Asiakaskokemus & Työntekijäkokemus

Autamme yritystäsi menestymään kouluttamalla, valmentamalla, fasilitoimalla ja muotoilemalla asiakaskokemuksesta ja työntekijäkokemuksesta yrityksesi tärkeimmän kilpailuedun.

Oikeilla asiakaskokemuksen valinnoilla luodaan kilpailuetua – kustannustehokkaasti

Nykyään on mahdotonta kuvitella tuotetta tai palvelua, jolle ei löytyisi korvaavaa vaihtoehtoa. Jo vuonna 2014, 89% yhdysvaltalaisista yrityksistä ilmoitti kilpailevansa vuonna 2016 ensisijaisesti asiakaskokemuksella. Teimme aiheesta tutkimuksen huhti-toukokuussa 2017 – Suomessa vastaava luku oli 73%. Sama tutkimus paljasti, että 80% yrityksistä ei resursoi riittävästi asiakaskokemukseen luodaakseen sillä aitoa kilpailuetua. Tämä tarjoaa todelliset mahdollisuudet yrityksille, joilta löytyy uskallusta investoida asiaan.

Asiakaskokemuksella on ratkaiseva vaikutus asiakkaan ostopäätökseen ja haluun suositella yrityksen palveluja. Autamme yritystäsi erottumaan massasta ja rakentamaan asiakaskokemuksesta aitoa kilpailuetua.

Asiakaskokemuksen parantaminen sekä loppuasiakkaan että yrityksen kannattavuuden ehdoilla vaatii kykyä tunnistaa kriittisimmät kehityskohteet ja rohkeutta keskittää resurssit niiden hiomiseen huippuunsa. Oikeilla valinnoilla luodaan kilpailuetua – kustannustehokkaasti.

KREAPAL palvelee yritystäsi asiakaskokemuksen kehittämisessä – kaikilla lähtötasoilla. Puolenpäivän valmennus tai usean kuukauden työntekijäkokemuksen palvelumuotoilu – asenteemme on aina all in! Pyöräytä karusellia ja tutustu tarkemmin asiakaskokemuksen palveluihimme.

Asiakaskokemuksen nykytila

Tuotamme kattavan yhteenvedon yrityksesi asiakaskokemuksen nykytilasta suhteessa kilpailijoihin.

Hyödyt
  • Objektiivinen ammattilaisten tuottama näkemys yrityksesi asiakaskokemuksen nykytilasta
  • Kriittisimpien työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen kipupisteiden tunnistaminen
  • Ideat ja konkreettiset kehitysehdotukset yrityksesi asiakaskokemuksen nostamisesta uudelle tasolle
  • Valmiudet johtaa yrityksesi asiakaskokemusta tiedolla - mutun sijaan

Asiakaskokemuksen valmennus

Energinen ja innostava valmennus avaa konkreettisten esimerkkien kautta asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen merkityksen ja hyödyt sekä yritys- että yksilötasolla.

Hyödyt
  • Yrityksesi henkilöstön oivalluttaminen ja kehittäminen: mitä on asiakaskokemus, miksi se on tärkeää
  • Inspiroi ja motivoi yrityksesi henkilöstöä luomaan ja tuottamaan parempia asiakaskokemuksia - yhdessä
  • Viestii yrityksesi työntekijöille, että työntekijäkokemus ja asiakaskokemus ovat yrityksessänne aidosti merkityksellisiä asioita

Asiakaslähtöinen palvelupolku

Mallinnamme yrityksesi tärkeimmät palvelupolut ja palvelumuotoilemme ne optimaaliselle tasolle – liiketoiminnallisesti kannattavasti, asiakaskokemus maksimoiden.

Hyödyt
  • Lisää yrityksesi henkilöstön ymmärrystä kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen muodostumisesta
  • Tuo näkyväksi haasteet asiakkaan tavoitteiden (esim. helppo ja nopea palvelu) ja organisaation palvelun tuotantomallin välillä
  • Parantaa yhteistyötä ja ymmärrystä yrityksesi eri toimintojen (myynti, markkinointi jne.) välillä
  • Auttaa nostamaan esiin uusia kehityskohteita - henkilöstönne toimesta
  • Vahvistaa asiakaslähtöisen kulttuurin muodostumista yrityksessäsi
  • Tarjoaa lähtötiedot yrityksesi kustannusten karsimiseen, resurssien optimointiin ja asiakaskokemuksen maksimointiin

Asiakaskokemuksen mittaaminen ja tiedon hyödyntäminen

Autamme yritystäsi määrittämään asiakaskokemukselle optimaaliset kosketuspistekohtaiset mittarit sekä luomaan prosessit kerätyn asiakastiedon hyödyntämiseen.

