Kreapal asiakastarinoita
Takaisin Etusivulle
Osallistava strategiatyö kaupungin yhtiölle | Helsingin Asumisoikeus Oy
Osallistava strategiatyö? Miten se toteutetaan käytännössä? Jos pohdit vastauksia edellisiin, tutustu tähän...
Tutustu asiakastarinaan
Palvelumuotoilua palvelutarjonnan selkeyttämiseksi | Loimua Oy
Palvelumuotoilua palvelutarjonnan selkeyttämiseksi | Loimua Oy Palvelumuotoilua hyödynnettiin ajattelu- ja työtapana...
Tutustu asiakastarinaan
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun! | IPP Oy
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen haltuun asiakasyrityksessä! Asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen...
Tutustu asiakastarinaan
Muotoiluajattelu osaksi yrityskulttuuria ja tapaa toimia | Kuulu Oy
Muotoiluajattelu osaksi yrityksen kaikkea tekemistä Muotoiluajattelu on käytännön keino hyvän asiakas- ja...
Tutustu asiakastarinaan
Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla | VSSHP
Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla haltuun Asiakaskokemuksen johtaminen julkisella sektorilla? Mitenkäs se...
Tutustu asiakastarinaan
Palvelumuotoilu selkeytti palvelutarjonnan | Kauppakamari
Palvelumuotoilu selkeytti Kauppakamarin palvelutarjonnan Palvelumuotoilu selkeytti Helsingin seudun kauppakamarin...
Tutustu asiakastarinaan
Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun | NMC Cellfoam Oy
Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen haltuun! Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen? Mitenkäs se tapahtuu?...
Tutustu asiakastarinaan
Palvelun tuotteistus toimialaa muuttavalle innovaatiolle | OffiStore Oy
Palvelun tuotteistus toimialaa muuttavalle innovaatiolle! Palvelun tuotteistus? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Jos etsit...
Tutustu asiakastarinaan
Asiakaskokemusstrategia | Vaasan Sähkö Oy
Asiakaskokemusstrategia Asiakaskokemusstrategia on jotakin, mitä jokaisen organisaation, joka on päättänyt tehdä...
Tutustu asiakastarinaan
Strategia muotoillaan yhdessä | Silta Oy
Strategia muotoillaan yhdessä Strategia muotoillaan 2020-luvulla yhdessä. Miksi? Kokemuksemme ja...
Tutustu asiakastarinaan
Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu | Informa Oy
Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu Innovatiivisen konseptin palvelumuotoilu on homma, jota ei pääse toteuttamaan...
Tutustu asiakastarinaan
Strategiatyö arkeen | Kangasalan Sanomat Oy
Strategiatyö arkeen liiketoimintamuotoilulla Strategiatyö arkeen oli kantavana teemana liiketoimintamuotoiluprojektille, jonka...
Tutustu asiakastarinaan
Asiakaskokemus nosteeseen palvelumuotoilemalla | Vaihtoplus Oy
Asiakaskokemus ja työntekijäkokemus nosteeseen palvelumuotoilemalla! Asiakaskokemus nosteeseen palvelumuotoilemalla!...
Tutustu asiakastarinaan
Palvelumuotoilulla selkeyttä | Silta Oy
Palvelumuotoilulla selkeyttä skaalautuvaan palvelumalliin Palvelumuotoilulla selkeyttä! Meillä oli ilo toteuttaa kevään...
Tutustu asiakastarinaan
Omistajastrategian määrittely perheyritykselle | Metehe Oy
Omistajastrategian määrittely perheyritykselle Omistajastrategian määrittely? Miten se tehdään? Jos etsit napakkaa...
Tutustu asiakastarinaan
Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen ytimeen | Komea Kodinremontti Oy
Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen Pirkanmaan liiketoiminnan ytimeen Liiketoimintamuotoilu nostaa asiakaskokemuksen...
Tutustu asiakastarinaan
Strategia arkeen pk-yrityksessä | Isännöintipalvelu Järvinen Oy
Strategia arkeen pk-yrityksessä yhteiskehittämällä? Miten se tehdään konkreettisesti? Jos kaipaat käytännön...
Tutustu asiakastarinaan
Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa lakipalveluita | Asianajotoimisto Facta Oy
Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa lakipalveluita Asiakaslähtöinen ajattelu muuttaa Facta Oy:n lakipalveluita! Asiakkaiden...
Tutustu asiakastarinaan
Työntekijäkokemus uudelle tasolle! | RD Velho Oy
Työntekijäkokemus uudelle tasolle! Työntekijäkokemus uudelle tasolle - yhdessä! Meillä oli ilo toteuttaa kevään ja...
Tutustu asiakastarinaan
Palvelumuotoilu auttoi | Oma Häme -hanke
Palvelumuotoilu auttoi ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen Palvelumuotoilu auttoi ymmärtämään asiakaskokemuksen...
Tutustu asiakastarinaan
Uuden konseptin palvelumuotoilu | Business Tampere
Uuden konseptin palvelumuotoilu Uuden konseptin palvelumuotoilu Business Tampeelle! KREAPAL DESIGN Oy:n liiketoiminnan...
Tutustu asiakastarinaanAjankohtaista
Luottoluokitus AAA!
24.7.2022
Luottoluokitus AAA myönnetään vuosittain 2,3%:lle suomalaisista yrityksistä - ja nyt KREAPAL DESIGN Oy kuuluu tähän...
Jatka lukemistaIhmislähtöinen strategia paikallislehdelle – projektimme Suomen Lehdistön julkaisussa!
14.9.2021
Toteutimme kevään 2021 aikana ihmislähtöisen strategiaprojektin Kangasalan Sanomille - tutustu...
Jatka lukemistaPalvelumuotoilun opas – versio 2.0 julkaistu!
24.8.2021
Uusi palvelumuotoilun opas on julkaistu! Oppaassa käydään käytännönläheisesti läpi mitä on...
Jatka lukemistaAsiakkaitamme













































