ASIAKASKOKEMUSOPAS
Mitä on asiakaskokemus? Miksi siihen kannattaa investoida? Miten sitä johdetaan ja kehitetään? Mitä tuloksia voit odottaa investoinnista asiakaskokemukseen? Lataa oppaamme ja tiedät.
Lataa opas »Veikko on yrityksen perustaja, modernin strategiatyön ammattilainen ja palvelumuotoilija, jolla on kyky yhdistää liiketoiminta- ja ihmisymmärrys poikkeuksellisen tehokkaalla ja tuloksekkaalla tavalla.
Hän on johtanut kohta vuosikymmenen mittaisen yrittäjäuransa aikana strategia- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä ennen yrittäjäksi ryhtymistään asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa.
Veikko on kysytty puhuja, innostaja ja tekijä, jonka projekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.
Veikko Törrönen
"
Veikko on yrityksen perustaja, modernin strategiatyön ammattilainen ja palvelumuotoilija, jolla on kyky yhdistää liiketoiminta- ja ihmisymmärrys poikkeuksellisen tehokkaalla ja tuloksekkaalla tavalla.
Hän on johtanut kohta vuosikymmenen mittaisen yrittäjäuransa aikana strategia- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä ennen yrittäjäksi ryhtymistään asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa.
Veikko on kysytty puhuja, innostaja ja tekijä, jonka projekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.
"
Mikään kompleksinen ei toimi käytännössä.
Sannalla on yli kahden vuosikymmenen kokemus palveluliiketoiminnan johtamisesta ja monipuolisesta kehittämisestä.
Hän on ihmislähtöinen modernin strategiatyön ja palvelumuotoilun ammattilainen, jonka erityisosaamista on asiakasymmärryksen kerääminen ja hyödyntäminen osana liiketoiminnan kehitystyötä.
Sanna saa erityisesti kiitosta selkeästä työskentelytyylistään ja siitä, että hän on aina aidosti läsnä ja innostunut tuottamaan huipputason palvelua jokaiselle asiakkaalle!
Sanna Helttunen
"
Sannalla on yli kahden vuosikymmenen kokemus palveluliiketoiminnan johtamisesta ja monipuolisesta kehittämisestä.
Hän on ihmislähtöinen modernin strategiatyön ja palvelumuotoilun ammattilainen, jonka erityisosaamista on asiakasymmärryksen kerääminen ja hyödyntäminen osana liiketoiminnan kehitystyötä.
Sanna saa erityisesti kiitosta selkeästä työskentelytyylistään ja siitä, että hän on aina aidosti läsnä ja innostunut tuottamaan huipputason palvelua jokaiselle asiakkaalle!
"
Asiakaslähtöisyyttä ei voi fuskata.
STRATEGIATYÖ TAI PALVELUMUOTOILU AGENDALLA?
LATAA OPPAAT TÄSTÄ >