SomePysy ajan tasalla

Kreapal facebookKreapal twitterKreapal linkedin

JakoKerro muillekin

FacebookTwitterLinkedIn

YhteydenottoVoimmeko auttaa?

Kreapal facebookKreapal twitterKreapal linkedin
FacebookTwitterLinkedIn

Marko Santanen, toimitusjohtaja, MS-saneeraus Oy

Yhteistyömme ansiosta meillä on nyt kirkas visio liiketoiminnallemme sekä selkeä suunnitelma sen saavuttamiseksi. KREAPAL auttoi meitä nostamaan asiakkaan liiketoimintamme ytimeen.

Businessmuotoilu nostaa asiakaskokemuksen Pirkanmaan intohimoisimman kotien remontoijan liiketoiminnan ytimeen

MS Saneeraus

Mistä ajatus businessmuotoiluun?

Meillä on yrityksenä kova halu kasvaa, mutta matka tavoitteisiin on ollut kovin sumuinen – meiltä puuttui yrittäjäkollegoiden kesken yhteinen näkemys liiketoimintamme suunnasta. Meillä oli alun perin tarkoitus kehittää vain kotisivujamme, mutta törmäsin KREAPALin Veikkoon sattumalta yhteisessä valmennuksessa. Tutustuimme ja juttelimme liiketoiminnan kehittämisestä asiakaslähtöisesti. Aihe alkoi kiinnostaa toden teolla ja keskustelumme syveni pikkuhiljaa yhteistyöksi.

Miksi KREAPAL?

Veikon intohimo paistoi kilometrien päähän. Tiesin taustalta, että kovaa osaamista ja kokemustakin on. Tiesin, että kyseessä ei ole ihan mikkihiiri. KREAPAL vaikutti meidän näköiseltä yritykseltä, joka toimii vain eri toimialalla.

Miten yhteistyö on mielestäsi sujunut?

Olen tehnyt 10 vuotta töitä yrittäjänä. Olen elänyt oman ammattitaitoni synnyttämässä kuplassa, jossa toimintaa on mietitty ja kehitetty puhtaasi organisaatiolähtöisesti. Kova työtahti ja liiketoiminnan kehittäminen ilman selkeää mallia on ohjannut yrityksen fokuksen niin hakoteille, etten aina välillä tiennyt itsekään missä se on – saati sitten kollegani. Jälkeenpäin ajateltuna Veikko tiesi mitä meidän pitää tehdä, mutta johdatteli meidät itse oivaltamaan asiat.

 

 

Yhteistyömme ansiosta meillä on nyt kirkas visio liiketoiminnallemme ja suunnitelma sen saavuttamiseksi.

 

Mikä on mielestäsi ollut suurin hyöty, mitä KREAPAL yhteistyö on tuottanut?

Meillä on nyt kirkas visio ja sen saavuttamiseksi rakennettu strategiadekki, jota päivitämme itse ketterästi uuden tiedon karttuessa. Meidän kaikkien fiilis ja usko omaan tekemiseen kasvaa päivittäin – yhteishenki tekemisessä on nyt aivan huikea! Toinen merkittävä hyöty on asiakaskokemuksen tärkeyden oivaltaminen: se on nyt meidän tärkein tehtävämme!

Mitä seuraavaksi?

Koko yrityksemme brändi uudistuu yhteistyön lopputuloksena: saamme uuden nimen, visuaalisen ilmeen jne. Työn on jo hyvässä vauhdissa ja valmistuu alkuvuonna 2018. Ensi vuodesta tulee komea!

Kysyttäessä, kuinka todennäköisesti suosittelisit palveluitamme ystävälle tai kollegalle?

10.

MS-Saneeraus on Pirkanmaalainen kodin korjausrakentamisen asiantuntijayritys. Tutustu yritykseen tästä

Haluaisitko ottaa selville, kuinka muotoilu voisi auttaa teitä, kysy lisää Veikolta!

FacebookTwitterLinkedIn

Tilaa uutiskirje

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

Voimmeko auttaa?

Uskotko, että myös sinun toimialasi asiakkaat asioivat mieluummin yrityksen kanssa, joka tarjoaa asiakkailleen parasta kokonaisarvoa – ei vain halvinta hintaa tai parasta tuotetta? Tähän mekin uskomme. Ota yhteyttä niin keskustellaan aiheesta lisää.

FacebookTwitterLinkedIn
Listietoja

Veikko on palvelumuotoilija ja businessmuotoilija, jonka projekteissa painottuu vahvasti liiketoiminnallisesti mitattavissa oleva hyöty. Hän on johtanut asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa, sekä soveltanut muotoilun menetelmiä monipuolisesti niin julkisella kuin yksityiselläkin sektorilla.

Vahvan käytännön kokemuksen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa sekä businessmuotoilua TU Delft:issä.

Veikko on innostaja ja tekijä, jonka projekteissa syntyy tulosta – rennossa hengessä.

Listietoja

Asiakkaat kuvaavat Ninaa tarkkasilmäiseksi yrityskulttuurimuotoilijaksi, joka osaa kiteyttää syy-seuraussuhteita näkyviksi ja käyttökelpoisiksi työkaluiksi. Valmentajana Nina auttaa tiimejä ja yksilöitä näkemään asioita uusista näkökulmista. Laaja ymmärrys poikkitieteellisesti ihmisestä osana työyhteisöä auttaa häntä havainnoimaan ja tukemaan ihmisten kasvua osana työyhteisöä.

Ninalla on vahva liiketoiminnallinen osaaminen: hän rakensi SuomenTelecenter Oy:n liiketoiminnan tyhjästä yli 8 M€ vuotuiseen liikevaihtoon toimien itse operatiivisesta toiminnasta vastaavana kasvun mahdollistajana.  Hän on johtanut satoja valmennusprojekteja ja toiminut valmentajana hyvin erilaisissa organisaatioissa.

Nina on tunneälykäs joukkuepelaaja, jonka projekteissa tapahtuu isoja asioita sekä prosessien että henkisen kasvun tasolla.

Ota yhteyttä lomakkeella:

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

Ota yhteytt lomakkeella:

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

KREAPAL Oy 
Y-tunnus: 2871561-4

OSOITE
Rautatienkatu 21 B
33100 Tampere

LASKUTUSOSOITTEET

Verkkolaskut
Verkkolaskuosoite: 003728715614
Operaattori: 003721291126 (Maventa)
Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH

PDF-laskut sähköpostilla
28715614@scan.netvisor.fi