Autamme SINUA onnistumaan.
Innostuitko kehittämään tekemistänne asiakaslähtöisesti? Mahtavaa!
Jos haluat sparrausta heti, soita: 040 7055 810.
Jos kirjoitat mieluummin, jätä viesti alla olevalla lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä pikimmiten.

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, työkaluja ja menetelmiä.
Veikko luennoi yliopistolla ja on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.
Veikko Törrönen
Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija
Veikon korkea ammattitaito, kokemus ja aito halu ymmärtää liiketoimintaamme on hyvän yhteistyömme perusta. Hän on utelias ja kunnianhimoinen valmentaja, joka ei koskaan päästä meitä helpolla: yhteinen valmistautuminen työpajoihin ja selkeä seuranta ovat antaneet eväät aikaansaavalle työskentelylle.
Yhteistyö KREAPALin kanssa on auttanut meitä kirkastamaan konsernin yhteistä asiakaskokemuksen tahtotilaa, ottamaan oikeita askeleita, tarjonnut käytännön työkaluja ja selkeyttänyt tekemistämme jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Henkilökohtaisesti olen saanut myös kasvaa ihmisenä Veikon kanssa työskennellessäni. Lämmin kiitos ja vahva suositus!
Hanna-Kaisa Hynni
Asiakaskokemusjohtaja, Eezy Henkilöstöpalvelut Oy

Sanna on palvelu- ja liiketoimintamuotoilijana, jolla on vahva tausta palveluliiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä. Hän on opiskellut palvelumuotoilua kahdessa suomalaisessa korkeakoulussa.
Sanna on ihmislähtöinen palveluiden kehittäjä ja tekijä, joka tarttuu tekemiseen innokkaalla palveluasenteella. Hänen vahvuutenaan on laajojen kokonaisuuksien ymmärtäminen – ja intohimotekemisenä työntekijä- ja asiakaskokemuksen kehittäminen.
Hän saa erityisesti kiitosta asiakkailtamme selkeästä ja ratkaisukeskeisestä työskentelytyylistä ja siitä, että hän on aina aidosti innostunut ja kiinnostunut tuottamaan huipputason palvelua jokaiselle asiakkaallemme!
Sanna Helttunen
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija
Sannan kanssa oli innostavaa tehdä yhteistyötä. Sen lisäksi että hän on hyvin helposti lähestyttävä ja aina ystävällinen, hän on myös hyvin ratkaisukeskeinen ja kiinnostunut ymmärtämään syvällisesti toimintaamme ja tavoitteitamme ja yhteistyössä löysimme aina win-win-asetelmia uusissa pilotoinneissa.
Sanna ymmärsi hyvin myös julkisen organisaation ja lain reunaehtoja ja jaksoi sinnikkäästi pohtia keinoja ratkaista käytännön esteitä toiminnalle. Yhteistyöprojektit saatiin toteutettua ja niistä virisi uudenlaista yhteistyötä.
Sari Pirttiluoto
Tampereen kaupungin työllisyys- ja kasvupalvelut
ASIAKASLÄHTÖISTÄ KILPAILUETUA LIIKETOIMINTAASI?
TILAA UUTISKIRJE