OTA YHTEYTTÄ >

Kreapal asiakastarinoita

Takaisin Etusivulle

Osallistava strategiatyö kaupungin yhtiölle | Helsingin Asumisoikeus Oy

Osallistava strategiatyö? Miten se toteutetaan käytännössä? Jos pohdit vastauksia edellisiin, tutustu tähän...

Tutustu asiakastarinaan
Miikka Veikkola

Palvelumuotoilua palvelutarjonnan selkeyttämiseksi | Loimua Oy

Palvelumuotoilua palvelutarjonnan selkeyttämiseksi | Loimua Oy Palvelumuotoilua hyödynnettiin ajattelu- ja työtapana...

Tutustu asiakastarinaan

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun! | IPP Oy

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun asiakasyrityksessä! Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen...

Tutustu asiakastarinaan
Tuomas Muurinen

Muotoiluajattelu osaksi yrityskulttuuria ja tapaa toimia | Kuulu Oy

Muotoiluajattelu osaksi yrityksen kaikkea tekemistä Muotoiluajattelu on käytännön keino hyvän asiakas- ja...

Tutustu asiakastarinaan
Minna Maaria Lahtonen

Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla | VSSHP

Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla haltuun Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla? Mitenkäs se...

Tutustu asiakastarinaan
Riitta Salmi

Palvelumuotoilu selkeytti palvelutarjonnan | Kauppakamari

Palvelumuotoilu selkeytti Kauppakamarin palvelutarjonnan Palvelumuotoilu selkeytti Helsingin seudun kauppakamarin...

Tutustu asiakastarinaan

Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun | NMC Cellfoam Oy

Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun! Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen? Mitenkäs se tapahtuu?...

Tutustu asiakastarinaan
Marko Björklund

Palvelun tuotteistus toimialaa muuttavalle innovaatiolle | OffiStore Oy

Palvelun tuotteistus toimialaa muuttavalle innovaatiolle! Palvelun tuotteistus? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Jos etsit...

Tutustu asiakastarinaan
Tiina Lillbacka

Asiakaskokemusstrategia | Vaasan Sähkö Oy

Asiakaskokemusstrategia Asiakaskokemusstrategia on jotakin, mitä jokaisen organisaation, joka on päättänyt tehdä...

Tutustu asiakastarinaan
Kati Paulin

Strategia muotoillaan yhdessä | Silta Oy

Strategia muotoillaan yhdessä Strategia muotoillaan 2020-luvulla yhdessä. Miksi? Kokemuksemme ja...

Tutustu asiakastarinaan

Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu | Informa Oy

Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu on homma, jota ei pääse toteuttamaan...

Tutustu asiakastarinaan
strategiatyö arkeen

Strategiatyö arkeen | Kangasalan Sanomat Oy

Strategiatyö arkeen liiketoimintamuotoilulla Strategiatyö arkeen oli kantavana teemana liiketoimintamuotoiluprojektille, jonka...

Tutustu asiakastarinaan
asiakaskokemus nosteeseen

Asiakaskokemus nosteeseen palvelumuotoilemalla | Vaihtoplus Oy

Asiakaskokemus ja työntekijäkokemus nosteeseen palvelumuotoilemalla! Asiakaskokemus nosteeseen palvelumuotoilemalla!...

Tutustu asiakastarinaan
Laura Poikkimäki

Palvelumuotoilulla selkeyttä | Silta Oy

Palvelumuotoilulla selkeyttä skaalautuvaan palvelumalliin Palvelumuotoilulla selkeyttä! Meillä oli ilo toteuttaa kevään...

Tutustu asiakastarinaan

Omistajastrategian määrittely perheyritykselle | Metehe Oy

Omistajastrategian määrittely perheyritykselle Omistajastrategian määrittely? Miten se tehdään? Jos etsit napakkaa...

Tutustu asiakastarinaan
liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen ytimeen | Komea Kodinremontti Oy

Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen Pirkanmaan liiketoiminnan ytimeen Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen...

Tutustu asiakastarinaan
Jonna Rantala

Strategia arkeen pk-yrityksessä | Isännöintipalvelu Järvinen Oy

Strategia arkeen pk-yrityksessä yhteiskehittämällä? Miten se tehdään konkreettisesti? Jos kaipaat käytännön...

