Asiakaskokemus & Työntekijäkokemus

Jos tavoitteenasi on muotoilla asiakaskokemuksesta ja työntekijäkokemuksesta aitoa kilpailuetua, palvelumme ovat sinulle juuri oikea ratkaisu.

ASIAKASKOKEMUS JA TYÖNTEKIJÄKOKEMUS | Aitoa kilpailuetua

asiakaskokemus

Asiakaskokemuksesta 2/3 on tunnetta ja vaikka elämme asiakkaan aikakaudella, suurin osa yrityksistä keskittää resurssinsa teknisiin ratkaisuihin ja toiminnan tehostamiseen. Haastamme tätä perinteistä ajattelua voimakkaasti, koska yrityksesi menestyksen määrittää lopulta se, mitä työntekijäsi ja asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi ja millaisia tunteita heissä herätät.

 

asiakaskokemus vs. pöhinä

Jos tavoitteenasi on jättää pöhinä vähemmälle ja muotoilla asiakaskokemuksesta ja työntekijäkokemuksesta aitoa kilpailuetua, palvelumme ovat sinulle juuri oikea ratkaisu. Muotoilemme asiakaskokemusta kaikilla lähtötasoilla.

 

Asiakaskokemuksen tasot

 

Asiakkaamme kertovat asiakaskokemuksesta ja työntekijäkokemuksesta sanoin: mitä, miten ja miksi KREAPAL?

 

 

 

 

 

Asiakaskokemus, Jesse Kalevo, AM Lukkoasema Oy

 

 

Lataa asiakaskokemusopas

Mitä on asiakaskokemus? Miksi asiakaskokemukseen tulee panostaa? Miten asiakaskokemusta kehitetään? Jos haluat tutustua asiakaskokemukseen syvemmällä tasolla, lataa oppaamme täältä

 

Kuinka voimme auttaa?

KREAPAL on liiketoimintamuotoilun, palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen intohimoinen asiantuntijayritys. Autamme organisaatiotasi ymmärtämään ihmisiä ja kytkemään ymmärryksen osaksi tulevaisuuden voittavaa liiketoimintaa. Me koulutamme, valmennamme, fasilitoimme ja muotoilemme muutosta rohkean yhteiskehittämisen kautta tavoiteltujen tulosten tasolle – toimialariippumattomasti – ympäri Suomen – isolla liekillä – aina ilon kautta. 🔥😃

Pyöräytä alla olevaa karusellia ja tutustu tarkemmin asiakaskokemuksen palveluihimme. Jos tunnet, että on aika ryhtyä tuumasta toimeen, älä jää pohdintojesi kanssa yksin, vaan ota yhteyttä ja kerro meille mihin haluat muutosta. Me kerromme miten kytkemme ihmiset muutokseen mukaan ja miten me sen teemme – yhdessä teidän kanssa.

Veikko Törrönen
perustaja | toimitusjohtaja
040 7055 810
veikko@kreapal.fi

 

Asiakaskokemuksen nykytila

Tuotamme kattavan yhteenvedon yrityksesi asiakaskokemuksen nykytilasta suhteessa kilpailijoihin.

Hyödyt
  • Objektiivinen ammattilaisten tuottama näkemys yrityksesi asiakaskokemuksen nykytilasta
  • Kriittisimpien työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen kipupisteiden tunnistaminen
  • Ideat ja konkreettiset kehitysehdotukset yrityksesi asiakaskokemuksen nostamisesta uudelle tasolle
  • Valmiudet johtaa yrityksesi asiakaskokemusta tiedolla - mutun sijaan

Asiakaskokemuksen valmennus

Energinen ja innostava valmennus avaa konkreettisten esimerkkien kautta asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen merkityksen ja hyödyt sekä yritys- että yksilötasolla.

Hyödyt
  • Yrityksesi henkilöstön oivalluttaminen ja kehittäminen: mitä on asiakaskokemus, miksi se on tärkeää
  • Inspiroi ja motivoi yrityksesi henkilöstöä luomaan ja tuottamaan parempia asiakaskokemuksia - yhdessä
  • Viestii yrityksesi työntekijöille, että työntekijäkokemus ja asiakaskokemus ovat yrityksessänne aidosti merkityksellisiä asioita

Asiakaslähtöinen palvelupolku

Mallinnamme yrityksesi tärkeimmät palvelupolut ja palvelumuotoilemme ne optimaaliselle tasolle – liiketoiminnallisesti kannattavasti, asiakaskokemus maksimoiden.

