Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

ASIAKASKOKEMUSOPAS

Mitä on asiakaskokemus? Miksi siihen kannattaa investoida? Miten sitä johdetaan ja kehitetään? Mitä tuloksia voit odottaa investoinnista asiakaskokemukseen?  Lataa oppaamme ja tiedät.

Lataa opas »

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
OPAS STRATEGIATYÖHÖN OKR OPAS: Strategia organisaatiosi arkeen OPAS PALVELUMUOTOILUUN ASIAKASKOKEMUSOPAS Etusivu

post_content); echo $content; ?>
Kreapal facebook Kreapal twitter Kreapal linkedin Kreapal instagram
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, modernin strategiatyön ammattilainen ja palvelumuotoilija, jolla on kyky yhdistää liiketoiminta- ja ihmisymmärrys poikkeuksellisen tehokkaalla ja tuloksekkaalla tavalla.

Hän on johtanut kohta vuosikymmenen mittaisen yrittäjäuransa aikana strategia- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä ennen yrittäjäksi ryhtymistään asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa.

Veikko on kysytty puhuja, innostaja ja tekijä, jonka projekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

[email protected]

040 705 5810

Linkedin

"

Veikko on yrityksen perustaja, modernin strategiatyön ammattilainen ja palvelumuotoilija, jolla on kyky yhdistää liiketoiminta- ja ihmisymmärrys poikkeuksellisen tehokkaalla ja tuloksekkaalla tavalla.

Hän on johtanut kohta vuosikymmenen mittaisen yrittäjäuransa aikana strategia- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä ennen yrittäjäksi ryhtymistään asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa.

Veikko on kysytty puhuja, innostaja ja tekijä, jonka projekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

"

Mikään kompleksinen ei toimi käytännössä.

Lisätietoja

Sannalla on yli kahden vuosikymmenen kokemus palveluliiketoiminnan johtamisesta ja monipuolisesta kehittämisestä.

Hän on ihmislähtöinen modernin strategiatyön ja palvelumuotoilun ammattilainen, jonka erityisosaamista on asiakasymmärryksen kerääminen ja hyödyntäminen osana liiketoiminnan kehitystyötä.

Sanna saa erityisesti kiitosta selkeästä työskentelytyylistään ja siitä, että hän on aina aidosti läsnä ja innostunut tuottamaan huipputason palvelua jokaiselle asiakkaalle!

 

 

 

Sanna Helttunen

[email protected]

044 786 6007

Linkedin

"

Sannalla on yli kahden vuosikymmenen kokemus palveluliiketoiminnan johtamisesta ja monipuolisesta kehittämisestä.

Hän on ihmislähtöinen modernin strategiatyön ja palvelumuotoilun ammattilainen, jonka erityisosaamista on asiakasymmärryksen kerääminen ja hyödyntäminen osana liiketoiminnan kehitystyötä.

Sanna saa erityisesti kiitosta selkeästä työskentelytyylistään ja siitä, että hän on aina aidosti läsnä ja innostunut tuottamaan huipputason palvelua jokaiselle asiakkaalle!

"

Asiakaslähtöisyyttä ei voi fuskata.

[libre-form id="2255"]

[libre-form id="2255"]

STRATEGIATYÖ OSALLISTAVASTI JA KETTERÄSTI.

LATAA UUSI OPAS TÄSTÄ >