OTA YHTEYTTÄ >

Palvelumuotoilu

Haluatko lisää liikevaihtoa?

PALVELUMUOTOILU

Palvelumuotoilu on työtapa, joka osallistaa palveluiden kehittämiseen parhaat mahdolliset asiantuntijat, eli asiakkaat. Hyvin muotoiltu palvelu on helppo ja mukava ostaa – ja se tuottaa parempia kokemuksia, asiakaspysyvyttä ja suosittelua. Nämä todentuvat liikevaihdon kasvuna. 

palvelumuotoilu

 

Kuulostaako tutulta?

  • Asiakasymmärrystä ei ole hyödynnetty tarvittavalla tavalla palveluidenne kehityksessä.
  • Asiakkaanne eivät ymmärrä tai käytä palveluitanne halutulla tavalla.
  • Palvelunne eivät tuota haluttua asiakaskokemusta.
  • Palvelunne eivät ole saavuttaneet niille asetettuja myyntitavoitteita.
  • Haluaisitte kehittää palveluitanne yhdessä asiakkaidenne kanssa, mutta ette oikein tiedä miten se tulisi tehdä?
  • Omat resurssinne ei riitä palvelumuotoiluun.

 

Kuulostaisiko paremmalta?

  • Osallistetaan palveluidenne kehitykseen parhaat mahdolliset asiantuntijat, eli asiakkaat.
  • Tunnistetaan palveluidenne asiakkaille merkityksellisimmät kohtaamispisteet ja rakennetaan niiden avulla erottuvuutta ja kilpailuetua.
  • Tuotteistaan palvelunne niin, että ne ovat asiakkaille helppoja ymmärtää, ostaa ja käyttää.

 

Näin autamme SINUA:palvelumuotoilu

Suosittelemme palvelumuotoiluun kumppania, jos:

  • Teillä on tarve päästä tehokkaasti liikkeelle: voit luottaa, että suunnittelemme toimivan prosessin.
  • Haluatte säästää aikaa: pystytte ulkoistamaan palvelumuotoiluprojektin suunnittelun, fasilitoinnin ja dokumentoinnin meille.
  • Projekti on teille liiketoiminnallisesti tärkeä: meillä on kokemusta erilaisista toteutuksista, joten löydämme haastavissakin tilanteissa toimivat tavat edetä tehokkaasti.

Vakuutu tekemisestämme TÄSTÄ.

 

Ota yhteyttä

Varaa kalenteristamme sinulle sopivin 1h ajankohta.

Veikko Törrönen

Varaa aika etätapaamiseen

Jos kalentereistamme ei löydy sinulle sopivaa ajankohtaa, voit aina soittaa tai laittaa sähköpostia. Yhteystiedot TÄSTÄ linkistä.

Liiketoimintamuotoilu Palvelumuotoilu Asiakaskokemus OKR Puheet, valmennukset ja työpajat Ulkoistus Etusivu

Yhteystiedot

Autamme SINUA onnistumaan.

Innostuitko kehittämään tekemistänne asiakaslähtöisesti? Mahtavaa!

Jos haluat sparrausta heti, soita: 040 7055 810.

Jos kirjoitat mieluummin, jätä viesti alla olevalla lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä pikimmiten.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle.

Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, Eezy Henkilöstöpalvelut Oy

Lisätietoja

Sanna on palvelu- ja liiketoimintamuotoilijana, jolla on vahva tausta palveluliiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä. Hän on opiskellut palvelumuotoilua kahdessa suomalaisessa korkeakoulussa.

Sanna on ihmislähtöinen palveluiden kehittäjä ja tekijä, joka tarttuu tekemiseen innokkaalla palveluasenteella. Hänen vahvuutenaan on laajojen kokonaisuuksien ymmärtäminen – ja intohimotekemisenä työntekijä- ja asiakaskokemuksen kehittäminen.

Hän saa erityisesti kiitosta asiakkailtamme selkeästä ja ratkaisukeskeisestä työskentelytyylistä ja siitä, että hän on aina aidosti innostunut ja kiinnostunut tuottamaan huipputason palvelua jokaiselle asiakkaallemme!

Sanna Helttunen

Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Sannan kanssa oli innostavaa tehdä yhteistyötä. Sen lisäksi että hän on hyvin helposti lähestyttävä ja aina ystävällinen, hän on myös  hyvin ratkaisukeskeinen ja kiinnostunut ymmärtämään syvällisesti toimintaamme ja tavoitteitamme ja yhteistyössä löysimme aina win-win-asetelmia uusissa pilotoinneissa.

Sanna ymmärsi  hyvin myös julkisen organisaation ja lain reunaehtoja ja jaksoi sinnikkäästi pohtia keinoja ratkaista käytännön esteitä toiminnalle. Yhteistyöprojektit saatiin toteutettua ja niistä virisi uudenlaista yhteistyötä.

Sari Pirttiluoto
Tampereen kaupungin työllisyys- ja kasvupalvelut

ASIAKASLÄHTÖISTÄ KILPAILUETUA LIIKETOIMINTAASI?

TILAA UUTISKIRJE