Kreapal asiakastarinoita

Takaisin Etusivulle
Mika Miesmäki Facta Oy

Mika Miesmäki, toimitusjohtaja, Asianajotoimisto Facta Oy

Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa lakipalveluita Asiakkaiden käyttäytymisen muutos on voima, joka koskettaa niin isoja kuin...

Tutustu asiakastarinaan

Susanna Pirinen, ihmiset-velho, RD Velho Oy

Muotoilun menetelmillä kohti entistä avoimempaa yrityskulttuuria ja parempaa työntekijäkokemusta Meillä oli ilo toteuttaa...

Tutustu asiakastarinaan

Tero Majuri, osakas ja toimitusjohtaja, eSend Finland Oy

Liiketoimintamuotoilu selkeytti liiketoimintastrategiamme! Toteutimme kevään 2019 aikana liiketoimintamuotoiluprojektin eSend...

Tutustu asiakastarinaan

Mari Taverne, Senior Business Advisor, Business Tampere

Business Tampere ulkoisti rohkeasti yrityksille tarjottavan konseptin palvelumuotoiluprosessin   KREAPAL Oy:n...

Tutustu asiakastarinaan

Taina Kivistö-Valta, markkinointipäällikkö, Vaihtoplus

Asiakaskokemus ja työntekijäkokemus nosteeseen - palvelumuotoilemalla! Toteutimme  syksyn 2018 aikana asiakas- ja...

Tutustu asiakastarinaan

Auli Anttila, projektipäällikkö, Kanta-Hämeen sote- ja maakuntauudistusta valmisteleva Oma Häme –hanke

Palvelumuotoilu auttoi ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen   Toteutimme syksyn 2018 aikana...

Tutustu asiakastarinaan

Laura Poikkimäki, johtaja – liiketoimintaratkaisut ja laatu, Silta Oy

Palvelumuotoilulla selkeyttä skaalautuvaan palvelumalliin Meillä oli ilo toteuttaa kevään 2019 aikana...

Tutustu asiakastarinaan

Marko Santanen, toimitusjohtaja, Komea kodinremontti

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen Pirkanmaan intohimoisimman kotien remontoijan liiketoiminnan ytimeen Mistä...

Tutustu asiakastarinaan
Antti-kopponen

Antti Kopponen, Chief Operating Officer, Eatech Oy

Muotoilusta apua työntekijäkokemuksen kehittämiseen ja yrityskulttuurin johtamiseen Pieniin yrityksiin syntyy tiiviin...

Tutustu asiakastarinaan

Virve Groning, toiminnanjohtaja, UFF

Liini palvelumuotoilu maksimoi resurssien käytön UFF:n strategiapäivässä Meillä oli ilo ja kunnia päästä fasilitoimaan...

Tutustu asiakastarinaan

TONY ROBBINS – Date With Destiny | Maailman arvostetuimman valmentajan opissa 5-10.12.2019 🔥 https://www.kreapal.fi/ajankohtaista/tony-robbins/ #tonyrobbins #datewithdestiny #dwd #kreapal

Lasten oikeuksien viikko | Työpäivässä mukana palvelumuotoilemassa sekä omat että asiakkaan lapset 😄✌️ #lastenviikko #palvelumuotoilu #asiakaskokemus #ilonkautta

#designthinking2019 kurssilla mietitään juuri tätä. Käyttäjäkokemuksen parantamista. En tiedä kuinka strategisesti päästään, mutta yritetään. https://twitter.com/kreapal/status/1194541103095189505

Mikään strateginen kilpailuetu ei synny kovaa toivomalla – ei myöskään ylivertainen asiakaskokemus ja työntekijäkokemus: ne vaativat strategiaa✔ #liiketoimintamuotoilu #palvelumuotoilu #asiakaskokemus #työntekijäkokemus #kreapal

Muotoilulla konsepti, joka haastaa perinteisiä toimintamalleja - isosti 🔥

Olimme mukana muotoilemassa yrityksen:

1. Strategiaa
2. Liiketoimintamallia
3. Palvelukonseptia 🙌

#liiketoimintamuotoilu #palvelumuotoilu #asiakaskokemus #kreapal

https://www.epressi.com/tiedotteet/autot-ja-moottoripyorat/suomalainen-innowash-tuo-maailman-ensimmaisen-autonpesuun-keskittyvan-vaihtoehtorahaston-markkinoille.html#.XbE4iBdxROE.linkedin

Ajankohtaista

TONY ROBBINS – Date With Destiny | Maailman arvostetuimman valmentajan opissa 5-10.12.2019

1.12.2019

Unelmat on tehty toteutettavaksi - tämä on yksi odotetuimmista: maailman arvostetuimman valmentajan, TONY ROBBINSIN, DATE WITH...

Jatka lukemista

Tampere Business Meet 2019 | KREAPAL vahvasti mukana menossa!

31.7.2019

Tampere Business Meet 2019 pärähtää käyntiin Tampere-talossa 23.8.2019 - isompana kuin koskaan! Vuoden 2019 teemoja ovat...

Jatka lukemista

Puheenjohtaja & keynote – kovassa seurassa | Next Level Service Design 2019

30.11.2018

Alma Talentin järjestämä Next Level Service Design 2019 -seminaari (6-7.3.2019) nostaa keskiöön palvelumuotoilun...

Jatka lukemista

Yhteystiedot

Meitä kiinnostaa kuulla sinusta!

Ota yhteyttä - me autamme.

Jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella. Soitamme sinulle takaisin heti vapauduttuamme.

Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. Kansainvälisten BBA ja MBA tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä.

Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa. Hän kehittää ja visualisoi konsepteja, työkaluja ja menetelmiä, sekä kirjoittaa parhaillaan kirjaa palvelumuotoilusta. Kirja tullaan julkaisemaan lähitulevaisuudessa.

Veikko on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
liiketoimintamuotoilija
palvelumuotoilija

Veikko vakuutti minut innostuksellaan ja osaamisellaan jo 2016 keväällä, kun tapasimme ensi kertaa. Jo tällöin heräsi ajatus, että Veikko voisi meitä auttaa rakentamaan yrityksemme muutosmatkaa. 2018 kesällä tämä konkretisoitui, kun aloitimme yhteistyön KREAPALin kanssa. Yhteistyöstä saatu palaute on ollut erinomaista! Tavoite on yhä syventää yhteistyötä siten, että KREAPAL on keskeinen kumppani ICT Elmon kasvussa ja tulee mukaan myös vaativimpiin asiakascaseihimme.

Janne Aaltonen
Toimitusjohtaja, ICT Elmo Oy