KREAPAL BLOGI
Vinkkejä ja uusia näkökulmia liiketoimintamuotoilusta, palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksesta.
Tilaa uutiskirje TÄSTÄ.
Takaisin Etusivulle
Omaa elämää voi palvelumuotoilla
30.7.2019 | Veikko Törrönen
Tämä "Omaa elämää voi palvelumuotoilla" blogikirjoitus on jatkoa blogille: ”Voiko elämään palvelumuotoilla?”...
Jatka lukemista
Mitä on palvelumuotoilu?
19.2.2019 | Veikko Törrönen
Mitä on palvelumuotoilu - ja miksi sitä kannattaisi tehdä? Jos etsit vastauksia näihin peruskysymyksiin, luet juuri oikeaa...
Jatka lukemista
Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta!
26.12.2018 | Veikko Törrönen
Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta! Saimme viime viikolla päätökseen liiketoiminta- ja...
Jatka lukemista
Organisaatiosi tärkein tehtävä on ymmärtää ihmisiä
16.12.2018 | Veikko Törrönen
Organisaatiosi tärkein tehtävä on ymmärtää ihmisiä. Kova väite - ja me perustelemme tässä blogikirjoituksessa...
Jatka lukemista
Mihin liiketoimintamuotoilua voidaan hyödyntää?
26.7.2018 | Veikko Törrönen
Tämä blogikirjoitus on jatkoa sarjalle, jossa avataan liiketoimintamuotoilun perusteita. Edellinen blogikirjoitus keskittyi...
Jatka lukemista
Mitä on liiketoimintamuotoilu? Näin se tuottaa tulosta!
18.7.2018 | Veikko Törrönen
Mitä on liiketoimintamuotoilu (business design)? Miksi edelläkävijät panostavat siihen? Milloin liiketoimintamuotoilusta on...
Jatka lukemista
Voiko omaa elämää palvelumuotoilla?
24.6.2018 | Veikko Törrönen
Istun laivan kahviossa matkalla kauan odotetulle perheen kesälomamatkalle Keski-Eurooppaan. Kävimme aamulla perheemme kanssa...
Jatka lukemista
Jahtaako asiakaslähtöisyys omaa häntäänsä?
31.5.2018 | Veikko Törrönen
Asiakaslähtöisyys? Muotoiluajattelu? Palvelumuotoilu? Mitä muotoiluajattelu ja palvelumuotoilu tarkoittavat – eri tasoilla?...
Jatka lukemista
Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa?
2.4.2018 | Veikko Törrönen
Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa? Ei asiakkaan aikakaudella, jossa myös jokainen tuote on palvelu....
Jatka lukemista
Asiakaslähtöinen suunnittelu: “Mitä mä aattelen, et ne aattelee musta”
13.11.2017 | Suvi Helén
Asiakaslähtöinen suunnittelu? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Seesteisenä sunnuntaiaamuna juon rauhassa aamukahviani...
Jatka lukemistaAjankohtaista
ELY-konsultointi aka yrityksen kehittämispalvelut
4.4.2022
ELY-konsultointi, joka tunnetaan myös nimellä yrityksen kehittämispalvelut, on PK-yritysten liiketoiminnan kehittämiseen...
Jatka lukemistaIhmislähtöinen strategia paikallislehdelle – projektimme Suomen Lehdistön julkaisussa!
14.9.2021
Toteutimme kevään 2021 aikana ihmislähtöisen strategiaprojektin Kangasalan Sanomille - tutustu...
Jatka lukemistaPalvelumuotoilun opas – versio 2.0 julkaistu!
24.8.2021
Uusi palvelumuotoilun opas on julkaistu! Oppaassa käydään käytännönläheisesti läpi mitä on...
Jatka lukemistaAutamme SINUA onnistumaan.
Ota yhteyttä matalalla kynnyksellä!
Innostuitko kehittämään tekemistänne asiakaslähtöisesti? Mahtavaa! Soita Veikolle ja saat sparrausta heti: 040 7055 810.
Jos kirjoitat mieluummin, lähetä viesti niin olemme sinuun yhteydessä pikimmiten.

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.
Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.
Veikko Törrönen
Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija
Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle.
Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!
Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, VMP Oyj
ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMINEN JA JOHTAMINEN
ILMOITTAUDU WEBINAARIIN TÄSTÄ!