OTA YHTEYTTÄ >

Asiakaskokemuksen johtaminen palveluna

Haluatko ulkoistaa hommat ammattilaisille?

ASIAKASKOKEMUKSEN JOHTAMINEN PALVELUNA

 

Kuulostaako tutulta?

  • Olette tehneet strategisen päätöksen luoda asiakaskokemuksella aitoa kilpailuetua, mutta ette ole vielä onnistuneet tavoitteessa.
  • Tahtotilanne on selkeä, mutta oikeaa vastuuhenkilöä ei tahdo löytyä talonne sisältä.
  • Johdatte asiakaskokemusta toisistaan irrallisina toimenpiteinä ja kehityshankkeina.
  • Ette ole vielä määritelleet asiakaskokemukselle selkeitä tavoitteita, strategiaa, mittareita tai johtamismallia.
  • Teillä on tarve palvelumuotoilijalle, mutta ei välttämättä kokopäiväiseen työhön. Senioritason osaajia on myös haasteellista löytää.

Ette ole yksin. Vuonna 2017 tekemämme tutkimuksen mukaan 73% suomalaisista organisaatioista nimesi  asiakaskokemuksen strategiseksi kärkihankkeekseen – ja 71% piti oman organisaationsa toimenpiteitä asiakaskokemuksen kehittämiseen riittämättöminä.

 

Kuulostaisiko paremmalta?

  • Määritellään toimenpiteet ja vakiintuneet käytännöt, joiden avulla luotte asiakaskokemuksesta aidon kilpailuedun.
  • Tehdään asiakaskokemuksestanne hallittava ja läpinäkyvä.
  • Tuotteistetaan palvelunne niin, että ne ovat asiakkaille helppoja ymmärtää ja käyttää.
  • Osallistetaan, sitoutetaan ja motivoidaan henkilöstönne asiakaskokemuksen yhteiseen kehittämiseen.

 

Palvelu kiteytettynä

Tarjoamme asiakaskokemuksen kehittämistä ulkoistettuna palveluna  kaikenkokoisille organisaatioille.

Toimimme joustavasti juuri siinä roolissa, joka tukee parhaiten tarpeitanne: johdamme asiakaskokemuksen kehittämistä tai toimimme apuna jo olemassa olevalle kehitystiimille.

 

Tästä palvelussa on kyse:

  • Teemme teille systemaattisesti töitä 1-3 päivää viikossa.
  • Johdamme organisaationne asiakaskokemuksen kehittämistä: palvelumuotoilemme, fasilitoimme, valmennamme, sekä johdamme ja todennamme haluttua muutosta.

asiakaskokemuksen johtaminen palveluna

 

Palvelun hyödyt

  • Pääsette tehokkaasti liikkeelle: voitte luottaa siihen, että kokenut ammattilainen suunnittelee toimivan prosessin.
  • Säästätte omia resursseja: pystytte ulkoistamaan asiakaskokemuksen johtamisen suunnittelun, toteuttamisen, dokumentoinnin ja tulosten raportoinnin ulkopuoliselle kumppanille.
  • Saatte huippuosaajan, joka takaa tuloksekkaan työskentelyn liiketoiminnallisesti tärkeässä muutoksessa.
  • Saatte asiakaskokemuksen johtajan ja palvelumuotoilijan samassa paketissa: voitte luottaa siihen, että löydämme haastavissakin tilanteissa toimivat tavat edetä tehokkaasti.

 

Ota yhteyttä

Varaa kalentereistamme sinulle sopivin 1h ajankohta. Yhdessä vietetty tunti tuottaa takuulla isoja oivalluksia – aina rennossa hengessä?✌️

Veikko Törrönen
Varaa aika etätapaamiseen

Jos kalentereista ei löydy sinulle sopivaa ajankohtaa, voit aina soittaa tai laittaa sähköpostia. Yhteystiedot TÄSTÄ linkistä.

Liiketoimintamuotoilu Palvelumuotoilu Asiakaskokemus Puheet, koulutukset, valmennukset ja työpajat Asiakaskokemuksen johtaminen palveluna Etusivu

Yhteystiedot

Autamme SINUA onnistumaan.

Innostuitko kehittämään tekemistänne asiakaslähtöisesti? Mahtavaa!

Jos haluat sparrausta heti, soita: 040 7055 810.

Jos kirjoitat mieluummin, jätä viesti alla olevalla lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä pikimmiten.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle.

Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, Eezy Henkilöstöpalvelut Oy

Lisätietoja

Sanna on palvelu- ja liiketoimintamuotoilijana, jolla on vahva tausta palveluliiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä. Hän on opiskellut palvelumuotoilua kahdessa suomalaisessa korkeakoulussa.

Sanna on ihmislähtöinen palveluiden kehittäjä ja tekijä, joka tarttuu tekemiseen innokkaalla palveluasenteella. Hänen vahvuutenaan on laajojen kokonaisuuksien ymmärtäminen – ja intohimotekemisenä työntekijä- ja asiakaskokemuksen kehittäminen.

Hän saa erityisesti kiitosta asiakkailtamme selkeästä ja ratkaisukeskeisestä työskentelytyylistä ja siitä, että hän on aina aidosti innostunut ja kiinnostunut tuottamaan huipputason palvelua jokaiselle asiakkaallemme!

Sanna Helttunen

Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Sannan kanssa oli innostavaa tehdä yhteistyötä. Sen lisäksi että hän on hyvin helposti lähestyttävä ja aina ystävällinen, hän on myös  hyvin ratkaisukeskeinen ja kiinnostunut ymmärtämään syvällisesti toimintaamme ja tavoitteitamme ja yhteistyössä löysimme aina win-win-asetelmia uusissa pilotoinneissa.

Sanna ymmärsi  hyvin myös julkisen organisaation ja lain reunaehtoja ja jaksoi sinnikkäästi pohtia keinoja ratkaista käytännön esteitä toiminnalle. Yhteistyöprojektit saatiin toteutettua ja niistä virisi uudenlaista yhteistyötä.

Sari Pirttiluoto
Tampereen kaupungin työllisyys- ja kasvupalvelut

Lisätietoja

Asiakkaamme odottavat meiltä rautaista laatua. Etsimme kaikessa rauhassa yrityskulttuuriimme sopivaa liiketoimintamuotoilun tai palvelumuotoilun osaajaa Tampereelle.

Tunnistatko itsesi tästä:

  • Ihmisinä kasvaminen on minulle tärkeä arvo ja osa elämää✔️
  • En pelkää virheitä: olen jatkuvasti valmis kyseenalaistamaan omat ja asiakkaiden ajattelu- ja työskentelytavat✔️
  • Sytyn KREAPALin arvoista ja olemassaolon tarkoituksesta – ja koen olevani niihin mainio match✔️
  • Minulla on jo osaamista toteuttaa liiketoiminta- ja/tai palvelumuotoiluprojekteja, joista asiakkaat puhuvat pelkkää hyvää✔️
  • Minulla on osaamista ja halua hankkia itsenäisesti uusia asiakkaita✔️
  • Motivoidun palkkamallista, joka perustuu tuloksiin – ei työpaikalla vietettyyn aikaan✔️
  • Asun Tampereella – tai lähiseudulla✔️

Jos vastauksesi ylläoleviin on 7x✔️ – lue lisää TÄSTÄ.

SINUN NIMESI TÄHÄN?

Asiakkaamme odottavat meiltä rautaista laatua. Etsimme kaikessa rauhassa yrityskulttuuriimme sopivaa liiketoimintamuotoilun tai palvelumuotoilun osaajaa Tampereelle.

Tunnistatko itsesi tästä:

  • Ihmisinä kasvaminen on minulle tärkeä arvo ja osa elämää✔️
  • En pelkää virheitä: olen jatkuvasti valmis kyseenalaistamaan omat ja asiakkaiden ajattelu- ja työskentelytavat✔️
  • Sytyn KREAPALin arvoista ja olemassaolon tarkoituksesta – ja koen olevani niihin mainio match✔️
  • Minulla on jo osaamista toteuttaa liiketoiminta- ja/tai palvelumuotoiluprojekteja, joista asiakkaat puhuvat pelkkää hyvää✔️
  • Minulla on osaamista ja halua hankkia itsenäisesti uusia asiakkaita✔️
  • Motivoidun palkkamallista, joka perustuu tuloksiin – ei työpaikalla vietettyyn aikaan✔️
  • Asun Tampereella – tai lähiseudulla✔️

Jos vastauksesi ylläoleviin on 7x✔️ – lue lisää TÄSTÄ.

Veikko Törrönen
Perustaja, KREAPAL DESIGN OY

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMINEN JA JOHTAMINEN

LATAA UUSI OPAS TÄSTÄ!