OTA YHTEYTTÄ >

Palvelumuotoilu

Muotoillaanko palvelu, josta asiakkaanne, työntekijänne ja omistajanne syttyvät?

PALVELUMUOTOILU

Palvelumuotoilu on ajattelu- ja työtapa, joka osallistaa palveluiden kehitykseen parhaat mahdolliset asiantuntijat, eli asiakkaat. Hyvin muotoiltu palvelu tuottaa mm. parempaa asiakaskokemusta, työntekijäkokemusta, asiakaspysyvyyttä ja suosittelua. Nämä todentuvat omistajalle kannattavuuden parantumisena.

palvelumuotoilu

 

Kuulostaako tutulta?

  • Asiakasymmärrystä ei ole hyödynnetty tarvittavalla tavalla palveluidenne kehityksessä.
  • Asiakkaanne eivät ymmärrä tai käytä palveluitanne halutulla tavalla.
  • Palvelunne eivät tuota systemaattisesti haluttua asiakaskokemusta.
  • Palvelunne eivät ole saavuttaneet niille asetettuja myyntitavoitteita.
  • Haluaisitte kehittää palveluitanne yhdessä asiakkaidenne kanssa, mutta ette oikein tiedä miten se tulisi tehdä?
  • Omat resurssinne ei riitä palvelumuotoiluun.

 

Kuulostaisiko paremmalta?

  • Osallistetaan palveluidenne kehitykseen parhaat mahdolliset asiantuntijat, eli asiakkaat.
  • Tunnistetaan palveluidenne asiakkaille merkityksellisimmät kohtaamispisteet ja rakennetaan niiden avulla erottuvuutta ja kilpailuetua palveluunne.
  • Tuotteistaan palvelunne niin, että ne ovat asiakkaille helppoja ymmärtää ja käyttää.
  • Osallistetaan, sitoutetaan ja motivoidaan henkilöstöänne palveluidenne yhteiseen kehittämiseen sekä jatkon toimenpiteisiin.

palvelumuotoilu

Tutustu huikeisiin asiakastarinoihimme TÄSTÄ!

 

Autamme muun muassa näissä tilanteissa

  • Asiakkaiden tarpeiden ja odotusten ymmärtäminen palveluitanne kohtaan (esim. palvelupolut ja asiakasprofiilit).
  • Nykyisten palveluiden kehittäminen.
  • Uusien palveluiden innovoiminen.
  • Palveluiden tuotteistaminen selkeiksi skaalattaviksi kokonaisuuksiksi.
  • Sisäisten palveluiden kehittäminen.

 

Suosittelemme kumppania palvelumuotoiluun seuraavissa tilanteissa

  • Teillä on tarve päästä tehokkaasti liikkeelle: voit luottaa, että ammattilainen suunnittelee toimivan prosessin.
  • Haluatte säästää aikaa: pystytte ulkoistamaan palvelumuotoiluprojektin suunnittelun, fasilitoinnin ja dokumentoinnin ulkopuoliselle kumppanille.
  • Projekti on teille liiketoiminnallisesti tärkeä: palvelumuotoilun ammattilaisella on kokemusta erilaisista toteutuksista, joten hän löytää haastavissakin tilanteissa toimivat tavat edetä tehokkaasti.

 

Ota yhteyttä

Varaa kalenteristani sinulle sopivin 1h ajankohta. Yhdessä vietetty tunti tuottaa takuulla isoja oivalluksia – aina rennossa hengessä😀✌️

Veikko Törrönen

Varaa aika etätapaamiseen

Jos kalentereista ei löydy sinulle sopivaa ajankohtaa, voit aina soittaa tai laittaa sähköpostia. Yhteystiedot TÄSTÄ linkistä.

Liiketoimintamuotoilu Palvelumuotoilu Asiakaskokemus Puheet, valmennukset ja työpajat Etusivu

Yhteystiedot

Autamme SINUA onnistumaan.

Ota yhteyttä matalalla kynnyksellä!

Innostuitko kehittämään tekemistänne asiakaslähtöisesti? Mahtavaa! Soita Veikolle ja saat sparrausta heti: 040 7055 810.

Jos kirjoitat mieluummin, lähetä viesti niin olemme sinuun yhteydessä pikimmiten.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle.

Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, VMP Oyj

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMINEN JA JOHTAMINEN

ILMOITTAUDU WEBINAARIIN TÄSTÄ!