoa sarjalle, jossa avataan liiketoimintamuotoilun perusteita. Edellinen blogikirjoitus keskittyi...

Jatka lukemista

Palkkaamme palvelumuotoilijan Tampereelle HETI sopivan löydyttyä - saa jakaa😄🔥https://www.kreapal.fi/ajankohtaista/palkkaamme-palvelumuotoilijan/ #palvelumuotoilu #työpaikka #cx #tampere

LIVE-VETO: Palvelumuotoilu käytännön keinona paremman asiakaskokemuksen tuottamiseen😄🙌 https://youtu.be/AoMNLB3-PQs #palvelumuotoilu #cx

Palkkaamme palvelumuotoilijan Tampereelle HETI sopivan löydyttyä - saa jakaa😄🔥https://www.kreapal.fi/ajankohtaista/palkkaamme-palvelumuotoilijan/ #palvelumuotoilu #työpaikka #cx #tampere

Kangasalan Sanomat halusi muutosta: Lehti loi muotoiluajattelun avulla viisiosaisen strategian ja pyristelee eroon väärästä kotiseutulehden maineesta. Paikallismedian strategiatyöstä kertovat @helikeskinen @pasanen_satu @tiinaoj @JukkaHuikko. #journalismi

https://suomenlehdisto.fi/kangasalan-sanomat-halusi-muutosta-lehti-loi-muotoiluajattelun-avulla-viisiosaisen-strategian-ja-pyristelee-eroon-vaarasta-kotiseutulehden-maineesta/

Kangasalan Sanomat halusi muutosta: Lehti loi muotoiluajattelun avulla viisiosaisen strategian ja pyristelee eroon väärästä kotiseutulehden maineesta - Suomen Lehdistö https://suomenlehdisto.fi/kangasalan-sanomat-halusi-muutosta-lehti-loi-muotoiluajattelun-avulla-viisiosaisen-strategian-ja-pyristelee-eroon-vaarasta-kotiseutulehden-maineesta/ #liiketoimintamuotoilu #asiakaskokemus #strategiatyö

Ajankohtaista

Palkkaamme palvelumuotoilijan Tampereelle heti sopivan löydyttyä❤️

1.10.2021

Palkkaamme palvelumuotoilijan Tampereelle heti sopivan löydyttyä❤️ Jos olet alan osaaja, tutustu tähän melko viileeseen...

Jatka lukemista

Ihmislähtöinen strategia paikallislehdelle – projektimme Suomen Lehdistön julkaisussa!

14.9.2021

Toteutimme kevään 2021 aikana ihmislähtöisen strategiaprojektin Kangasalan Sanomille - tutustu...

Jatka lukemista

Palvelumuotoilun opas – versio 2.0 julkaistu!

24.8.2021

  Uusi palvelumuotoilun opas on julkaistu! Oppaassa käydään käytännönläheisesti läpi mitä on...

Jatka lukemista

Yhteystiedot

Autamme SINUA onnistumaan!

Ota reippaasti yhteyttä.

Autamme SINUA ja yritystäsi kiteyttämään asiakaslähtöisen strategian, palvelun tai konseptin – ja konkretisoimaan sen tuoman muutoksen käytännön tekemiseksi.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle. Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, VMP Oyj

Lisätietoja

Olen liiketoiminta- ja palvelumuotoilun ammattilainen, jolla on vahva kokemus B2C-liiketoiminnan kehittämisestä sekä operatiivisella että strategisella tasolla.  Olen johtanut yhtä merkittävän suomalaisen konsernin liiketoiminta-alueista. Urallani olen ollut vastuussa lukuisista erikokoisista muutosprojekteista eri toimialoilla.

Koulutukseltani olen  ekonomi ja opiskelen tällä hetkellä diplomi-insinööriksi. Olen suorittanut palvelu- ja liiketoimintamuotoilun opintoja yliopistossa ja erilaisilla kursseilla sekä osallistunut Clayton Christensenin disruptiiviseninnovaation opintoihin Harvardissa. Olen ikuinen opiskelija: innostun uuden oppimisesta työssä ja vapaa-ajalla.

Minua kuvaillaan energiseksi ja innovatiiviseksi kehittäjäksi, jolla on kyky yhdistää empatia, mahdollisuudet ja liiketoiminnan tuloksellisuus.  Uskon vahvasti ihmislähtöiseen liiketoimintaan ja sen tuomiin mahdollisuuksiin missä tahansa yrityksessä. Inspiroidun liiketoiminnan kokonaisvaltaisesta kehittämisestä muotoilun keinoin.

 

 

 

Anna Mari Koutroukides

Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Anna Marissa yhdistyvät laaja kokemus eri toimialoilta ja eri positioista, lempeä uteliaisuus sekä tahto tehdä työt hyvin. Asiakkaalle tämä näkyy niin, että hän tuo rohkeasti itsensä ja koko osaamisensa tapaamiseen, perusteellisesti valmistautuneena. Tämä ei nimittäin ole aina itsestäänselvyys.

Työpajoissa Anna Mari auttoi ideoimaan ja konseptoimaankokonaisuuksia, joita emme muuten olisi saaneet aikaiseksi. Jotkut ideoivat laatikon sisällä, toiset laatikon ulkopuolella – Anna Mari auttoi yhdistämään nuo kaksi ajattelutapaa.

Kati Björninen
Yrittäjä

PALVELUMUOTOILU & LIIKETOIMINTAMUOTOILU

UUDET OPPAAT