Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

OPAS ASIAKASKOKEMUKSEN STRATEGIATYÖHÖN

Haluatko oppia miten asiakaskokemusta johdetaan ja kehitetään strategisella tasolla?

Lataa opas »

  • Tämä sivusto ja lomake on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen Yksityisyyskäytännöllä sekä Käyttöehdoilla.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
OPAS STRATEGIATYÖHÖN OPAS STRATEGIAN JALKAUTTAMISEEN OPAS PALVELUMUOTOILUUN OPAS ASIAKASKOKEMUKSEN STRATEGIATYÖHÖN Etusivu

post_content); echo $content; ?>
Kreapal facebook Kreapal twitter Kreapal linkedin Kreapal instagram
Lisätietoja

Veikko Törrönen

[email protected]

040 705 5810

"

Veikko on yrityksen perustaja ja modernin strategiatyön edelläkävijä, jonka erityisvahvuutena on kompleksisten kokonaisuuksien kiteyttäminen ja tuloksekas arkeen vieminen.

Hänellä on lähes vuosikymmenen mittainen yrittäjäkokemus strategia- ja palvelumuotoiluhankkeista eri toimialoilta, sekä taustaa asiakaskokemuksen johtamisesta merkittävässä suomalaisessa konsernissa. Koulutukseltaan Veikko on University of Wales MBA ja HHJ.

Nykyisin Veikko työskentelee pääosin ylimmän johdon kanssa, auttaen strategian tekemisessä ja jalkauttamisessa käytäntöön OKR-mallin avulla.

Veikon missiona on tehdä strategiasta ymmärrettävää ja vaikuttavaa – jokaiselle organisaatiotasolle.

"

Mikään kompleksinen ei toimi käytännössä.

Lisätietoja

Sanna Helttunen

[email protected]

044 786 6007

"

Sanna on modernin strategiatyön ja palvelumuotoilun ammattilainen. Hänen erityisosaamistaan on asiakasymmärryksen kerääminen ja sen hyödyntäminen niin liiketoiminnan, kuin palveluiden kehittämiseen.

Sannalla on yli 20 vuoden kokemus palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen tehtävistä.  Koulutukseltaan hän on palvelumuotoilija (YAMK).

Palvelumuotoilu- ja strategiaprojektien lisäksi Sanna pitää ahkerasti koulutuksia palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksen kehittämisestä luottokumppaneidemme kautta.

Sannan tavoitteena on tehdä kehittämisestä aidosti vaikuttavaa – varmistaen haluttu muutos osaksi arkea.

"

Asiakaslähtöisyyttä ei voi fuskata.

Lisätietoja

Minna Kairus

[email protected]

050 3748 608

"

Minna Kairus on  arjen sujuvuuden mestari, jonka tärkein tehtävä on auttaa yritystämme pitämään kiinni palvelulupauksesta: 100% asiakastyytyväisyys toteutuu myös teidän kanssa.

Hän vastaa hallinnollisista tehtävistämme ja tukee asiakastyötä varmistaen, että yhteistyö asiakkaidemme kanssa on jokaisessa kohtaamisessa sujuvaa ja saumatonta.

Markkinoinnin ja asiakastapaamisten organisoinnin lisäksi Minna avustaa tiimiämme projektien aikataulujen hallinnassa, asiakasviestinnässä ja avainasiakastyössä.

Minnan missio on tehdä jokaisesta työpäivästä helpompi, tehokkaampi ja vaikuttavampi – niin tiimille kuin asiakkaillemme.

"

Kohtaamistemme sujuvuus ei ole sattumaa.

[libre-form id="2255"]

[libre-form id="2255"]

OKR-WEBINAARI JOHTAJILLE PERJANTAINA 24.1.2025!

LUE LISÄÄ >