Palvelumuotoilu

Nostetaanko nykyisen palvelunne arvoa – vai luodaanko täysin uusi palvelu?

PALVELUMUOTOILU

Organisaatiot on rakennettu optimoimaan arvoa itselleen – ei asiakkaille. Koska asiakkaan palvelupolku läpileikkaa organisaation siilot, on perinteisestä näkökulmasta kehitettyjen palveluiden lopputuloksena rikkinäinen asiakaskokemus – ja negatiivinen suosittelu.

 

palvelumuotoilu

 

Eri aikakaudella tarvitaan erilaisia menetelmiä. Palvelumuotoilu sopii tähän hetkeen – ja tuottaa tutkitusti tulosta. Osallistamme prosessiin aina parhaat mahdolliset asiantuntijat: organisaationne asiakkaat ja -työntekijät.

 

palvelumuotoilu

 

Me autamme asiakkaitamme kehittämään nykyisiä palveluitaan – tai innovoimaan yhdessä kokonaan uusia palveluita.

 

palvelumuotoilu

 

Näin palvelumuotoilu tuottaa tulosta

  • Opitte organisaationa ymmärtämään palveluitanne asiakkaidenne silmin ja maksimoimaan asiakkaille tuotetun arvon yhdessä– siilorajat ylittäen.
  • Tunnistatte palveluidenne asiakkaille merkityksellisimmät kohtaamispisteet, joiden pohjalta kykenette rakentamaan palveluillenne erottuvuutta ja kilpailuetua.
  • Kuulette asiakkaitanne ja henkilöstöänne uudella tavalla ja opitte organisaationa suuntaamaan ajattelua asiakkaille tuottavaan arvoon.
  • Osallistatte henkilöstöä sitouttaen ja motivoiden heidät palveluiden kehittämiseen ja jatkon toimenpiteisiin.

 

Meihin kannattaa olla yhteydessä mm. seuraavissa tapauksissa

  • Haluatte nostaa nykyisten palveluidenne asiakkaille, työntekijöille ja omistajille tuottamaa arvoa – ja liiketoiminnallista kannattavuutta.
  • Haluatte innovoida kokonaan uusia palveluita osallistamalla prosessiin parhaat mahdolliset asiantuntijat: organisaationne asiakkaat ja -työntekijät.
  • Haluatte tuotteistaa palvelunne selkeiksi kokonaisuuksiksi.
  • Haluatte osallistaa henkilöstönne sisäisten toimintojen (myynti, markkinointi, HR jne.) kehittämiseen, mutta ette tiedä miten se kannattaisi tehdä.
  • Haluatte palveluidenne olevan merkityksellisiä asiakkaillenne.
  • Olette siirtymässä tuotekeskeisestä liiketoiminnasta kohti palvelukeskeistä liiketoimintaa.
  • Haluatte kehittää organisaationne palvelumuotoiluosaamista. 
  • Etsitte kumppania, joka tuo kokemuksen ja muotoiluosaamisen lisäksi positiivista virtaa tekemiseen – ja valmentaa muutoksen osaksi arkea.

 

Asiakkaamme kertovat palvelumuotoilusta: mitä, miten ja miksi KREAPAL?

palvelumuotoiluprojekti

 

palvelumuotoilun avulla

 

 

Lataa palvelumuotoiluopas

Mitä on palvelumuotoilu? Miksi palvelumuotoilla? Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Miten palvelumuotoillaan? Jos haluat tutustua palvelumuotoiluun syvemmällä tasolla, voit ladata oppaamme täältä

 

Kuinka voimme auttaa?

KREAPAL on intohimoinen ja tuloksekas liiketoimintamuotoilun, palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen asiantuntijayritys. Autamme organisaatiotasi ymmärtämään ihmisiä, muotoilemaan haluttua muutosta ja aikaansaamaan tavoiteltuja tuloksia. Koulutamme, fasilitoimme, muotoilemme ja valmennamme ihmislähtöistä liiketoimintaa toimialariippumattomasti – ympäri Suomen – isolla liekillä – aina ilon kautta. Olemme rohkeita ja intohimoisia ammattilaisia – ja helkkarin hyviä siinä mitä teemme. Asiakkaamme sanovat meistä tämmöistä.

Veikko Törrönen
Perustaja | Liiketoimintamuotoilija | Palvelumuotoilija
040 7055 810
veikko@kreapal.fi

 

 

Liiketoimintamuotoilu Palvelumuotoilu Asiakaskokemus & Työntekijäkokemus Etusivu

Yhteystiedot

Meitä kiinnostaa kuulla sinusta!

Ota yhteyttä - me autamme.

Jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella. Soitamme sinulle takaisin heti vapauduttuamme.

Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, -työkaluja ja -menetelmiä.

Veikko on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikko vakuutti minut innostuksellaan ja osaamisellaan jo 2016 keväällä, kun tapasimme ensi kertaa. Jo tällöin heräsi ajatus, että Veikko voisi meitä auttaa rakentamaan yrityksemme muutosmatkaa. 2018 kesällä tämä konkretisoitui, kun aloitimme yhteistyön KREAPALin kanssa. Yhteistyöstä saatu palaute on ollut erinomaista! Tavoite on yhä syventää yhteistyötä siten, että KREAPAL on keskeinen kumppani ICT Elmon kasvussa ja tulee mukaan myös vaativimpiin asiakascaseihimme.

Janne Aaltonen
Toimitusjohtaja, ICT Elmo Oy