Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

Asiakasreferenssit aiheesta: Asiakaskokemus

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun | Lennu

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun? Mitenkä se tehdään? Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön...

Tutustu asiakastarinaan

Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun | NMC Cellfoam Oy

Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun! Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen? Mitenkäs se tapahtuu?...

Tutustu asiakastarinaan
Minna Maaria Lahtonen

Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla | VSSHP

Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla haltuun Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla? Mitenkäs se...

Tutustu asiakastarinaan
Tiina Lillbacka

Asiakaskokemuksen strategiatyö | Vaasan Sähkö Oy

Asiakaskokemuksen strategiatyö energia-alalle Asiakaskokemuksen strategiatyö on jotakin, mitä jokaisen organisaation, joka on...

Tutustu asiakastarinaan
asiakaskokemus nosteeseen

Asiakaskokemus nosteeseen palvelumuotoilemalla | Vaihtoplus Oy

Asiakaskokemus nosteeseen Vaihtoplussalla Toteutimme  syksyn 2018 aikana asiakas- ja työntekijäkokemuksen...

Tutustu asiakastarinaan

Ota yhteyttä

Jos etsit käytännönläheistä ja tuloksekasta kumppania strategian tekemiseen, OKR-työhön tai palvelumuotoiluun, meidän kannattaa jutella.

Varaa etätapaaminen tästä.

veikko-torronen

Veikko Törrönen

Toimitusjohtaja

Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.

  • Tämä sivusto ja lomake on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen Yksityisyyskäytännöllä sekä Käyttöehdoilla.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

OKR-WEBINAARI JOHTAJILLE PERJANTAINA 24.1.2025!

LUE LISÄÄ >