OTA YHTEYTTÄ >

KREAPAL BLOGI

Vinkkejä ja uusia näkökulmia liiketoimintamuotoilusta, palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksesta.

Tilaa uutiskirje TÄSTÄ

Takaisin Etusivulle
omaa elämää voi palvelumuotoilla

Omaa elämää voi palvelumuotoilla

30.7.2019   |   Veikko Törrönen

Tämä "Omaa elämää voi palvelumuotoilla" blogikirjoitus on jatkoa blogille: ”Voiko elämään palvelumuotoilla?”...

Jatka lukemista
mitä on palvelumuotoilu?

Mitä on palvelumuotoilu?

19.2.2019   |   Veikko Törrönen

Mitä on palvelumuotoilu - ja miksi sitä kannattaisi tehdä? Jos etsit vastauksia näihin peruskysymyksiin, luet juuri oikeaa...

Jatka lukemista
Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö

Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta!

26.12.2018   |   Veikko Törrönen

Liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa tulosta! Saimme viime viikolla päätökseen liiketoiminta- ja...

Jatka lukemista

Organisaatiosi tärkein tehtävä on ymmärtää ihmisiä

16.12.2018   |   Veikko Törrönen

Organisaatiosi tärkein tehtävä on ymmärtää ihmisiä. Kova väite - ja me perustelemme tässä blogikirjoituksessa...

Jatka lukemista
mihin liiketoimintamuotoilua voidaan hyödyntää

Mihin liiketoimintamuotoilua voidaan hyödyntää?

26.7.2018   |   Veikko Törrönen

Tämä blogikirjoitus on jatkoa sarjalle, jossa avataan liiketoimintamuotoilun perusteita. Edellinen blogikirjoitus keskittyi...

Jatka lukemista
mitä on liiketoimintamuotoilu

Mitä on liiketoimintamuotoilu? Näin se tuottaa tulosta!

18.7.2018   |   Veikko Törrönen

Mitä on liiketoimintamuotoilu (business design)? Miksi edelläkävijät panostavat siihen? Milloin liiketoimintamuotoilusta on...

Jatka lukemista

Voiko omaa elämää palvelumuotoilla?

24.6.2018   |   Veikko Törrönen

Istun laivan kahviossa matkalla kauan odotetulle perheen kesälomamatkalle Keski-Eurooppaan. Kävimme aamulla perheemme kanssa...

Jatka lukemista
asiakaslähtöisyys

Jahtaako asiakaslähtöisyys omaa häntäänsä?

31.5.2018   |   Veikko Törrönen

Asiakaslähtöisyys? Muotoiluajattelu? Palvelumuotoilu? Mitä muotoiluajattelu ja palvelumuotoilu tarkoittavat – eri tasoilla?...

Jatka lukemista
tuotekehitys

Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa?

2.4.2018   |   Veikko Törrönen

Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa? Ei asiakkaan aikakaudella, jossa myös jokainen tuote on palvelu....

Jatka lukemista
asiakaslähtöinen suunnittelu

Asiakaslähtöinen suunnittelu: “Mitä mä aattelen, et ne aattelee musta”

13.11.2017   |   Suvi Helén

Asiakaslähtöinen suunnittelu? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Seesteisenä sunnuntaiaamuna juon rauhassa aamukahviani...

Jatka lukemista

Mikä on OKR? Näin testaat mallia ketterästi! https://www.kreapal.fi/blogi/mika-on-okr/ #liiketoimintamuotoilu #strategia #okr

ASIAKASTARINA | Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla | Case VSSHP https://www.kreapal.fi/asiakasreferenssi/asiakaskokemuksen-johtaminen-julkisella-sektorilla/ #cx #asiakaskokemus #strategia #sote

Yrityksen strategia 2020-luvulla? Tällainen sen tulisi olla✔️ https://www.kreapal.fi/blogi/yrityksen-strategia-2020-luvulla/ #strategia #johtaminen #liiketoimintamuotoilu

Muotoiluajattelu taipuu moneen: asiakastarinoita vuosilta 2017-2022✔️ https://www.kreapal.fi/blogi/palvelumuotoilu-esimerkkeja/ #liiketoimintamuotoilu #palvelumuotoilu #cx

Ajankohtaista

ELY-konsultointi aka yrityksen kehittämispalvelut

4.4.2022

ELY-konsultointi, joka tunnetaan myös nimellä yrityksen kehittämispalvelut, on PK-yritysten liiketoiminnan kehittämiseen...

Jatka lukemista

Ihmislähtöinen strategia paikallislehdelle – projektimme Suomen Lehdistön julkaisussa!

14.9.2021

Toteutimme kevään 2021 aikana ihmislähtöisen strategiaprojektin Kangasalan Sanomille - tutustu...

Jatka lukemista

Palvelumuotoilun opas – versio 2.0 julkaistu!

24.8.2021

  Uusi palvelumuotoilun opas on julkaistu! Oppaassa käydään käytännönläheisesti läpi mitä on...

Jatka lukemista

Yhteystiedot

Autamme SINUA onnistumaan.

Ota yhteyttä matalalla kynnyksellä!

Innostuitko kehittämään tekemistänne asiakaslähtöisesti? Mahtavaa! Soita Veikolle ja saat sparrausta heti: 040 7055 810.

Jos kirjoitat mieluummin, lähetä viesti niin olemme sinuun yhteydessä pikimmiten.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle.

Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, VMP Oyj

ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMINEN JA JOHTAMINEN

ILMOITTAUDU WEBINAARIIN TÄSTÄ!