![strateginen-johtaminen](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/strateginen-johtaminen-378x213.jpg)
Strateginen johtaminen ihmislähtöisesti – näin se tehdään!
1.9.2021 | Veikko Törrönen
Mitä tarkoittaa strateginen johtaminen ja miten sitä tehdään tuloksellisesti? Miksi ja miten yrityksen työntekijät ja...
Jatka lukemista![palvelumuotoilu ja asiakaskokemus](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaskokemus-palvelumuotoilu-378x213.jpg)
Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen
10.8.2021 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen. Tässä blogikirjoituksessa kerrotaan, mitä on asiakaskokemus, mitä on...
Jatka lukemista![strategian määritelmä](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/STRATEGIA-MAARITELMA_3-378x213.png)
Strategian määritelmä simppelisti
1.6.2021 | Veikko Törrönen
Strategian määritelmä? Mikä on strategia ja mitkä ovat sen tyypillisimmät elementit? Voiko strategian kiteyttää yhteen...
Jatka lukemista![mitä on asiakaslähtöisyys](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/daniel-cheung-mvo-xJE1oFg-unsplash-2-e1620204541852-378x213.jpg)
Mitä on asiakaslähtöisyys?
5.5.2021 | Outi Nokkonen
Mitä on asiakaslähtöisyys palvelujen kehittämisessä? Asiakaslähtöisyys ymmärretään toisinaan väärin – sanotaan,...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaskokemusstrategia-2-378x213.png)
Asiakaskokemusstrategia – 5 steppiä haltuunottoon
10.2.2021 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemusstrategia? Miksi sellaista tarvitaan? Miten se tehdään? Jos etsit vastauksia näihin kysymyksiin, luet juuri...
Jatka lukemista![palvelumuotoilu julkisella sektorilla -verkkokurssi](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/palvelumuotoilu-julkisella-sektorilla-378x213.png)
Palvelumuotoilu julkisella sektorilla
15.12.2020 | Outi Nokkonen & Elina Tervi
Palvelumuotoilu julkisella sektorilla on ajankohtainen aihe, johon on herätty ilahduttavin määrin. Mutta miten saada...
Jatka lukemista![palvelupolku](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/mikä-on-palvelupolku-378x213.jpg)
Mikä on palvelupolku? Näin se kannattaa tehdä!
24.2.2020 | Veikko Törrönen
Mikä on palvelupolku? Miten se kannattaa tehdä? Miksi se on strategisesti tärkeä? Miten palvelupolkumalli auttaa...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/yrityksen-strategia-378x213.png)
Yrityksen strategia – modernilla ja osallistavalla tavalla!
19.2.2020 | Veikko Törrönen
Yrityksen strategia perinteisellä tavalla tehtynä ei toimi enää tässä hetkessä parhaalla mahdollisella tavalla. Saat...
Jatka lukemista![asiakaskokemus-strateginen-kilpailuetu](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaskokemus-strateginen-kilpailuetu-378x213.jpg)
Asiakaskokemus – strateginen kilpailuetu toivetilana?
11.2.2020 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemus - strateginen kilpailuetu toivetilana? Olisiko aika muuttaa tämä? Asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen...
Jatka lukemista![liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/liiketoimintamuotoilu-palvelumuotoilu-378x213.jpg)
Liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu: empatian ja strategisen näkemyksen tasapainottajat
31.1.2020 | Veikko Törrönen
Liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu puhuttavat paljon juuri täällä hetkellä. Tässä blogissa avataan...
Jatka lukemista![miten-parantaa-asiakaskokemusta](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/työkaveri_5-378x213.jpg)
Miten parantaa asiakaskokemusta? Mistä resurssit?
26.1.2020 | Veikko Törrönen
Miten parantaa asiakaskokemusta? Mistä resurssit sen kehittämiseen? Missä tilanteissa investointi asiakaskokemuksen kannattaa?...
Jatka lukemista![omaa elämää voi palvelumuotoilla](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/omaa-elämää-voi-palvelumuotoilla-378x213.png)
Omaa elämää voi palvelumuotoilla
30.7.2019 | Veikko Törrönen
Tämä "Omaa elämää voi palvelumuotoilla" blogikirjoitus on jatkoa blogille: ”Voiko elämään palvelumuotoilla?”...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/r-d-smith-EaoFNH7chHw-unsplash-2-378x213.jpg)
Mitä on palvelumuotoilu?
19.2.2019 | Veikko Törrönen
Mitä on palvelumuotoilu? Miksi sitä kannattaa tehdä? Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemista![Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/yhteistyö-378x213.jpg)
Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta!
