Kreapal asiakastarinoita

Takaisin Etusivulle
asiakaskokemusstrategia

Tiina Lillbacka, markkinointipäällikkö, Vaasan Sähkö Oy

ASIAKASKOKEMUSSTRATEGIA Toteutimme syksyn ja talven 2019 aikana asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen strategisen...

Tutustu asiakastarinaan

Tero Majuri, osakas ja toimitusjohtaja, eSend Finland Oy

Liiketoimintamuotoilu selkeytti liiketoimintastrategiamme! Toteutimme kevään 2019 aikana liiketoimintamuotoiluprojektin eSend...

Tutustu asiakastarinaan
Mika Miesmäki Facta Oy

Mika Miesmäki, toimitusjohtaja, Asianajotoimisto Facta Oy

Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa lakipalveluita Asiakkaiden käyttäytymisen muutos on voima, joka koskettaa niin isoja kuin...

Tutustu asiakastarinaan

Susanna Pirinen, ihmiset-velho, RD Velho Oy

Muotoilun menetelmillä kohti entistä avoimempaa yrityskulttuuria ja parempaa työntekijäkokemusta Meillä oli ilo toteuttaa...

Tutustu asiakastarinaan

Mari Taverne, Senior Business Advisor, Business Tampere

Business Tampere ulkoisti rohkeasti yrityksille tarjottavan konseptin palvelumuotoiluprosessin   KREAPAL Oy:n...

Tutustu asiakastarinaan

Taina Kivistö-Valta, markkinointipäällikkö, Vaihtoplus

Asiakaskokemus ja työntekijäkokemus nosteeseen - palvelumuotoilemalla! Toteutimme  syksyn 2018 aikana asiakas- ja...

Tutustu asiakastarinaan

Auli Anttila, projektipäällikkö, Kanta-Hämeen sote- ja maakuntauudistusta valmisteleva Oma Häme –hanke

Palvelumuotoilu auttoi ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen   Toteutimme syksyn 2018 aikana...

Tutustu asiakastarinaan
palvelumuotoilulla-selkeyttä

Laura Poikkimäki, johtaja – liiketoimintaratkaisut ja laatu, Silta Oy

Palvelumuotoilulla selkeyttä skaalautuvaan palvelumalliin Meillä oli ilo toteuttaa kevään 2019 aikana...

Tutustu asiakastarinaan

Marko Santanen, toimitusjohtaja, Komea kodinremontti

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen Pirkanmaan intohimoisimman kotien remontoijan liiketoiminnan ytimeen Mistä...

Tutustu asiakastarinaan
Antti-kopponen

Antti Kopponen, Chief Operating Officer, Eatech Oy

Muotoilusta apua työntekijäkokemuksen kehittämiseen ja yrityskulttuurin johtamiseen Pieniin yrityksiin syntyy tiiviin...

Tutustu asiakastarinaan

IHMISLÄHTÖISYYS = MENESTYS | Ei aina: https://www.linkedin.com/posts/veikkotorronen_liiketoimintamuotoilu-palvelumuotoilu-asiakaskokemus-activity-6624930902126444544-FtLX #liiketoimintamuotoilu #businessdesign #palvelumuotoilu

VASTUULLISUUS = KANNATTAVA LIIKETOIMINTA: https://www.hs.fi/talous/art-2000006377455.html?share=1f3493c7f4dfb5eb858b6f654a3b3893%E2%80%AC #vastuullisuus

#liiketoimintamuotoilu & #palvelumuotoilu on levittäytynyt myös kehäkolmosen ulkopuolelle✌️Tämän viikon ralli: ma = #ikaalinen ti = #tampere ke = #turku to = #pieksämäki pe = #vaasa 🔥

Kohti ammattimaisuutta myös yritysten hallitustyöskentelyssä.

#osaajaesiin ja uutta ajattelua kehiin.

#waytogo #businessdesign https://twitter.com/kreapal/status/1215899008763416577

KREAPAL vahvistaa strategista osaamista HHJ-kokonaisuudella https://www.kreapal.fi/ajankohtaista/kreapal-vahvistaa-strategista-osaamista-hhj-kokonaisuudella/ #hhj #liiketoimintamuotoilu #hallitustyö

Ajankohtaista

KREAPAL vahvistaa strategista osaamista HHJ-kokonaisuudella

11.1.2020

KREAPAL DESIGN Oy:n projektit ovat suuntautuneet asteittain kohti entistä strategisempaa tasoa, eli yritys on siirtynyt...

Jatka lukemista

Next Level Service Design 2020 | Uuden ajan palvelumuotoilu

16.12.2019

Next Level Service Design 2020 -seminaari (4-5.3.2020) käsittelee palvelumuotoilun ajankohtaisia teemoja inspiroivasti ja...

Jatka lukemista

TONY ROBBINS – Date With Destiny | Maailman arvostetuimman valmentajan opissa 5-10.12.2019

1.12.2019

Unelmat on tehty toteutettavaksi - tämä on yksi odotetuimmista: maailman arvostetuimman valmentajan, TONY ROBBINSIN, DATE WITH...

Jatka lukemista

Yhteystiedot

Meitä kiinnostaa kuulla sinusta!

Ota yhteyttä - me autamme.

Jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella. Soitamme sinulle takaisin heti vapauduttuamme.

Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, -työkaluja ja -menetelmiä.

Veikko on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikko vakuutti minut innostuksellaan ja osaamisellaan jo 2016 keväällä, kun tapasimme ensi kertaa. Jo tällöin heräsi ajatus, että Veikko voisi meitä auttaa rakentamaan yrityksemme muutosmatkaa. 2018 kesällä tämä konkretisoitui, kun aloitimme yhteistyön KREAPALin kanssa. Yhteistyöstä saatu palaute on ollut erinomaista! Tavoite on yhä syventää yhteistyötä siten, että KREAPAL on keskeinen kumppani ICT Elmon kasvussa ja tulee mukaan myös vaativimpiin asiakascaseihimme.

Janne Aaltonen
Toimitusjohtaja, ICT Elmo Oy