Blogikirjoitukset aiheesta: Blogi
![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/kettera-strategia-378x213.jpg)
Ketterä ja rullaava strategia – näin otat homman haltuun!
16.5.2024 | Veikko Törrönen
Ketterä ja rullaava strategia? Mikä se tarkoittaa käytännössä? Miksi strategiatyön tulisi olla ketterää - ja miten sitä...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/missio1-378x213.jpg)
Yrityksen missio – 10 esimerkkiä ja simppelit ohjeet!
1.4.2024 | Veikko Törrönen
Yrityksen missio? Mikä se on - ja millainen on hyvä missio yritykselle? Miten sellainen tulisi muotoilla? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakasuskollisuus-378x213.jpg)
Asiakasuskollisuus – homma haltuun 4:llä stepillä!
19.3.2024 | Veikko Törrönen
Asiakasuskollisuus? Mitä se tarkoittaa? Miksi siihen kannattaa panostaa? Miten asiakasuskollisuutta kehitetään...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/strategian-paivitys3-378x213.jpg)
Strategian päivitys – 4 simppeliä askelta onnistumiseen
20.2.2024 | Veikko Törrönen
Strategian päivitys agendalla? Milloin strategia tulisi päivittää? Miten se päivitetään? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemista![strategian-toteuttaminen](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/strategian-toteuttaminen1-378x213.jpg)
Strategian toteuttaminen – näin onnistut!
3.1.2024 | Veikko Törrönen
Strategian toteuttaminen? Miten valittua strategiaa toteutetaan tehokkaasti? Miten ihmiset saadaan innostumaan sen...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/palvelullistaminen-378x213.jpg)
Palvelullistaminen – tässä on avain onnistumiseen!
1.12.2023 | Veikko Törrönen
Palvelullistaminen? Mitä se tarkoittaa ihan konkreettisesti ja miksi siitä kannattaisi olla kiinnostunut? Miten onnistua...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asko.kilppari-378x213.jpg)
Asiakaskokemus kilpailuetuna – varmista menestyminen tulevaisuudessa
13.11.2023 | Sanna Helttunen
Asiakaskokemus kilpailuetuna? Onko strategiassanne tunnistettu asiakaskokemus yhdeksi tulevaisuuden kilpailussa menestymisen...
Jatka lukemista![palvelumuotoilu - tarjous](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/palvelumuotoilu-tarjous-378x213.jpg)
Palvelumuotoilu – tarjous helposti ja mukavasti!
15.10.2023 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoilu - tarjous helposti, mukavasti ja laadukkaasti? Keneltä kannattaa pyytää tarjousta ja miten homma toimii? Jos...
Jatka lukemista![palvelustrategia](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/palvelustrategia2-378x213.jpg)
Palvelustrategia – 4 askelta sen tekemiseen
11.10.2023 | Veikko Törrönen
Palvelustrategia (tuotestrategia)? Mikä se on, miksi sellainen kannattaa tehdä – ja miten se tehdään? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemista![Palvelumuotoilua-palveluna](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/Palvelumuotoilua-palveluna-378x213.jpg)
Palvelumuotoilua palveluna – 5 hyvää syytä ostaa asiantuntijuutta ketterästi!
13.9.2023 | Sanna Helttunen
Palvelumuotoilua palveluna perinteisen projektin sijaan? Miksi? Mikäs tässä toimintamallissa on etuna? Jos haluat ymmärtää...
Jatka lukemista![okr-mallin käyttöönotto](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/okr-mallin-kayttoonotto_3-378x213.jpg)
OKR-mallin käyttöönotto – huomioi 5 asiaa startissa!
15.8.2023 | Sanna Helttunen
OKR-mallin käyttöönotto agendalla? Vai harkitsetteko vielä? Kannattaa jatkaa lukemista, mikäli sinua kiinnostaa tietää...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaslahtoisyys-2-378x213.jpg)
Asiakaslähtöisyys: näin nostat sen uudelle tasolle
5.6.2023 | Veikko Törrönen
Asiakaslähtöisyys? Mitä se on - ja miksi se on tärkeä aihe juuri nyt? Millä tasolla organisaatiosi on...
Jatka lukemista![arvot](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/arvot1-378x213.jpg)
Arvot – 3 konkreettistä erimerkkiä organisaatioille
25.5.2023 | Sanna Helttunen
Arvot – mihin me niitä muka tarvitsemme? Tässä blogissa avataan kolmen esimerkin kautta sitä, miksi organisaation kannattaa...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/tyontekijakokemus-378x213.jpg)
Työntekijäkokemuksen kehittäminen – OKR auttaa näillä 4:llä tavalla
19.4.2023 | Sanna Helttunen
Työntekijäkokemuksen kehittäminen? Miten tuoda merkityksellisyyden tunnetta osaksi arjen tekemistä? Entä, miten voimme...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/tuotteistaminen-378x213.jpg)
Palveluiden tuotteistaminen – huomioi tämä yksi asia ja onnistu
3.10.2022 | Veikko Törrönen
Mitä palveluiden tuotteistaminen tarkoittaa? Miksi se on tärkeää? Mikä on tuotteistamisen kaikista tärkein elementti? Jos...
Jatka lukemista![omistajastrategia](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/omistajastrategia-378x213.jpg)
Omistajastrategia – huomioi nämä 7 asiaa
9.9.2022 | Veikko Törrönen
Omistajastrategia? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Mitä sen tekemisessä tulisi huomioida? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemista![Palvelulupaus](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/Palvelulupaus-1-378x213.jpg)
Palvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa
1.8.2022 | Veikko Törrönen
Palvelulupaus? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Millainen palvelulupaus puhuttelee juuri oikeanlaisia asiakkaita ja tuo lisää...