26.12.2018 | Veikko Törrönen
Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta! Saimme viime viikolla päätökseen liiketoiminta- ja...
Jatka lukemista![mihin liiketoimintamuotoilua voidaan hyödyntää](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/mihin-liiketoimintamuotoilua-378x213.jpg)
Mihin liiketoimintamuotoilua voidaan hyödyntää?
26.7.2018 | Veikko Törrönen
Tämä blogikirjoitus on jatkoa sarjalle, jossa avataan liiketoimintamuotoilun perusteita. Edellinen blogikirjoitus keskittyi...
Jatka lukemista![mitä on liiketoimintamuotoilu](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/aksel-fristrup-eEoieXVnKGg-unsplash-e1620733544153-378x213.jpg)
Mitä on liiketoimintamuotoilu? Näin se tuottaa tulosta!
18.7.2018 | Veikko Törrönen
Mitä on liiketoimintamuotoilu (business design)? Miksi edelläkävijät panostavat siihen? Milloin liiketoimintamuotoilusta on...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/voiko-omaa-elämää-muotoilla-kopio-378x213.jpg)
Voiko omaa elämää palvelumuotoilla?
24.6.2018 | Veikko Törrönen
Istun laivan kahviossa matkalla kauan odotetulle perheen kesälomamatkalle Keski-Eurooppaan. Kävimme aamulla perheemme kanssa...
Jatka lukemista![asiakaslähtöisyys](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaslähtöisyys_1-378x213.jpg)
Jahtaako asiakaslähtöisyys omaa häntäänsä?
31.5.2018 | Veikko Törrönen
Asiakaslähtöisyys? Muotoiluajattelu? Palvelumuotoilu? Mitä muotoiluajattelu ja palvelumuotoilu tarkoittavat – eri tasoilla?...
Jatka lukemista![tuotekehitys](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/palvelumuotoilu-tuotekehitys-378x213.jpg)
Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa?
2.4.2018 | Veikko Törrönen
Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa? Ei asiakkaan aikakaudella, jossa myös jokainen tuote on palvelu....
Jatka lukemista![asiakaslähtöinen suunnittelu](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaslähtöinen-suunnittelu-378x213.jpg)
Asiakaslähtöinen suunnittelu: “Mitä mä aattelen, et ne aattelee musta”
13.11.2017 | Suvi Helén
Asiakaslähtöinen suunnittelu? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Seesteisenä sunnuntaiaamuna juon rauhassa aamukahviani...
Jatka lukemista![mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää?](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/palvelumuotoilu-mihin-378x213.jpg)
Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää?
11.9.2017 | Veikko Törrönen
Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Milloin palvelumuotoilusta on hyötyä? Mitä tuloksia voitte odottaa...
Jatka lukemista![miksi palvelumuotoilla?](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/miksi-palvelumuotoilu-378x213.jpg)
Miksi palvelumuotoilla? Tutustu tutkimustuloksiin!
3.9.2017 | Veikko Törrönen
Miksi palvelumuotoilla? Miksi palvelumuotoilu sopii tähän hetkeen? Pohdimme edellisessä blogikirjoituksessa vastausta...
Jatka lukemista![Asiakaskokemus ratkaisee](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaskokemus-asiakkaan-ongelmajpg-378x213.jpg)
Asiakaskokemus ratkaisee yrityksesi tulevan menestyksen!
15.8.2017 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemus ratkaisee yrityksesi tulevan menestyksen! Asiakaskokemuksen merkitys kilpailuedun kasvattajana on noussut...
Jatka lukemista![Asiakaskokemukseksesta kilpailuetua](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaskokemus-kilpailuetu-378x213.jpg)
Asiakaskokemuksesta kilpailuetua
15.8.2017 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemuksesta kilpailuetua - oikeasti? Toteutimme laajan palvelumuotoiluprojektin keväällä 2017. Projektin tavoitteena...
Jatka lukemista![Panostus asiakaskokemukseen kannattaa](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaskokemus-miksi-378x213.jpg)
Panostus asiakaskokemukseen kannattaa
15.8.2017 | Veikko Törrönen
Panostus asiakaskokemukseen kannattaa! Luin hiljattain mielenkiintoisen Harvard Business Review:in artikkelin (linkki), jossa...
Jatka lukemistaOta yhteyttä
Jos etsit käytännönläheistä ja tuloksekasta kumppania strategian tekemiseen, OKR-työhön tai palvelumuotoiluun, meidän kannattaa jutella.
![veikko-torronen](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/veikko-torronen-e1721789002183-150x150.jpg)
Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.
OKR-WEBINAARI JOHTAJILLE PERJANTAINA 24.1.2025!
LUE LISÄÄ >