Blogikirjoitukset aiheesta: Asiakaskokemus
![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakasuskollisuus-378x213.jpg)
Asiakasuskollisuus – homma haltuun 4:llä stepillä!
19.3.2024 | Veikko Törrönen
Asiakasuskollisuus? Mitä se tarkoittaa? Miksi siihen kannattaa panostaa? Miten asiakasuskollisuutta kehitetään...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asko.kilppari-378x213.jpg)
Asiakaskokemus kilpailuetuna – varmista menestyminen tulevaisuudessa
13.11.2023 | Sanna Helttunen
Asiakaskokemus kilpailuetuna? Onko strategiassanne tunnistettu asiakaskokemus yhdeksi tulevaisuuden kilpailussa menestymisen...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaslahtoisyys-2-378x213.jpg)
Asiakaslähtöisyys: näin nostat sen uudelle tasolle
5.6.2023 | Veikko Törrönen
Asiakaslähtöisyys? Mitä se on - ja miksi se on tärkeä aihe juuri nyt? Millä tasolla organisaatiosi on...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/Uusi-kuva-378x213.jpg)
Asiakaskokemuksen johtaminen – ota nämä tasot haltuun!
22.11.2021 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemuksen johtaminen? Millaisten vaiheiden kautta se kehittyy? Miten asiakaskokemusta johdetaan systemaattisesti? Jos...
Jatka lukemista![palvelumuotoilu ja asiakaskokemus](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaskokemus-palvelumuotoilu-378x213.jpg)
Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen
10.8.2021 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen. Tässä blogikirjoituksessa kerrotaan, mitä on asiakaskokemus, mitä on...
Jatka lukemista![mitä on asiakaslähtöisyys](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/daniel-cheung-mvo-xJE1oFg-unsplash-2-e1620204541852-378x213.jpg)
Mitä on asiakaslähtöisyys?
5.5.2021 | Outi Nokkonen
Mitä on asiakaslähtöisyys palvelujen kehittämisessä? Asiakaslähtöisyys ymmärretään toisinaan väärin – sanotaan,...
Jatka lukemista![Asiakaskokemus ja strategia?](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/blogi_1-378x213.jpg)
Asiakaskokemusstrategia – 5 steppiä haltuunottoon!
10.2.2021 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemusstrategia? Miksi sellainen pitäisi olla? Miten asiakaskokemusstrategia tehdään? Jos etsit konkreettisia ohjeita...
Jatka lukemista![palvelupolku](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/mikä-on-palvelupolku-378x213.jpg)
Mikä on palvelupolku? Näin se kannattaa tehdä!
24.2.2020 | Veikko Törrönen
Mikä on palvelupolku? Miten se kannattaa tehdä? Miksi se on strategisesti tärkeä? Miten palvelupolkumalli auttaa...
Jatka lukemista![asiakaskokemus-strateginen-kilpailuetu](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaskokemus-strateginen-kilpailuetu-378x213.jpg)
Asiakaskokemus – strateginen kilpailuetu toivetilana?
11.2.2020 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemus - strateginen kilpailuetu toivetilana? Olisiko aika muuttaa tämä? Asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen...
Jatka lukemista![miten-parantaa-asiakaskokemusta](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/työkaveri_5-378x213.jpg)
Miten parantaa asiakaskokemusta? Mistä resurssit?
26.1.2020 | Veikko Törrönen
Miten parantaa asiakaskokemusta? Mistä resurssit sen kehittämiseen? Missä tilanteissa investointi asiakaskokemuksen kannattaa?...
Jatka lukemista![asiakaslähtöisyys](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaslähtöisyys_1-378x213.jpg)
Jahtaako asiakaslähtöisyys omaa häntäänsä?
31.5.2018 | Veikko Törrönen
Asiakaslähtöisyys? Muotoiluajattelu? Palvelumuotoilu? Mitä muotoiluajattelu ja palvelumuotoilu tarkoittavat – eri tasoilla?...
Jatka lukemista![Asiakaskokemus ratkaisee](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaskokemus-asiakkaan-ongelmajpg-378x213.jpg)
Asiakaskokemus ratkaisee yrityksesi tulevan menestyksen!
15.8.2017 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemus ratkaisee yrityksesi tulevan menestyksen! Asiakaskokemuksen merkitys kilpailuedun kasvattajana on noussut...
Jatka lukemista![Asiakaskokemukseksesta kilpailuetua](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaskokemus-kilpailuetu-378x213.jpg)
Asiakaskokemuksesta kilpailuetua
15.8.2017 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemuksesta kilpailuetua - oikeasti? Toteutimme laajan palvelumuotoiluprojektin keväällä 2017. Projektin tavoitteena...
Jatka lukemista![Panostus asiakaskokemukseen kannattaa](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaskokemus-miksi-378x213.jpg)
Panostus asiakaskokemukseen kannattaa
15.8.2017 | Veikko Törrönen
Panostus asiakaskokemukseen kannattaa! Luin hiljattain mielenkiintoisen Harvard Business Review:in artikkelin (linkki), jossa...
Jatka lukemistaInnostuitko?
Ota yhteyttä.
![veikko-torronen](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/veikko-torronen-e1721789002183-150x150.jpg)
Veikko Törrönen
Perustaja, Liiketoimintamuotoilija, Palvelumuotoilija
Jätä viesti ja olemme sinuun yhteydessä arkisin jo samana päivänä!
STRATEGIATYÖ OSALLISTAVASTI JA KETTERÄSTI.
LATAA UUSI OPAS TÄSTÄ >