Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >
liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen ytimeen | Komea Kodinremontti Oy

Yhteistyömme ansiosta meillä on nyt kirkas visio liiketoiminnallemme sekä selkeä suunnitelma sen saavuttamiseksi. KREAPAL auttoi meitä nostamaan asiakkaan liiketoimintamme ytimeen.

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen ytimeen

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen Pirkanmaan intohimoisimman kotien remontoijan liiketoiminnan ytimeen – letkeessä hengessä?✌️

 

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen

 

Mistä ajatus liiketoimintamuotoiluun?

Meillä on yrityksenä kova halu kasvaa, mutta matka tavoitteisiin on ollut kovin sumuinen – meiltä puuttui yrittäjäkollegoiden kesken yhteinen näkemys liiketoimintamme suunnasta.

Meillä oli alun perin tarkoitus kehittää vain kotisivujamme, mutta törmäsin KREAPALin Veikkoon sattumalta yhteisessä valmennuksessa. Tutustuimme ja juttelimme liiketoiminnan kehittämisestä asiakaslähtöisesti. Aihe alkoi kiinnostaa toden teolla ja keskustelumme syveni pikkuhiljaa yhteistyöksi.

 

Tiesin, että kyseessä ei ole ihan mikään mikkihiiri.

 

Miksi KREAPAL?

Veikon intohimo paistoi kilometrien päähän. Tiesin taustalta, että kovaa osaamista ja kokemustakin on. Tiesin, että kyseessä ei ole ihan mikkihiiri. KREAPAL vaikutti meidän näköiseltä yritykseltä, joka toimii vain eri toimialalla.

 

Miten yhteistyö on mielestäsi sujunut?

Olen tehnyt 10 vuotta töitä yrittäjänä. Olen elänyt oman ammattitaitoni synnyttämässä kuplassa, jossa toimintaa on mietitty ja kehitetty puhtaasi organisaatiolähtöisesti. Kova työtahti ja liiketoiminnan kehittäminen ilman selkeää mallia on ohjannut yrityksen fokuksen niin hakoteille, etten aina välillä tiennyt itsekään missä se on – saati sitten kollegani. Jälkeenpäin ajateltuna Veikko tiesi mitä meidän pitää tehdä, mutta johdatteli meidät itse oivaltamaan asiat.

 

Yhteistyömme ansiosta meillä on nyt kirkas visio liiketoiminnallemme ja suunnitelma sen saavuttamiseksi.

 

Mikä on mielestäsi ollut projektin suurin hyöty? 

Meillä on nyt kirkas visio ja sen saavuttamiseksi rakennettu strategia, jota päivitämme itse ketterästi uuden tiedon karttuessa. Meidän kaikkien fiilis ja usko omaan tekemiseen kasvaa päivittäin – yhteishenki tekemisessä on nyt aivan huikea!

Toinen merkittävä hyöty on asiakaskokemuksen tärkeyden oivaltaminen: se on nyt meidän tärkein tehtävämme!

 

Kysyttäessä, kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluitamme?

10!

 

Apua kehittämiseen?

Asiakasarvon tuottaminen

Pyydä tarjous:
1️⃣  Varaa etätapaaminen TÄSTÄ, tai soita 040 7055 810.
2️⃣  Tavataan uudelleen ja käydään tarjous läpi. Siinä kaikki.

Jaa Someen:
FacebookTwitterLinkedIn

Ota yhteyttä.

   

Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.