OTA YHTEYTTÄ >

Ajankohtaista

Luottoluokitus AAA!

24.7.2022   |   Veikko Törrönen

Luottoluokitus AAA myönnetään vuosittain 2,3%:lle suomalaisista yrityksistä – ja nyt KREAPAL DESIGN Oy kuuluu tähän porukkaan!

luottoluokitus

AAA-luottoluokitus edellyttää yritykseltä muun muassa vakiintunutta toimintaa, keskimääräistä huomattavasti parempia talouden tunnuslukuja ja vastuullista maksukäyttäytymistä.

 

Arvot ohjaavat kaikkea toimintaamme ja kertovat muun muassa sen, millaisia olemme, miten ajattelemme ja miten teemme töitämme.

 

Luottoluokitus AAA on arvojemme ilmentymä

Me ihmiset teemme jatkuvasti valintoja ja poisvalintoja, töissä ja vapaa-ajalla, arvojemme pohjalta – osin tietoisesti, pääosin tiedostamatta. Arvot ohjaavat kaikkea toimintaamme ja kertovat muun muassa sen, millaisia olemme, miten ajattelemme ja miten teemme töitämme.

Yrityksemme arvot ovat seuraavat (ja tässä järjestyksessä):

  1. Rakkaus ja kiitollisuus: Rakastamme työtämme – ja olemme kiitollisia jokaisesta työpäivästä ja toimeksiannosta.
  2. Positiivinen energia: Uskomme menestyksen olevan 20% mekaniikkaa ja 80% psykologiaa. Pidämme huolen hyvistä energioista – ja annamme positiivisen energian näkyä ja tarttua!
  3. Rohkeus: Uskallamme kyseenalaistaa sekä omat että asiakkaidemme ajattelu- ja työskentelytavat. Emme pelkää virheitä. Teemme rohkeita ratkaisuja jokaisessa hetkessä.
  4. Auttaminen: Autamme asiakkaitamme ihmislähtöisessä liiketoiminnassa – ja tuemme yrityksemme tuotoilla apua tarvitsevia ihmisiä elämässä.
  5. Tuloksellisuus: Tulokset ratkaisevat – teemme tulosta ja toimitamme tuloksia.

AAA-luottoluokitus on kaikkien arvojemme ilmentymä. Se on lopputulosta pitkäjänteisestä pelistä, jossa omat hyvät energiat, intohimo tekemiseen, aito halu luoda hyvää ympärille ja panostus uniikkiin asiakaskokemukseen on johtanut askel askeleelta myös haluttuihin taloudellisiin tuloksiin.

 

TÄMÄ ON KREAPAL DESIGN OY

KREAPAL on energinen ja tuloksekas liiketoimintamuotoilun, palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen asiantuntijayritys. Autamme asiakkaitamme muotoilemaan asiakaslähtöisiä strategioita, palveluita ja muita konsepteja – ja varmistamaan konseptin mukanaan tuoman muutoksen onnistumisen.

> Lisätietoa palveluistamme löydät TÄSTÄ.
> Voit tutustua huikeisiin asiakastarinoihimme TÄSTÄ.

 

TAVATAANKO?

Innostuitko muotoilemaan yrityksenne arvot liiketoiminnan ohjureiksi? Mahtavaa! Ota yhteyttä ja jutellaan aiheesta lisää.

luottoluokitus

Jos kalenteristani ei löydy sinulle sopivaa ajankohtaa, voit aina soittaa tai laittaa sähköpostia. Yhteystiedot TÄSTÄ linkistä.

 

Kirjoittaja Veikko Törrönen on intohimoinen liiketoimintamuotoilija, palvelumuotoilija, valmentaja ja KREAPAL DESIGN Oy:n perustaja.

FacebookTwitterLinkedIn

Tuotteistaminen – huomioi tämä yksi asia ja onnistut: https://www.kreapal.fi/blogi/tuotteistaminen/ #palvelumuotoilu #cx #asiakaskokemus

Omistajastrategia – huomioi nämä 7 asiaa https://www.kreapal.fi/blogi/omistajastrategia/ #strategia #johtaminen #liiketoimintamuotoilu

Palvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa! https://www.kreapal.fi/blogi/palvelulupaus/ #asiakaskokemus #cx #palvelumuotoilu

Mikä on visio? Ja miksi se on kriittisen tärkeä yrityksellesi: https://www.kreapal.fi/blogi/mika-on-visio/ #liiketoimintamuotoilu #cx #strategia

Ajankohtaista

Luottoluokitus AAA!

24.7.2022

Luottoluokitus AAA myönnetään vuosittain 2,3%:lle suomalaisista yrityksistä - ja nyt KREAPAL DESIGN Oy kuuluu tähän...

Jatka lukemista

ELY-konsultointi aka yrityksen kehittämispalvelut

4.4.2022

ELY-konsultointi, joka tunnetaan myös nimellä yrityksen kehittämispalvelut, on PK-yritysten liiketoiminnan kehittämiseen...

Jatka lukemista

Ihmislähtöinen strategia paikallislehdelle – projektimme Suomen Lehdistön julkaisussa!

14.9.2021

Toteutimme kevään 2021 aikana ihmislähtöisen strategiaprojektin Kangasalan Sanomille - tutustu...

Jatka lukemista

Yhteystiedot

Autamme SINUA onnistumaan.

Ota yhteyttä matalalla kynnyksellä!

Innostuitko kehittämään tekemistänne asiakaslähtöisesti? Mahtavaa! Soita Veikolle ja saat sparrausta heti: 040 7055 810.

Jos kirjoitat mieluummin, lähetä viesti niin olemme sinuun yhteydessä pikimmiten.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle.

Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, VMP Oyj

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMINEN JA JOHTAMINEN

LATAA UUSI OPAS TÄSTÄ!