Blogikirjoitukset aiheesta: Palvelumuotoilu
Asiakasymmärrys – 4 syytä miksi siihen kannattaa panostaa
8.8.2024 | Sanna Helttunen
Asiakasymmärrys? Mitä sillä tarkoitetaan? Miksi sitä tulisi kerätä? Mitä hyötyä siitä yritykselle on? Jos vastaukset...
Jatka lukemistaPalvelullistaminen – tässä on avain onnistumiseen!
1.12.2023 | Veikko Törrönen
Palvelullistaminen? Mitä se tarkoittaa ihan konkreettisesti ja miksi siitä kannattaisi olla kiinnostunut? Miten onnistua...
Jatka lukemistaPalvelumuotoilu – tarjous helposti ja mukavasti!
15.10.2023 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoilu - tarjous helposti, mukavasti ja laadukkaasti? Keneltä kannattaa pyytää tarjousta ja miten homma toimii? Jos...
Jatka lukemistaPalvelustrategia – 4 askelta sen tekemiseen
11.10.2023 | Veikko Törrönen
Palvelustrategia (tuotestrategia)? Mikä se on, miksi sellainen kannattaa tehdä – ja miten se tehdään? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemistaPalvelumuotoilua palveluna – 5 hyvää syytä ostaa asiantuntijuutta ketterästi!
13.9.2023 | Sanna Helttunen
Palvelumuotoilua palveluna perinteisen projektin sijaan? Miksi? Mikäs tässä toimintamallissa on etuna? Jos haluat ymmärtää...
Jatka lukemistaAsiakaslähtöisyys: näin nostat sen uudelle tasolle
5.6.2023 | Veikko Törrönen
Asiakaslähtöisyys? Mitä se on - ja miksi se on tärkeä aihe juuri nyt? Millä tasolla organisaatiosi on...
Jatka lukemistaPalveluiden tuotteistaminen – huomioi tämä yksi asia ja onnistu
3.10.2022 | Veikko Törrönen
Mitä palveluiden tuotteistaminen tarkoittaa? Miksi se on tärkeää? Mikä on tuotteistamisen kaikista tärkein elementti? Jos...
Jatka lukemistaPalvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa
1.8.2022 | Veikko Törrönen
Palvelulupaus? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Millainen palvelulupaus puhuttelee juuri oikeanlaisia asiakkaita ja tuo lisää...
Jatka lukemistaPalvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta
4.5.2022 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta -blogikirjoituksen ajatus lähti asiakastarinoiden päivityksen yhteydessä....
Jatka lukemistaAsiakasarvon tuottaminen ja palvelumuotoilu
24.10.2021 | Anna Mari Koutroukides
Asiakasarvon tuottaminen – sehän on itsestään selvää – vai mitä? Ei. Asiakasarvon tuottaminen ei onnistu...
Jatka lukemistaPalvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen
10.8.2021 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen. Tässä blogikirjoituksessa kerrotaan, mitä on asiakaskokemus, mitä on...
Jatka lukemistaMitä on asiakaslähtöisyys?
5.5.2021 | Outi Nokkonen
Mitä on asiakaslähtöisyys palvelujen kehittämisessä? Asiakaslähtöisyys ymmärretään toisinaan väärin – sanotaan,...
Jatka lukemistaPalvelumuotoilu julkisella sektorilla
15.12.2020 | Outi Nokkonen & Elina Tervi
Palvelumuotoilu julkisella sektorilla on ajankohtainen aihe, johon on herätty ilahduttavin määrin. Mutta miten saada...
Jatka lukemistaMikä on palvelupolku? Näin se kannattaa tehdä!
24.2.2020 | Veikko Törrönen
Mikä on palvelupolku? Miten se kannattaa tehdä? Miksi se on strategisesti tärkeä? Miten palvelupolkumalli auttaa...
Jatka lukemistaLiiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu: empatian ja strategisen näkemyksen tasapainottajat
31.1.2020 | Veikko Törrönen
Liiketoimintamuotoilu ja palvelumuotoilu puhuttavat paljon juuri täällä hetkellä. Tässä blogissa avataan...
Jatka lukemistaMitä on palvelumuotoilu?
19.2.2019 | Veikko Törrönen
Mitä on palvelumuotoilu? Miksi sitä kannattaa tehdä? Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemistaLiiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta!
26.12.2018 | Veikko Törrönen
Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta! Saimme viime viikolla päätökseen liiketoiminta- ja...
Jatka lukemistaJahtaako asiakaslähtöisyys omaa häntäänsä?
31.5.2018 | Veikko Törrönen
Asiakaslähtöisyys? Muotoiluajattelu? Palvelumuotoilu? Mitä muotoiluajattelu ja palvelumuotoilu tarkoittavat – eri tasoilla?...
Jatka lukemistaTuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa?
2.4.2018 | Veikko Törrönen
Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa? Ei asiakkaan aikakaudella, jossa myös jokainen tuote on palvelu....
Jatka lukemistaAsiakaslähtöinen suunnittelu: “Mitä mä aattelen, et ne aattelee musta”
13.11.2017 | Suvi Helén
Asiakaslähtöinen suunnittelu? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Seesteisenä sunnuntaiaamuna juon rauhassa aamukahviani...
Jatka lukemistaMihin palvelumuotoilua voi hyödyntää?
11.9.2017 | Veikko Törrönen
Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Milloin palvelumuotoilusta on hyötyä? Mitä tuloksia voitte odottaa...
Jatka lukemistaMiksi palvelumuotoilla? Tutustu tutkimustuloksiin!
3.9.2017 | Veikko Törrönen
Miksi palvelumuotoilla? Miksi palvelumuotoilu sopii tähän hetkeen? Pohdimme edellisessä blogikirjoituksessa vastausta...
Jatka lukemistaJäikö jokin mietityttämään?
Ota yhteyttä.
Veikko Törrönen
Perustaja, Liiketoimintamuotoilija, Palvelumuotoilija
Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.
STRATEGIATYÖ TAI PALVELUMUOTOILU AGENDALLA?
LATAA OPPAAT TÄSTÄ >