Palvelumuotoilu

Jos tavoitteenasi on nostaa yrityksenne nykyisten palveluiden arvoa, tai synnyttää täysin uusia asiakastarvelähtöisiä palveluinnovaatioita, tuloksekas ja konkreettinen palvelumuotoilumme on yrityksellenne juuri oikea ratkaisu.

PALVELUMUOTOILU | Asiakaslähtöisempiä palveluita ja kannattavampaa liiketoimintaa

Palvelumuotoilu on muotoiluajattelua hyödyntävä, asiakaslähtöinen ja tulevaisuuteen suuntaava osallistava työtapa, jolla voidaan yhdistää asiakkaan ja liiketoiminnan tarpeet.

palvelumuotoilu

Palvelumuotoilun haastaa menetelmänä perinteistä sisältä-ulos ajattelun mukaista palvelutuotekehitystä, jonka riskinä on palvelun kehittäminen asiakkaan kuvitteellisen ongelmaan. Tällaisessa kehitysprosessissa on riskinä hukata valtavasti sekä liiketoiminnallista potentiaalia että yrityksen resursseja.

palvelumuotoilun tutkimusvaihe

 

Näin palvelumuotoilu tuottaa tulosta

  • Opitte organisaationa ymmärtämään palveluitanne asiakkaidenne silmin ja maksimoimaan asiakkaille tuotetun arvon yhdessä– siilorajat ylittäen.
  • Tunnistatte palveluidenne asiakkaille merkityksellisimmät ydinkomponentit, joiden pohjalta kykenette rakentamaan palveluillenne erottuvuutta ja kilpailuetua.
  • Kuulette asiakkaitanne ja henkilöstöänne uudella tavalla ja opitte organisaationa suuntaamaan ajattelua omasta tekemisestä asiakkaille ja työntekijöille tuottavaan arvoon.
  • Osallistatte henkilöstöä sitouttaen ja motivoiden heidät palveluiden kehittämiseen ja jatkon toimenpiteisiin.

 

Yrityksesi kannattaa panostaa palvelumuotoiluun mm. seuraavissa tilanteissa

  • Olette siirtymässä tuotekeskeisestä liiketoiminnasta kohti palvelukeskeistä liiketoimintaa.
  • Haluatte tuotteistaa palvelunne selkeiksi kokonaisuuksiksi.
  • Haluatte nostaa nykyisten palveluidenne asiakkaille, työntekijöille ja omistajille tuottamaa arvoa –  ja liiketoiminnallista kannattavuutta.
  • Haluatte innovoida kokonaan uusia palveluita osallistamalla prosessiin parhaat mahdolliset asiantuntijat: asiakkaat, yrityksenne työntekijät, sekä mahdolliset muut sidosryhmät.
  • Haluatte kehittää yrityskulttuurianne asiakaslähtöisemmäksi.
  • Haluatte olla merkityksellisiä asiakkaillenne.

Jos tavoitteenasi on nostaa yrityksenne nykyisten palveluiden arvoa, tai synnyttää täysin uusia asiakastarvelähtöisiä palveluinnovaatioita, tuloksekas ja konkreettinen palvelumuotoilumme on yrityksellenne juuri oikea ratkaisu.

 

Asiakkaamme kertovat palvelumuotoilusta omin sanoin: mitä, miten ja miksi KREAPAL?

Palvelumuotoilu, Mari Taverne, Business Tampere

Palvelumuotoilu, Virve Groning, UFF

 

Lataa palvelumuotoiluopas

Mitä on palvelumuotoilu? Miksi palvelumuotoilla? Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Miten palvelumuotoillaan? Jos haluat tutustua palvelumuotoiluun syvemmällä tasolla, voit ladata oppaamme täältä

 

Kuinka voimme auttaa?

KREAPAL on liiketoimintamuotoilun, palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen asiantuntijayritys. Autamme palauttamaan ihmisen takaisin liiketoiminnan ytimeen ja mahdollistamme muotoilun kaikenkokoisille yrityksille. Me koulutamme, valmennamme, fasilitoimme ja teemme projekteja kaikenkokoisille edelläkävijäorganisaatioille – toimialariippumattomasti – ympäri Suomen.

