Asiakasreferenssit aiheesta: Asiakaskokemus
![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/Jussi-removebg-preview-301x301.png)
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun! | IPP Oy
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun? Mitenkä se tehdään? Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön...
Tutustu asiakastarinaan![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/Antti-Filpus-removebg-preview-301x301.png)
Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun | NMC Cellfoam Oy
Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun! Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen? Mitenkäs se tapahtuu?...
Tutustu asiakastarinaan![Minna Maaria Lahtonen](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/Minna_profiili1-removebg-preview-201x301.png)
Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla | VSSHP
Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla haltuun Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla? Mitenkäs se...
Tutustu asiakastarinaan![Tiina Lillbacka](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/image1_burned-331x301.jpg)
Asiakaskokemuksen strategiatyö energia-alalle | Vaasan Sähkö Oy
Asiakaskokemuksen strategiatyö energia-alalle Asiakaskokemuksen strategiatyö on jotakin, mitä jokaisen organisaation, joka on...
Tutustu asiakastarinaan![asiakaskokemus nosteeseen](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/vaihtoplus-taina-kivistö-valta-301x301.jpg)
Asiakaskokemus nosteeseen palvelumuotoilemalla | Vaihtoplus Oy
Asiakaskokemus nosteeseen Vaihtoplussalla Asiakaskokemus nosteeseen! Toteutimme syksyn 2018 aikana asiakas- ja...
Tutustu asiakastarinaan![liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/marko-santanen-301x301.jpg)
Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen ytimeen | Komea Kodinremontti Oy
Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen ytimeen Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen Pirkanmaan intohimoisimman...
Tutustu asiakastarinaan![asiakaslähtöinen ajattelu](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/mika-miesmaki-301x301.jpg)
Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa lakipalveluita | Asianajotoimisto Facta Oy
Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa lakipalveluita Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa Facta Oy:n lakipalveluita! Asiakkaiden...
Tutustu asiakastarinaanInnostuitko?
Ota yhteyttä.
![veikko-torronen](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/veikko-torronen-e1721789002183-150x150.jpg)
Veikko Törrönen
Perustaja, Liiketoimintamuotoilija, Palvelumuotoilija
Jätä viesti ja olemme sinuun yhteydessä arkisin jo samana päivänä!
STRATEGIATYÖ OSALLISTAVASTI JA KETTERÄSTI.
LATAA UUSI OPAS TÄSTÄ >