OKR
Haluatko strategian arkeen?
OKR KÄYTTÖÖNOTTO
OKR on tavoitejohtamismalli, joka auttaa konkretisoimaan strategian arjen tekemiseksi. Sen avulla johdetaan organisaation strategisia tavoitteita tiimi- ja yksilötasolle asti – ja luodaan edellytykset toteuttaa strategisia tavoitteita yhdessä.
Perustietoja OKR-mallista TÄSTÄ.
Kuulostaako tutulta?
- Olette tehneet hyvän strategian, mutta ette ole onnistuneet johtamaan ja ohjaamaan sitä arjen tekemisen tasolle asti.
- Strategianne on henkilöstölle etäinen: henkilöstönne ei ymmärrä miten heidän työnsä liittyy strategiaan.
- Strategia ei ohjaa tekemistänne: strategia ei toteudu tiimien ja yksilöiden arjessa käytännön tekemisen tasolla.
Kuulostaisiko paremmalta?
- Luodaan selkeä malli ja yhteinen tapa sille, miten strategiaa johdetaan, ohjataan ja toteutetaan arjessa.
- Osallistetaan, sitoutetaan ja motivoidaan henkilöstönne mukaan strategian toteuttamiseen käytännön tekemisen tasolla.
- Konkretisoidaan strategian toteuttamisen tavoitteet, toimenpiteet, vastuut, roolit ja aikataulut.
- Tehdään muutoksesta hallittava ja läpinäkyvä.
Olemme auttaneet sekä yksityisen että julkisen sektorin organisaatioita OKR-mallin käyttöönotoissa. Hyödynnämme näissä seuravaa työskentelytapaa.
OKR käyttöönotto on aina liiketoiminallisesti tärkeä prosessi: meillä on kokemusta erilaisista toteutuksista, joten löydämme haastavissakin tilanteissa toimivat tavat edetä tehokkasti.
Näin autamme SINUA:
- Määritellään juuri teidän organisaatioonne sopiva tapa hyödyntää OKR-mallia.
- Luodaan suunnitelma ja aikataulu käyttöönotolle.
- Määritellään roolit ja vastuut OKR-mallin käyttöönotossa.
- Organisaation ja tiimien tavoitteiden, avaintulosten ja käytännön toimenpiteiden määrittely.
- Johtoryhmän, esimiesten ja lähettiläiden valmentaminen mallin käyttöön.
- OKR-mallin muutaman kierroksen käytännön toteutus arjessa kanssanne – ja tuki jatkolle.
Vakuutu tekemisestämme TÄSTÄ.
Haluatko oppia lisää?
Jos haluat oppia aiheesta lisää, ilmoittaudu maksuttomaan webinaariimme!
OKR käyttöönotto agendalla?
Jos kalentereista ei löydy sinulle sopivaa ajankohtaa, voit aina soittaa tai laittaa sähköpostia. Yhteystiedot TÄSTÄ linkistä.
Autamme SINUA onnistumaan.
Innostuitko kehittämään tekemistänne asiakaslähtöisesti? Mahtavaa!
Jos haluat sparrausta heti, soita: 040 7055 810.
Jos kirjoitat mieluummin, jätä viesti alla olevalla lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä pikimmiten.

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.
Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.
Veikko Törrönen
Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija
Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle.
Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!
Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, Eezy Henkilöstöpalvelut Oy

Sanna on palvelu- ja liiketoimintamuotoilijana, jolla on vahva tausta palveluliiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä. Hän on opiskellut palvelumuotoilua kahdessa suomalaisessa korkeakoulussa.
Sanna on ihmislähtöinen palveluiden kehittäjä ja tekijä, joka tarttuu tekemiseen innokkaalla palveluasenteella. Hänen vahvuutenaan on laajojen kokonaisuuksien ymmärtäminen – ja intohimotekemisenä työntekijä- ja asiakaskokemuksen kehittäminen.
Hän saa erityisesti kiitosta asiakkailtamme selkeästä ja ratkaisukeskeisestä työskentelytyylistä ja siitä, että hän on aina aidosti innostunut ja kiinnostunut tuottamaan huipputason palvelua jokaiselle asiakkaallemme!
Sanna Helttunen
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija
Sannan kanssa oli innostavaa tehdä yhteistyötä. Sen lisäksi että hän on hyvin helposti lähestyttävä ja aina ystävällinen, hän on myös hyvin ratkaisukeskeinen ja kiinnostunut ymmärtämään syvällisesti toimintaamme ja tavoitteitamme ja yhteistyössä löysimme aina win-win-asetelmia uusissa pilotoinneissa.
Sanna ymmärsi hyvin myös julkisen organisaation ja lain reunaehtoja ja jaksoi sinnikkäästi pohtia keinoja ratkaista käytännön esteitä toiminnalle. Yhteistyöprojektit saatiin toteutettua ja niistä virisi uudenlaista yhteistyötä.
Sari Pirttiluoto
Tampereen kaupungin työllisyys- ja kasvupalvelut
ASIAKASLÄHTÖISTÄ KILPAILUETUA LIIKETOIMINTAASI?
TILAA UUTISKIRJE