Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

OPAS STRATEGIATYÖHÖN

Haluatko selkeät ohjeet käytännönläheiseen ja moderniin strategiaprosessiin?

Lataa opas »

  • Tämä sivusto ja lomake on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen Yksityisyyskäytännöllä sekä Käyttöehdoilla.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
OPAS STRATEGIATYÖHÖN OPAS STRATEGIAN JALKAUTTAMISEEN OPAS PALVELUMUOTOILUUN OPAS ASIAKASKOKEMUKSEN STRATEGIATYÖHÖN Etusivu

post_content); echo $content; ?>
Kreapal facebook Kreapal twitter Kreapal linkedin Kreapal instagram
Lisätietoja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Veikko Törrönen

[email protected]

040 705 5810

"

Veikko on yrityksen perustaja ja modernin strategiatyön edelläkävijä, jonka erityisvahvuutena on kompleksisten kokonaisuuksien kiteyttäminen ja tuloksekas arkeen vieminen.

Hänellä on lähes vuosikymmenen mittainen yrittäjäkokemus strategia- ja palvelumuotoiluhankkeista eri toimialoilta, sekä taustaa asiakaskokemuksen johtamisesta merkittävässä suomalaisessa konsernissa. Koulutukseltaan Veikko on University of Wales MBA, BBA ja HHJ.

Nykyisin Veikko työskentelee pääosin ylimmän johdon kanssa, auttaen strategian tekemisessä ja jalkauttamisessa käytäntöön OKR-mallin avulla.

Veikon missiona on tehdä strategiasta ymmärrettävää ja vaikuttavaa – jokaiselle organisaatiotasolle.

"

Mikään kompleksinen ei toimi käytännössä.

Lisätietoja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sanna Helttunen

[email protected]

044 786 6007

"

Sanna on modernin strategiatyön ja palvelumuotoilun ammattilainen. Hänen erityisosaamistaan on asiakasymmärryksen kerääminen ja sen hyödyntäminen niin liiketoiminnan, kuin palveluiden kehittämiseen.

Sannalla on yli 20 vuoden kokemus palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen tehtävistä.  Koulutukseltaan hän on palvelumuotoilija (YAMK).

Palvelumuotoilu- ja strategiaprojektien lisäksi Sanna pitää ahkerasti koulutuksia palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksen kehittämisestä luottokumppaneidemme kautta.

Sannan tavoitteena on tehdä kehittämisestä aidosti vaikuttavaa – varmistaen haluttu muutos osaksi arkea.

"

Asiakaslähtöisyyttä ei voi fuskata.

[libre-form id="2255"]

[libre-form id="2255"]

HALUATKO OHJEET STRATEGIAN UUDISTAMISEEN TAI TOIMEENPANOON OKR-MALLILLA?

LATAA TÄSTÄ >