Puheet, valmennukset ja työpajat

Haastetaanko ajattelutapoja ja motivoidaanko muutokseen?

PUHEET, VALMENNUKSET JA TYÖPAJAT

Olemme kumppanisi, kun haluatte kehittää strategiaa, palveluita tai asiakas- ja työntekijäkokemusta – ihmislähtöisesti. Olemme kumppanisi myös kun tarvitsette innostavaa puhetta, valmennusta tai työpajaa, joka haastaa ajattelutapoja ja motivoi ihmisiä muutokseen.

Käymme säännöllisesti puhumassa, valmentamassa ja fasilitoimassa – sekä yksityisissä että julkisissa tilaisuuksissa. Inspiroivat ja huumorilla höystetyt puheenvuoromme, valmennuksemme ja työpajamme pitävät osallistujat hereillä – alusta loppuun asti. Ne haastavat perinteisiä ajattelutapoja sekä kannustavat ja motivoivat rakentamaan muutosta yhdessä.

 

Korona-aikana etäyhteydellä – suurella sydämellä ❤

Korona-aika pakottaa useimmat meistä omaksumaan uusia työtapoja. Teemme tätä työtä aina aidosti suurella sydämellä ja rakkaudesta lajiin – eikä fyysinen etäisyys kykene tappamaan tätä tunnetta ❤.

 

 

Puheet ja valmennukset

Puhumme ja valmennamme sekä alla mainituilla otsikoilla että asiakkaidemme tarkentamilla kulmilla kyseisistä aihepiireistä:

Esimerkkejä viimeisistä puheista ja valmennuksista:

  1. Palvelupolku | Palvelupolku, joka maksimoi arvon asiakkaille, työntekijöille ja omistajalle.
  2. Asiakaskokemuksen johtamismalli | Toimialan paras asiakas- ja työntekijäkokemus eivät tapahdu itsestään, ne vaativat johtamismallia.
  3. Tuotteistaminen | Tuotteistaminen 2020-luvulla.

Emme toista vain muiden ajatuksia, vaan ottamme aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehitämme ja visualisoimme uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä. Koska olemme tekijöitä, tuomme mukanamme aina uusimman teorian ja näkemyksen lisäksi sekä konkretiaa että käytännön esimerkkejä. Meitä on kiitetty erityisesti kyvystämme oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin.

 

Työpajat

Fasilitoitujen työpajojemme aihepiirit eivät rajoitettu tiettyyn aihe-alueeseen: sisällön tuottavat aina osallistujat. Sovimme työpajojen tavoitteet sekä roolimme (puhdas fasilitointi vs. sparraus oman osaamisalueemme näkökulmasta) aina asiakaskohtaisesti – ja vastaamme laadukkaasta lopputuloksesta.

 

Työmme tuottaa tulosta ja oivalluksia – aina rennossa hengessä. Suositteluasteemme NPS (Net Promoter Score) > 95.

 

Hinnat

Keynote-puheenvuoro: 1 850 € +alv.
Valmennus & fasilitointi, (3h): 1 650 € +alv.
Valmennus & fasilitointi, (6h): 1 850 € +alv.
* Hinnat sisältävät sekä valmistelut että lopputulosten dokumentoinnin digitaaliseen muotoon.

Mikäli yksittäinen keynote-puheenvuoro, valmennus- tai työpajapäivä ei tunnu teille tähän kohtaan oikealta vaihtoehdolta, tutustu verkkokurssiimme tai eri muotoilupalveluihimme: liiketoimintamuotoilu, palvelumuotoilu, asiakaskokemus ja työntekijäkokemus.

 

Muotoilutakuu

Kaikella työllämme on KREAPAL muotoilutakuu™ – se tuottaa tulosta ja oivalluksia – aina rennossa hengessä. Suositteluasteemme NPS (Net Promoter Score) > 95.

 

Asiakkaamme kertovat

puheet-valmennukset-ja-työpajat

Ota yhteyttä

KREAPAL on intohimoinen ja tuloksekas liiketoimintamuotoilun, palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen asiantuntijayritys. Autamme organisaatiotasi ymmärtämään ihmisiä, muotoilemaan haluttua muutosta ja aikaansaamaan tavoiteltuja tuloksia. Koulutamme, fasilitoimme, muotoilemme ja valmennamme ihmislähtöistä liiketoimintaa toimialariippumattomasti – ympäri Suomen. Olemme rohkeita ja intohimoisia ammattilaisia – ja helkkarin hyviä siinä mitä teemme. Se meistä, meitä kiinnostaa kuulla sinusta ota yhteyttä.

Veikko Törrönen
Liiketoimintamuotoilija | Palvelumuotoilija | Valmentaja
040 7055 810
[email protected]

 

 

Liiketoimintamuotoilu Palvelumuotoilu Asiakaskokemus & Työntekijäkokemus Puheet, valmennukset ja työpajat Työkaveri Verkkokurssi Etusivu

Yhteystiedot

Meitä kiinnostaa kuulla sinusta!

Ota yhteyttä - keskustellaan.

Kuuntelemme sinua ja organisaatiosi tarpeita. Kerromme myös reilusti, jos emme ole organisaatiollesi paras mahdollinen kumppani – ja ehdotamme sopivampia tekijöitä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle. Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, VMP Oyj