OTA YHTEYTTÄ >
liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen ytimeen

Yhteistyömme ansiosta meillä on nyt kirkas visio liiketoiminnallemme sekä selkeä suunnitelma sen saavuttamiseksi. KREAPAL auttoi meitä nostamaan asiakkaan liiketoimintamme ytimeen.

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen Pirkanmaan liiketoiminnan ytimeen

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen Pirkanmaan intohimoisimman kotien remontoijan liiketoiminnan ytimeen – letkeessä hengessä😀✌️

 

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen

 

Mistä ajatus liiketoimintamuotoiluun?

Meillä on yrityksenä kova halu kasvaa, mutta matka tavoitteisiin on ollut kovin sumuinen – meiltä puuttui yrittäjäkollegoiden kesken yhteinen näkemys liiketoimintamme suunnasta. Meillä oli alun perin tarkoitus kehittää vain kotisivujamme, mutta törmäsin KREAPALin Veikkoon sattumalta yhteisessä valmennuksessa. Tutustuimme ja juttelimme liiketoiminnan kehittämisestä asiakaslähtöisesti. Aihe alkoi kiinnostaa toden teolla ja keskustelumme syveni pikkuhiljaa yhteistyöksi.

 

Miksi KREAPAL?

Veikon intohimo paistoi kilometrien päähän. Tiesin taustalta, että kovaa osaamista ja kokemustakin on. Tiesin, että kyseessä ei ole ihan mikkihiiri. KREAPAL vaikutti meidän näköiseltä yritykseltä, joka toimii vain eri toimialalla.

 

Miten yhteistyö on mielestäsi sujunut?

Olen tehnyt 10 vuotta töitä yrittäjänä. Olen elänyt oman ammattitaitoni synnyttämässä kuplassa, jossa toimintaa on mietitty ja kehitetty puhtaasi organisaatiolähtöisesti. Kova työtahti ja liiketoiminnan kehittäminen ilman selkeää mallia on ohjannut yrityksen fokuksen niin hakoteille, etten aina välillä tiennyt itsekään missä se on – saati sitten kollegani. Jälkeenpäin ajateltuna Veikko tiesi mitä meidän pitää tehdä, mutta johdatteli meidät itse oivaltamaan asiat.

 

 

Yhteistyömme ansiosta meillä on nyt kirkas visio liiketoiminnallemme ja suunnitelma sen saavuttamiseksi.

 

Mikä on mielestäsi ollut projektin suurin hyöty? 

Meillä on nyt kirkas visio ja sen saavuttamiseksi rakennettu strategia, jota päivitämme itse ketterästi uuden tiedon karttuessa. Meidän kaikkien fiilis ja usko omaan tekemiseen kasvaa päivittäin – yhteishenki tekemisessä on nyt aivan huikea! Toinen merkittävä hyöty on asiakaskokemuksen tärkeyden oivaltaminen: se on nyt meidän tärkein tehtävämme!

 

Kysyttäessä, kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluitamme?

10!

Komea Kodinremontti on Pirkanmaalainen kodin korjausrakentamisen asiantuntijayritys. Tutustu yritykseen tästä

 

Haluatko oppia lisää?

Tässä noin tunnin kestävässä maksuttomassa webinaarissa avaamme mitä on liiketoimintamuotoilu, kerromme miksi se sopii menetelmänä tähän hetkeen sekä tarjoamme sinulle valmiudet liiketoimintamuotoiluun.

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen

 

Ota yhteyttä

Varaa kalentereistamme sinulle sopivin 1h ajankohta. Lähetämme sinulle kutsun etätapaamiseen, jossa tehdään yhdessä suunnitelma yrityksesi strategian muotoiluun! Dokumentoimme lopputuloksen, lähetämme sen tapaamisen jälkeen sähköpostiisi – ja teemme halutessasi yhteistyöehdotuksen suunnitelman toteutuksessa kanssanne.

Suositteluasteemme NPS (Net Promoter Score) > 95!  Yhdessä vietetty tunti tuottaa takuulla isoja oivalluksia – aina rennossa hengessä😀✌️

Veikko Törrönen

Varaa aika etätapaamiseen

Jos kalentereistamme ei löydy sinulle sopivaa ajankohtaa, meille voi aina soittaa tai laittaa sähköpostia. Yhteystiedot TÄSTÄ linkistä.

 

Kirjoittaja Veikko Törrönen on intohimoinen liiketoimintamuotoilija, palvelumuotoilija, valmentaja ja KREAPAL DESIGN Oy:n perustaja.

FacebookTwitterLinkedIn

Yhteystiedot

Autamme SINUA onnistumaan!

Ota reippaasti yhteyttä.

Autamme SINUA ja yritystäsi kiteyttämään asiakaslähtöisen strategian, palvelun tai konseptin – ja konkretisoimaan sen tuoman muutoksen käytännön tekemiseksi.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle. Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, VMP Oyj

Lisätietoja

Olen liiketoiminta- ja palvelumuotoilun ammattilainen, jolla on vahva kokemus B2C-liiketoiminnan kehittämisestä sekä operatiivisella että strategisella tasolla.  Olen johtanut yhtä merkittävän suomalaisen konsernin liiketoiminta-alueista. Urallani olen ollut vastuussa lukuisista erikokoisista muutosprojekteista eri toimialoilla.

Koulutukseltani olen  ekonomi ja opiskelen tällä hetkellä diplomi-insinööriksi. Olen suorittanut palvelu- ja liiketoimintamuotoilun opintoja yliopistossa ja erilaisilla kursseilla sekä osallistunut Clayton Christensenin disruptiiviseninnovaation opintoihin Harvardissa. Olen ikuinen opiskelija: innostun uuden oppimisesta työssä ja vapaa-ajalla.

Minua kuvaillaan energiseksi ja innovatiiviseksi kehittäjäksi, jolla on kyky yhdistää empatia, mahdollisuudet ja liiketoiminnan tuloksellisuus.  Uskon vahvasti ihmislähtöiseen liiketoimintaan ja sen tuomiin mahdollisuuksiin missä tahansa yrityksessä. Inspiroidun liiketoiminnan kokonaisvaltaisesta kehittämisestä muotoilun keinoin.

 

 

 

Anna Mari Koutroukides

Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Anna Marissa yhdistyvät laaja kokemus eri toimialoilta ja eri positioista, lempeä uteliaisuus sekä tahto tehdä työt hyvin. Asiakkaalle tämä näkyy niin, että hän tuo rohkeasti itsensä ja koko osaamisensa tapaamiseen, perusteellisesti valmistautuneena. Tämä ei nimittäin ole aina itsestäänselvyys.

Työpajoissa Anna Mari auttoi ideoimaan ja konseptoimaankokonaisuuksia, joita emme muuten olisi saaneet aikaiseksi. Jotkut ideoivat laatikon sisällä, toiset laatikon ulkopuolella – Anna Mari auttoi yhdistämään nuo kaksi ajattelutapaa.

Kati Björninen
Yrittäjä

PALVELUMUOTOILU & LIIKETOIMINTAMUOTOILU

UUDET OPPAAT