Kreapal asiakastarinoita

Takaisin Etusivulle
kati-paulin

Kati Paulin, toimitusjohtaja, Silta Oy

Strategia muotoillaan yhdessä - esimerkki Silta Oy Strategia muotoillaan 2020-luvulla yhdessä. Miksi? Kokemuksemme ja...

Tutustu asiakastarinaan

Susanna Pirinen, ihmiset-velho, RD Velho Oy

Muotoilun menetelmillä kohti entistä avoimempaa yrityskulttuuria ja parempaa työntekijäkokemusta Meillä oli ilo toteuttaa...

Tutustu asiakastarinaan
asiakaskokemusstrategia

Tiina Lillbacka, markkinointipäällikkö, Vaasan Sähkö Oy

ASIAKASKOKEMUSSTRATEGIA Toteutimme syksyn ja talven 2019 aikana asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen strategisen...

Tutustu asiakastarinaan

Mari Taverne, Senior Business Advisor, Business Tampere

Business Tampere ulkoisti rohkeasti yrityksille tarjottavan konseptin palvelumuotoiluprosessin   KREAPAL Oy:n...

Tutustu asiakastarinaan

Taina Kivistö-Valta, markkinointipäällikkö, Vaihtoplus

Asiakaskokemus ja työntekijäkokemus nosteeseen - palvelumuotoilemalla! Toteutimme  syksyn 2018 aikana asiakas- ja...

Tutustu asiakastarinaan

Auli Anttila, projektipäällikkö, Kanta-Hämeen sote- ja maakuntauudistusta valmisteleva Oma Häme –hanke

Palvelumuotoilu auttoi ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen   Toteutimme syksyn 2018 aikana...

Tutustu asiakastarinaan

Tero Majuri, osakas ja toimitusjohtaja, eSend Finland Oy

Liiketoimintamuotoilu selkeytti liiketoimintastrategiamme! Toteutimme kevään 2019 aikana liiketoimintamuotoiluprojektin eSend...

Tutustu asiakastarinaan
palvelumuotoilulla-selkeyttä

Laura Poikkimäki, johtaja – liiketoimintaratkaisut ja laatu, Silta Oy

Palvelumuotoilulla selkeyttä skaalautuvaan palvelumalliin Meillä oli ilo toteuttaa kevään 2019 aikana...

Tutustu asiakastarinaan

Marko Santanen, toimitusjohtaja, Komea kodinremontti

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen Pirkanmaan intohimoisimman kotien remontoijan liiketoiminnan ytimeen Mistä...

Tutustu asiakastarinaan

Virve Groning, toiminnanjohtaja, UFF

Liini palvelumuotoilu maksimoi resurssien käytön UFF:n strategiapäivässä   Meillä oli ilo ja kunnia päästä...

Tutustu asiakastarinaan

Oletko koskaan miettinyt mitä yrityksesi voisi saada aikaan, mikäli sen energiat ja resurssit kohdistuisivat yhdessä valittuun suuntaan? Lue lisää: https://www.kreapal.fi/palvelut/verkkokurssi/ #liiketoimintamuotoilu #businessdesign #itseohjautuvuus #verkkokurssi

#liiketoimintamuotoilu lopputuloksena syntyy ihmislähtöistä liiketoimintaa - case @Siltalainen ❤️ https://www.silta.fi/uutiset-ja-blogi/sillan-visiossa-loistavat-tyontekijat?utm_campaign=Blogit&utm_content=128120597&utm_medium=social&utm_source=linkedin&hss_channel=lcp-53389 #liiketoimintamuotoilu #strategia #cx #ex

Kun annat kaikkesi, ihmiset tuntee sen ❤️ Ote tämän viikkoisen #liiketoimintamuotoilu webinaarin palautteesta, joista erityisen kova on toiseksi viimeinen 😄✌️#tampere

LIIKETOIMINTAMUOTOILUN VERKKOKURSSI ™ https://www.kreapal.fi/palvelut/verkkokurssi/ #liiketoimintamuotoilu #businessdesign #strategia #johtaminen

Ajankohtaista

Palvelumuotoilu etäkoulutuksena?

29.3.2020

Palvelumuotoilu etäkoulutuksena? Palvelumuotoilu (service design) on ajattelu- ja työtapa, joka osallistaa palveluiden...

Jatka lukemista

Liiketoiminnan kehitysrahoitus häiriötilanteissa

18.3.2020

Liiketoiminnan kehitysrahoitus häiriötilanteissa on Business Finlandin 17.3.2020 julkaisema palvelu Suomessa toimiville PK-ja...

Jatka lukemista

Innovaatioseteli

16.3.2020

Innovaatioseteli on Business Finlandin vakiintunutta liiketoimintaa harjoittaville ja kansainvälistä kasvupotentiaalia...

Jatka lukemista

Yhteystiedot

Meitä kiinnostaa kuulla sinusta!

Ota yhteyttä - keskustellaan.

Kuuntelemme sinua ja organisaatiosi tarpeita. Kerromme myös reilusti, jos emme ole organisaatiollesi paras mahdollinen kumppani – ja ehdotamme sopivampia tekijöitä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle. Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, VMP Oyj