Hyödyt
  • Lisää yrityksesi henkilöstön ymmärrystä kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen muodostumisesta
  • Tuo näkyväksi haasteet asiakkaan tavoitteiden (esim. helppo ja nopea palvelu) ja organisaation palvelun tuotantomallin välillä
  • Parantaa yhteistyötä ja ymmärrystä yrityksesi eri toimintojen (myynti, markkinointi jne.) välillä
  • Auttaa nostamaan esiin uusia kehityskohteita - henkilöstönne toimesta
  • Vahvistaa asiakaslähtöisen kulttuurin muodostumista yrityksessäsi
  • Tarjoaa lähtötiedot yrityksesi kustannusten karsimiseen, resurssien optimointiin ja asiakaskokemuksen maksimointiin

Asiakaskokemuksen mittaaminen ja tiedon hyödyntäminen

Autamme yritystäsi määrittämään asiakaskokemukselle optimaaliset kosketuspistekohtaiset mittarit sekä luomaan prosessit kerätyn asiakastiedon hyödyntämiseen.

Hyödyt
  • Tarjoaa valmiudet johtaa yrityksesi asiakaskokemusta reaaliaikaisella tiedolla - mutun sijaan
  • Auttaa paikantamaan yrityksesi asiakaskokemuksen kipukohtia sekä löytämään uusia kehityskohteita
  • Jatkuva asiakaskokemuksen mittaaminen ja tulosten analysointi auttavat kasvattamaan asiakaslähtöistä ajattelua yrityksesi kaikilla tasoilla
asiakaskokemuksen strategia

Asiakaskokemuksen strategia

Autamme sinua johtamaan yrityksesi liiketoimintastrategiasta asiakaskokemukselle vahvan vision ja mission sekä määrittelemään asiakaskokemuksen kannalta tärkeimmät strategiset valinnat.

Hyödyt
  • Tehostaa ja virtaviivaistaa yrityksesi asiakaskokemuksen johtamista
  • Auttaa yritystäsi rakentamaan asiakaskokemuksesta aitoa strategista kilpailuetua
  • Kasvattaa yrityksesi asiakaskokemuksen johtamisen ymmärrystä ja kompetenssia
  • Vahvistaa asiakaskokemuskeskeistä kulttuuria sekä parantaa työntekijäkokemusta yrityksessäsi

Yrityskulttuurimuotoilu

Kartoitamme yrityksesi yrityskulttuurin nykytilan ja kehitämme sitä kanssanne haluttuun suuntaan – palvelumuotoilun menetelmin.

Hyödyt
  • Kehittää ja vahvistaa yrityksesi työntekijäkokemusta haluttuun suuntaan
  • Vahvistaa henkilöstön yhteenkuuluvuuden tunnetta ja parantaa työn tuottavuutta
  • Parantaa työnantajamielikuvaa ja aikaansaa työntekijälähettilyyttä
  • Keventää riippuvuutta yrityksesi esimiehistä lisäämällä yksilötason vastuunottoa
  • Rakentaa kulttuuria, jossa yrityksesi työntekijät tuottavat ylivertaisia asiakaskokemuksia yhdessä - organisaatiosiilot ylittäen

Palveluidemme vaikuttavuus yrityksesi asiakaskokemukseen

Kreapal asiakaskokemus

Liiketoimintamuotoilu Palvelumuotoilu Asiakaskokemus & Työntekijäkokemus Etusivu

Voimmeko auttaa?

Tiedät jo mitä yrityksesi PITÄISI tehdä. Muutos alkaa siitä hetkestä kun teet päätöksen toimia – ja kerrot meille mihin haluat muutosta. Me kerromme miten kytkemme ihmiset muutokseen mukaan ja miten me sen teemme – yhdessä!

Kreapal facebook Kreapal twitter Kreapal linkedin Kreapal instagram
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä.

Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa. Hän kehittää ja visualisoi konsepteja, työkaluja ja menetelmiä, sekä kirjoittaa parhaillaan kirjaa palvelumuotoilusta. Kirja tullaan julkaisemaan lähitulevaisuudessa.

Veikko on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Nopeimmin tavoitat minut sähköpostilla tai alla olevalla yhteydenottolomakkeella.🙌

VEIKKO TÖRRÖNEN | toimitusjohtaja | liiketoimintamuotoilija | palvelumuotoilija

veikko@kreapal.fi

040 705 5810

Linkedin

"Veikko vakuutti minut innostuksellaan ja osaamisellaan jo 2016 keväällä, kun tapasimme ensi kertaa. Jo tällöin heräsi ajatus, että Veikko voisi meitä auttaa rakentamaan yrityksemme muutosmatkaa. 2018 kesällä tämä konkretisoitui, kun aloitimme yhteistyön KREAPALin kanssa. Yhteistyöstä saatu palaute on ollut erinomaista! Tavoite on yhä syventää yhteistyötä siten, että KREAPAL on keskeinen kumppani ICT Elmon kasvussa ja tulee mukaan myös vaativimpiin asiakascaseihimme. "

Janne Aaltonen
Toimitusjohtaja, ICT Elmo Oy

Lisätietoja

Maailman muuttuessa yksi asia ei koskaan muutu – liiketoiminnat palvelevat aina ihmisiä.

TÄMÄN ME TEEMME
Autamme organisaatioita ymmärtämään ihmisiä ja palauttamaan ihmisen takaisin liiketoiminnan ytimeen | Mahdollistamme liiketoiminnan muotoilun kaikenkokoisille yrityksille | Tuotamme toimialan parasta arvoa asiakkaan investoinnille

KREAPAL YRITTÄJÄKSI?
Etsimme talenttia, joka jakaa saman uskon, intohimon ja yrittäjäasenteen. Tarjoamme sinulle kaiken tarvittavan tuen toiminnan aloittamiseen. Meillä menestymisesi on vain ja ainoastaan sinusta kiinni. 🔥

Jos sisälläsi palaa sama liekki, olisi ilo tutustua!

Veikko Törrönen
perustaja | liiketoimintamuotoilija | palvelumuotoilija
040 7055 810
veikko@kreapal.fi

SINÄ | Yrittäjäksi Suomen intohimoisimpaan muotoilutoimistoon?

Tiedät jo mitä yrityksesi PITÄISI tehdä. Muutos alkaa siitä hetkestä kun teet päätöksen TOIMIA - ja kerrot meille mihin haluat muutosta. Me kerromme miten me sen teemme - yhdessä! 🙌

Tiedät jo mitä yrityksesi PITÄISI tehdä. Muutos alkaa siitä hetkestä kun teet päätöksen TOIMIA - ja kerrot meille mihin haluat muutosta. Me kerromme miten me sen teemme - yhdessä! 🙌

OTA YHTEYTTÄ
Kun tekee töitä intohimolla ja isolla liekillä, töitä riittää – lämmin kiitos mahtaville asiakkaillemme! 🙏 Nopeimmin tavoitat meidät sähköpostilla tai yllä olevalla yhteydenottolomakkeella.

Soita tai laita sähköpostia
Veikko Törrönen
perustaja | liiketoimintamuotoilija | palvelumuotoilija
040 7055 810
veikko@kreapal.fi

Varaa etätapaaminen
Varauksen voit tehdä täällä. Myönnämme etätapaamiselle tehdastakuun: kanssamme vietetty aika tuottaa oivalluksia – rennossa hengessä. 🙌

Tule kylään
Toimistomme sijaitsee aivan Tampereen ydinkeskustassa, rautatieaseman vieressa.
Crazy Town (5. kerros)
Rautatienkatu 21 B
33100 Tampere


LASKUTUSOSOITTEET

Y-tunnus
2952382-5

Verkkolaskut
Verkkolaskuosoite: 003729523825
Operaattori: 003721291126 (Maventa)
Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH

PDF-laskut sähköpostilla
29523825@scan.netvisor.fi