Tutustu asiakastarinaan
asiakaslähtöinen ajattelu

Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa lakipalveluita | Asianajotoimisto Facta Oy

Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa lakipalveluita Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa Facta Oy:n lakipalveluita! Asiakkaiden...

Tutustu asiakastarinaan
Työntekijäkokemus uudelle tasolle

Työntekijäkokemus uudelle tasolle! | RD Velho Oy

Työntekijäkokemus uudelle tasolle! Työntekijäkokemus uudelle tasolle - yhdessä! Meillä oli ilo toteuttaa kevään ja...

Tutustu asiakastarinaan
Palvelumuotoilu auttoi

Palvelumuotoilu auttoi | Oma Häme -hanke

Palvelumuotoilu auttoi ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen Palvelumuotoilu auttoi ymmärtämään asiakaskokemuksen...

Tutustu asiakastarinaan
Uuden konseptin palvelumuotoilu

Uuden konseptin palvelumuotoilu | Business Tampere

Uuden konseptin palvelumuotoilu Uuden konseptin palvelumuotoilu Business Tampeelle! KREAPAL DESIGN Oy:n liiketoiminnan...

Tutustu asiakastarinaan

Ajankohtaista

Luottoluokitus AAA!

24.7.2022

Luottoluokitus AAA myönnetään vuosittain 2,3%:lle suomalaisista yrityksistä - ja nyt KREAPAL DESIGN Oy kuuluu tähän...

Jatka lukemista

Ihmislähtöinen strategia paikallislehdelle – projektimme Suomen Lehdistön julkaisussa!

14.9.2021

Toteutimme kevään 2021 aikana ihmislähtöisen strategiaprojektin Kangasalan Sanomille - tutustu...

Jatka lukemista

Palvelumuotoilun opas – versio 2.0 julkaistu!

24.8.2021

  Uusi palvelumuotoilun opas on julkaistu! Oppaassa käydään käytännönläheisesti läpi mitä on...

Jatka lukemista

Yhteystiedot

Autamme SINUA onnistumaan.

Innostuitko kehittämään tekemistänne asiakaslähtöisesti? Mahtavaa!

Jos haluat sparrausta heti, soita: 040 7055 810.

Jos kirjoitat mieluummin, jätä viesti alla olevalla lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä pikimmiten.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.

Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle.

Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!

Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, Eezy Henkilöstöpalvelut Oy

Lisätietoja

Sanna on palvelu- ja liiketoimintamuotoilijana, jolla on vahva tausta palveluliiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä. Hän on opiskellut palvelumuotoilua kahdessa suomalaisessa korkeakoulussa.

Sanna on ihmislähtöinen palveluiden kehittäjä ja tekijä, joka tarttuu tekemiseen innokkaalla palveluasenteella. Hänen vahvuutenaan on laajojen kokonaisuuksien ymmärtäminen – ja intohimotekemisenä työntekijä- ja asiakaskokemuksen kehittäminen.

Hän saa erityisesti kiitosta asiakkailtamme selkeästä ja ratkaisukeskeisestä työskentelytyylistä ja siitä, että hän on aina aidosti innostunut ja kiinnostunut tuottamaan huipputason palvelua jokaiselle asiakkaallemme!

Sanna Helttunen

Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Sannan kanssa oli innostavaa tehdä yhteistyötä. Sen lisäksi että hän on hyvin helposti lähestyttävä ja aina ystävällinen, hän on myös  hyvin ratkaisukeskeinen ja kiinnostunut ymmärtämään syvällisesti toimintaamme ja tavoitteitamme ja yhteistyössä löysimme aina win-win-asetelmia uusissa pilotoinneissa.

Sanna ymmärsi  hyvin myös julkisen organisaation ja lain reunaehtoja ja jaksoi sinnikkäästi pohtia keinoja ratkaista käytännön esteitä toiminnalle. Yhteistyöprojektit saatiin toteutettua ja niistä virisi uudenlaista yhteistyötä.

Sari Pirttiluoto
Tampereen kaupungin työllisyys- ja kasvupalvelut

ASIAKASLÄHTÖISTÄ KILPAILUETUA LIIKETOIMINTAASI?

TILAA UUTISKIRJE