Tiedät jo mitä yrityksesi pitäisi tehdä. Älä jää pohdintojesi kanssa yksin, vaan ota yhteyttä ja kerro meille mihin haluat muutosta. Me kerromme miten kytkemme ihmiset muutokseen mukaan ja miten me sen teemme – yhdessä teidän kanssa.

Veikko Törrönen
perustaja | toimitusjohtaja
040 7055 810
veikko@kreapal.fi

 

 

Liiketoimintamuotoilu Palvelumuotoilu Asiakaskokemus Etusivu

Tilaa uutiskirje

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

Voimmeko auttaa?

Tiedät jo mitä yrityksesi pitäisi tehdä. Älä jää pohdintojesi kanssa yksin, vaan kerro meille mihin haluat muutosta. Me kerromme miten kytkemme ihmiset muutokseen mukaan ja miten me sen teemme – yhdessä.

Kreapal facebook Kreapal twitter Kreapal linkedin Kreapal instagram
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka projekteissa painottuu vahvasti liiketoiminnallisesti mitattavissa oleva hyöty. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä ja MBA tutkinnon University of Wales:issa.

Veikko käy säännöllisesti puhumassa erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Hän on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja projekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen | Liiketoimintamuotoilu & Palvelumuotoilu

Ota yhteyttä
Lisätietoja

Asiakkaat kuvaavat Ninaa tarkkasilmäiseksi yrityskulttuurimuotoilijaksi, joka osaa kiteyttää syy-seuraussuhteita näkyviksi ja käyttökelpoisiksi työkaluiksi. Valmentajana Nina auttaa tiimejä ja yksilöitä näkemään asioita uusista näkökulmista. Laaja ymmärrys poikkitieteellisesti ihmisestä osana työyhteisöä auttaa häntä havainnoimaan ja tukemaan ihmisten kasvua osana työyhteisöä.

Ninalla on vahva liiketoiminnallinen osaaminen: hän rakensi SuomenTelecenter Oy:n liiketoiminnan tyhjästä yli 8 M€ vuotuiseen liikevaihtoon toimien itse operatiivisesta toiminnasta vastaavana kasvun mahdollistajana.  Hän on johtanut satoja valmennusprojekteja ja toiminut valmentajana hyvin erilaisissa organisaatioissa.

Nina on tunneälykäs joukkuepelaaja, jonka projekteissa tapahtuu isoja asioita sekä prosessien että henkisen kasvun tasolla.

Nina Rinne | Yrityskulttuurimuotoilu

Lisätietoja

Maailman muuttuessa yksi asia ei koskaan muutu – liiketoiminnat palvelevat aina ihmisiä.

TÄMÄN ME TEEMME
Me palautamme ihmisen liiketoiminnan ytimeen ja mahdollistamme liiketoiminnan muotoilun kaikenkokoisille yrityksille

Etsimme jatkuvasti huippuammattilaisia ja talentteja, jotka jakavat saman uskon ja intohimon liiketoimintojen- ja palveluiden muotoiluun. Jos sisälläsi palaa sama liekki, lähetä avoin hakemus osoitteeseen: veikko@kreapal.fi.

Sinä | Liiketoimintamuotoilu tai palvelumuotoilu?

Aika kääriä hihat? Soita Veikko Törrönen 040 7055 810 tai jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä.

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

Aika kääriä hihat? Soita Veikko Törrönen 040 7055 810 tai jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä.

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

TÄMÄN ME TEEMME

Autamme organisaatiotasi palauttamaan ihmisen takaisin liiketoiminnan ytimeen | Mahdollistamme liiketoiminnan muotoilun kaikenkokoisille yrityksille | Tuotamme toimialan parasta arvoa asiakkaan investoinnille

KREAPAL Oy
Rautatienkatu 21 B
33100 Tampere
Y-tunnus: 2871561-4

YHTEYDENOTOT
Veikko Törrönen
perustaja | toimitusjohtaja
040 7055 810
veikko@kreapal.fi


LASKUTUSOSOITTEET

Verkkolaskut
Verkkolaskuosoite: 003728715614
Operaattori: 003721291126 (Maventa)
Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH

PDF-laskut sähköpostilla
28715614@scan.netvisor.fi