Palvelumuotoilu

Parannamme yrityksesi kilpailukykyä palvelumuotoilemalla nykyisiä palveluitanne tai luomalla uusia palveluinnovaatioita: kasvatamme katetta tai liikevaihtoa – strategiaanne tukien.

Palvelumuotoilun lopputuloksena syntyy parempia palveluita, asiakasuskollisuutta ja liiketoiminnallisia hyötyjä

Monessa yrityksessä mietitään parhaillaan tehokkainta ja toimivinta keinoa nykyisten palveluiden kehittämiseen sekä uusien palveluinnovaatioiden luomiseen. Vastauksena on palvelumuotoilu. Palvelumuotoilua ja muotoiluajattelua hyödyntävät yritykset menestyvät lukuisten tutkimusten mukaan huomattavasti paremmin kuin verrokkiryhmä: Design Management Instituten tutkimuksessa ero oli huimat 228%.

Olemme taustaltamme liiketoiminnan ammattilaisia, joten palvelumuotoilussamme korostuu aina asiakasarvon ja liiketoiminta-arvon välinen tasapaino. Projektimme tuottavat sijoittamasi eurot takaisin – korkojen kera.

Palvelumuotoilulla tarkoitetaan asiakaslähtöistä palveluiden kehittämistä muotoilusta peräisin olevilla menetelmillä. Merkittävimmät erot perinteiseen organisaatiolähtöiseen kehittämiseen ovat asiakaskeskeisyyden korostaminen, palvelun eri osapuolten osallistaminen kehitystyöhön, ketterä ja iteratiivinen kehittäminen, prototypointi sekä palvelukokemuksen tuottaman tunteen korostaminen.

KREAPAL palvelee yritystäsi palvelumuotoiluprojekteissa täysin joustavasti. Toteutamme ketteriä yksittäisen palvelutuotteen kehitysprojekteja tai laajempia uusia liiketoiminta- ja palvelukonsepteja. Palvelumuotoilumme on aina liiketaloudellisesti tuottavaa tekemistä, jossa tulokset toimitetaan arkeen asti.

Businessmuotoilu Palvelumuotoilu Asiakaskokemus & Työntekijäkokemus Etusivu

Tilaa uutiskirje

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

Voimmeko auttaa?

Uskotko, että myös sinun toimialasi asiakkaat asioivat mieluummin yrityksen kanssa, joka tarjoaa asiakkailleen parasta kokonaisarvoa – ei vain halvinta hintaa tai parasta tuotetta? Tähän mekin uskomme. Ota yhteyttä niin keskustellaan aiheesta lisää.

FacebookTwitterLinkedIn
Lisätietoja

Veikko on businessmuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka projekteissa painottuu vahvasti liiketoiminnallisesti mitattavissa oleva hyöty. Hän on johtanut lukuisia palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa.

Vahvan käytännön kokemuksen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa sekä businessmuotoilua TU Delft:issä.
Veikko on innostaja ja tekijä, jonka projekteissa syntyy tulosta – rennossa hengessä.

Lisätietoja

Asiakkaat kuvaavat Ninaa tarkkasilmäiseksi yrityskulttuurimuotoilijaksi, joka osaa kiteyttää syy-seuraussuhteita näkyviksi ja käyttökelpoisiksi työkaluiksi. Valmentajana Nina auttaa tiimejä ja yksilöitä näkemään asioita uusista näkökulmista. Laaja ymmärrys poikkitieteellisesti ihmisestä osana työyhteisöä auttaa häntä havainnoimaan ja tukemaan ihmisten kasvua osana työyhteisöä.

Ninalla on vahva liiketoiminnallinen osaaminen: hän rakensi SuomenTelecenter Oy:n liiketoiminnan tyhjästä yli 8 M€ vuotuiseen liikevaihtoon toimien itse operatiivisesta toiminnasta vastaavana kasvun mahdollistajana.  Hän on johtanut satoja valmennusprojekteja ja toiminut valmentajana hyvin erilaisissa organisaatioissa.

Nina on tunneälykäs joukkuepelaaja, jonka projekteissa tapahtuu isoja asioita sekä prosessien että henkisen kasvun tasolla.

Ota yhteyttä lomakkeella:

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

Ota yhteyttä lomakkeella:

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

KREAPAL Oy 
Y-tunnus: 2871561-4

OSOITE
Rautatienkatu 21 B
33100 Tampere

LASKUTUSOSOITTEET

Verkkolaskut
Verkkolaskuosoite: 003728715614
Operaattori: 003721291126 (Maventa)
Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH

PDF-laskut sähköpostilla
28715614@scan.netvisor.fi