Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

Palvelun tuotteistaminen | ATA-henkilöstöpalvelut Oy

Yhteistyön lopputuloksena syntyi asiakaslähtöiset palvelupaketit sekä kirkastettu palvelulupaus, joita pääsemme nyt markkinoimaan. Tykkäsimme kovasti - vahva suositus myös muille!

Kilpailuedun kirkastus palvelumuotoilua hyödyntämällä? Miten ihmeessä? Palvelumuotoilua hyödynnettiin menetelmänä projektissa, jonka tavoitteena oli ATA-Henkilöstöpalveluiden olemassa olevan palvelun tuotteistus. Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön toteutuksesta, suosittelen jatkamaan lukemista.

 

Palvelumuotoilua ATA-Henkilöstöpalvelut Oy:lle

Tämä palvelumuotoiluprojekti toteutettiin alkuvuoden 2024 aikana. Haastattelimme projektin päätyttyä toimitusjohtaja Harri Apellia siitä, miksi projekti toteutettiin, miten se toteutettiin, miten se sujui – ja mitä sen lopputuloksena syntyi. Alla napakan haastattelun yhteenveto.

 

Kertoisitko muutamalla sanalla ATA-Henkilöstöpalveluista?

Olemme henkilöstöpalvelualan luotettava kumppani ja olemme erikoistuneet etenkin pitkiin työsuhteisiin. Tarjoamme henkilöstövuokrauksen lisäksi, rekrytoinnin, suorahaun sekä ulkoistetun HR:n palveluita. Tavoitteenamme on olla aidosti vastuullinen henkilöstöpalvelualan kumppani.

ATAlla vastuullisuus ei ole vain lain minimien täyttämistä, vaan se on konkreettisia tekoja ja valintoja sekä yhteiskunnallisten ja sosiaalisten näkökulmien että ympäristöasioiden huomioimista arjessamme. Lisätietoja TÄSTÄ.

 

Kuvaile haastetta, joka teillä oli ennen yhteistyötämme?

Meillä oli olemassa palvelu, jota tuotimme jatkuvasti, mutta emme osanneet sitä sanoittaa oikein. Halusimme varmistaa, että kyseinen palvelu olisi asiakkaillemme mahdollisimman helppo ymmärtää ja ostaa. Tavoitteenamme tässä toteutuksessa oli olemassa olevan palvelumme asiakaslähtöinen konseptointi ja tuotteistaminen. 

 

Halusimme varmistaa, että kyseinen palvelu olisi asiakkaillemme mahdollisimman helppo ymmärtää ja ostaa.

 

Miksi valitsitte juuri meidät kumppaniksi?

Sanna oli tuttu jo aiemmasta työhistoriasta, joten oli olemassa luottamus siihen, että homma toimii!

 

Mitä projektissa tehtiin?

Keräsimme haastattelemalla ymmärrystä tuotteistukseen tueksi asiakkailtamme, jonka jälkeen kirkastimme unelma-asiakkaamme asiakasprofiilin kyseessä olevalle palvelulle. Tämän jälkeen työstimme ideatason palvelusta selkeän kiteytyksen. Nimesimme palvelun ymmärrettävästi, määrittelimme ja hinnoittelimme palvelupaketit sekä kirkastimme palvelulupauksen. Lopuksi vielä testasimme tuotteistettua palvelua asiakkaillamme ja teimme lopulliset korjaukset saamamme palautteen perusteella.

 

 

Yhteistyön lopputuloksena syntyi asiakaslähtöiset palvelupaketit, jota pääsemme nyt markkinoimaan sekä kirkastettu palvelulupaus.

 

Mitä projektin lopputuloksena syntyi?

Yhteistyön lopputuloksena syntyi asiakaslähtöiset palvelupaketit, jota pääsemme nyt markkinoimaan sekä kirkastettu palvelulupaus.

 

Miten yhteistyö mielestäsi sujui?

Yhteistyö sujui erinomaisesti. Tykkäsimme kovasti – meidän toiveemme huomioitiin ja meitä kuunneltiin.

 

Terveiset päättäjille, jotka harkitsevat vastaavan palvelun ostamista?

Vahva suositus KREAPALille! Palvelumuotoilu auttoi meitä myös sisäisesti etsimään ja ymmärtämään se syvä osaaminen, mitä markkinaan halutaan tarjota. Meille tämän projektin arvo oli olemassa olevan palvelun kilpailuedun kirkastus!

 

Kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluamme?

9.

 

Kilpailuetua palveluilla?

kilpailuedun kirkastus

Pyydä tarjous:
1️⃣  Varaa etätapaaminen TÄSTÄ, tai soita 044 7866 007.
2️⃣  Tavataan uudelleen ja käydään tarjous läpi. Siinä kaikki.

Jaa Someen:
FacebookTwitterLinkedIn

Ota yhteyttä.

   

Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.