Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

Asiakasreferenssit aiheesta: OKR

OKR-malli haltuun | Lehtipiste-konserni

OKR-malli haltuun? Miten se toteutetaan käytännössä - ja mitä siinä tulee huomioida? Jos etsit napakkaa...

Tutustu asiakastarinaan

Osallistava strategiatyö kaupungin yhtiölle | Helsingin Asumisoikeus Oy

Osallistava strategiatyö? Miten se toteutetaan käytännössä? Jos pohdit vastauksia edellisiin, tutustu tähän...

Tutustu asiakastarinaan

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun! | IPP Oy

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun? Mitenkä se tehdään? Jos etsit napakkaa asiakastarinaa käytännön...

Tutustu asiakastarinaan
Minna Maaria Lahtonen

Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla | VSSHP

Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla haltuun Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla? Mitenkäs se...

Tutustu asiakastarinaan
Jonna Rantala

Strategia arkeen pk-yrityksessä | Isännöintipalvelu Järvinen Oy

Strategia arkeen pk-yrityksessä yhteiskehittämällä? Miten se tehdään konkreettisesti? Jos kaipaat käytännön...

Tutustu asiakastarinaan

Jos etsit perinteistä strategiakonsulttia, emme ole teille oikea kumppani. Tiedämme loppuasiakkaita ja henkilöstöänne aidosti mukaan osallistavan yhteiskehittämisen johtavan parhaaseen tulokseen.

Jos uskot samaan, ota yhteyttä!

   
veikko-torronen

Veikko Törrönen

Perustaja, Liiketoimintamuotoilija, Palvelumuotoilija

Jätä viesti ja olemme sinuun yhteydessä arkisin jo samana päivänä!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

UUSI OKR-OPAS JULKAISTU!

LATAA TÄSTÄ