Hyödyt
  • Tarjoaa valmiudet johtaa yrityksesi asiakaskokemusta reaaliaikaisella tiedolla - mutun sijaan
  • Auttaa paikantamaan yrityksesi asiakaskokemuksen kipukohtia sekä löytämään uusia kehityskohteita
  • Jatkuva asiakaskokemuksen mittaaminen ja tulosten analysointi auttavat kasvattamaan asiakaslähtöistä ajattelua yrityksesi kaikilla tasoilla

Asiakaskokemuksen strategia

Autamme sinua johtamaan yrityksesi liiketoimintastrategiasta asiakaskokemukselle vahvan vision ja mission sekä määrittelemään asiakaskokemuksen kannalta tärkeimmät strategiset valinnat.

Hyödyt
  • Tehostaa ja virtaviivaistaa yrityksesi asiakaskokemuksen johtamista
  • Auttaa yritystäsi rakentamaan asiakaskokemuksesta aitoa strategista kilpailuetua
  • Kasvattaa yrityksesi asiakaskokemuksen johtamisen ymmärrystä ja kompetenssia
  • Vahvistaa asiakaskokemuskeskeistä kulttuuria sekä parantaa työntekijäkokemusta yrityksessäsi

Työntekijäkokemuksen palvelumuotoilu

Kartoitamme yrityksesi työntekijäkokemuksen nykytilan sekä kehitämme sitä kanssasi haluttuun suuntaan – palvelumuotoilun menetelmin.

Hyödyt
  • Kehittää ja vahvistaa yrityksesi työntekijäkokemusta haluttuun suuntaan
  • Vahvistaa henkilöstön yhteenkuuluvuuden tunnetta ja parantaa työn tuottavuutta
  • Parantaa työnantajamielikuvaa ja aikaansaa työntekijälähettilyyttä
  • Keventää riippuvuutta yrityksesi esimiehistä lisäämällä yksilötason vastuunottoa
  • Rakentaa kulttuuria, jossa yrityksesi työntekijät tuottavat ylivertaisia asiakaskokemuksia yhdessä - organisaatiosiilot ylittäen

Palveluidemme vaikuttavuus yrityksesi asiakaskokemukseen

Kreapal asiakaskokemus

Businessmuotoilu Palvelumuotoilu Asiakaskokemus & Työntekijäkokemus Etusivu

Tilaa uutiskirje

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

Voimmeko auttaa?

Uskotko, että myös sinun toimialasi asiakkaat asioivat mieluummin yrityksen kanssa, joka tarjoaa asiakkailleen parasta kokonaisarvoa – ei vain halvinta hintaa tai parasta tuotetta? Tähän mekin uskomme. Ota yhteyttä niin keskustellaan aiheesta lisää.

FacebookTwitterLinkedIn
Lisätietoja

Veikko on businessmuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka projekteissa painottuu vahvasti liiketoiminnallisesti mitattavissa oleva hyöty. Hän on johtanut lukuisia palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa.

Vahvan käytännön kokemuksen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa sekä businessmuotoilua TU Delft:issä.
Veikko on innostaja ja tekijä, jonka projekteissa syntyy tulosta – rennossa hengessä.

Lisätietoja

Asiakkaat kuvaavat Ninaa tarkkasilmäiseksi yrityskulttuurimuotoilijaksi, joka osaa kiteyttää syy-seuraussuhteita näkyviksi ja käyttökelpoisiksi työkaluiksi. Valmentajana Nina auttaa tiimejä ja yksilöitä näkemään asioita uusista näkökulmista. Laaja ymmärrys poikkitieteellisesti ihmisestä osana työyhteisöä auttaa häntä havainnoimaan ja tukemaan ihmisten kasvua osana työyhteisöä.

Ninalla on vahva liiketoiminnallinen osaaminen: hän rakensi SuomenTelecenter Oy:n liiketoiminnan tyhjästä yli 8 M€ vuotuiseen liikevaihtoon toimien itse operatiivisesta toiminnasta vastaavana kasvun mahdollistajana.  Hän on johtanut satoja valmennusprojekteja ja toiminut valmentajana hyvin erilaisissa organisaatioissa.

Nina on tunneälykäs joukkuepelaaja, jonka projekteissa tapahtuu isoja asioita sekä prosessien että henkisen kasvun tasolla.

Ota yhteyttä lomakkeella:

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

Ota yhteyttä lomakkeella:

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

KREAPAL Oy 
Y-tunnus: 2871561-4

OSOITE
Rautatienkatu 21 B
33100 Tampere

LASKUTUSOSOITTEET

Verkkolaskut
Verkkolaskuosoite: 003728715614
Operaattori: 003721291126 (Maventa)
Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH

PDF-laskut sähköpostilla
28715614@scan.netvisor.fi