Jatka lukemista![mikä-on-visio](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/visio_1-378x213.jpg)
Mikä on visio? Huomioi nämä näkökulmat vision muotoilussa
1.7.2022 | Veikko Törrönen
Mikä on visio? Mitä konkreettista hyötyä siitä on liiketoiminnalle? Millainen on hyvä yrityksen visio? Jos etsit vastauksia...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/mika-on-okr-378x213.jpg)
Mikä on OKR? Näin testaat mallia ketterästi!
2.6.2022 | Veikko Törrönen
Mikä on OKR? Mitä hyötyä siitä on? Miten voisin hyödyntää sitä omassa työssäni? Jos etsit vastauksia näihin...
Jatka lukemista![palvelumuotoilu esimerkkejä](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/TAUSTA_56-378x213.jpg)
Palvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta
4.5.2022 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoiluesimerkkejä vuosien varrelta -blogikirjoituksen ajatus lähti asiakastarinoiden päivityksen yhteydessä....
Jatka lukemista![sinisen-meren-strategia](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/sinisen-meren-strategia-378x213.jpg)
Sinisen meren strategia – 6 keinoa päästä pois punaiselta mereltä
27.1.2022 | Anna Mari Koutroukides
Sinisen meren strategia? Mitä se tarkoittaa konkreettisesti? Mikä on punainen meri - ja miten siltä pääsee pois? Jos etsit...
Jatka lukemista![](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/Uusi-kuva-378x213.jpg)
Asiakaskokemuksen johtaminen – ota nämä tasot haltuun!
22.11.2021 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemuksen johtaminen? Millaisten vaiheiden kautta se kehittyy? Miten asiakaskokemusta johdetaan systemaattisesti? Jos...
Jatka lukemista![asiakasarvon-tuottaminen](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakasarvon-tuottaminen-378x213.jpg)
Asiakasarvon tuottaminen ja palvelumuotoilu
24.10.2021 | Anna Mari Koutroukides
Asiakasarvon tuottaminen – sehän on itsestään selvää – vai mitä? Ei. Asiakasarvon tuottaminen ei onnistu...
Jatka lukemista![strateginen-johtaminen](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/strateginen-johtaminen-378x213.jpg)
Strateginen johtaminen ihmislähtöisesti – näin se tehdään!
1.9.2021 | Veikko Törrönen
Mitä tarkoittaa strateginen johtaminen ja miten sitä tehdään tuloksellisesti? Miksi ja miten yrityksen työntekijät ja...
Jatka lukemista![palvelumuotoilu ja asiakaskokemus](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/asiakaskokemus-palvelumuotoilu-378x213.jpg)
Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen
10.8.2021 | Veikko Törrönen
Palvelumuotoilu ja asiakaskokemus kuuluvat yhteen. Tässä blogikirjoituksessa kerrotaan, mitä on asiakaskokemus, mitä on...
Jatka lukemista![strategian määritelmä](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/STRATEGIA-MAARITELMA_3-378x213.png)
Strategia – mitä, miten ja miksi?
1.6.2021 | Veikko Törrönen
Mitä tarkoittaa strategia? Miksi valtaosa strategioista epäonnistuu? Mitkä ovat strategian tyypillisimmät elementit? Miten...
Jatka lukemista![mitä on liiketoimintamuotoilu](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/aksel-fristrup-eEoieXVnKGg-unsplash-e1620733544153-378x213.jpg)
Strategian jalkauttaminen modernilla ja osallistavalla tavalla – huomio nämä!
12.5.2021 | Veikko Törrönen
Strategian jalkauttaminen? Miten se tehdään modernilla ja osallistavalla tavalla? Jos strategian yhteiskehittämiseen...
Jatka lukemista![mitä on asiakaslähtöisyys](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/daniel-cheung-mvo-xJE1oFg-unsplash-2-e1620204541852-378x213.jpg)
Mitä on asiakaslähtöisyys?
5.5.2021 | Outi Nokkonen
Mitä on asiakaslähtöisyys palvelujen kehittämisessä? Asiakaslähtöisyys ymmärretään toisinaan väärin – sanotaan,...
Jatka lukemista![strategian laatiminen](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/jose-martinez-VzoMkhpPmJE-unsplash-378x213.jpg)
Strategian laatiminen agendalla? Toimi näin!
21.4.2021 | Veikko Törrönen
Strategian laatiminen agendalla? Miten se pitäisi tapahtua aikakaudella, jona valta on siirtynyt yrityksiltä ihmisille? Miksi...
Jatka lukemista![Asiakaskokemus ja strategia?](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/blogi_1-378x213.jpg)
Asiakaskokemusstrategia – 5 steppiä haltuunottoon!
10.2.2021 | Veikko Törrönen
Asiakaskokemusstrategia? Miksi sellainen pitäisi olla? Miten asiakaskokemusstrategia tehdään? Jos etsit konkreettisia ohjeita...
Jatka lukemistaInnostuitko?
Ota yhteyttä.
![veikko-torronen](https://www.kreapal.fi/wp-content/uploads/veikko-torronen-e1721789002183-150x150.jpg)
Veikko Törrönen
Perustaja, Liiketoimintamuotoilija, Palvelumuotoilija
Jätä viesti ja olemme sinuun yhteydessä arkisin jo samana päivänä!
STRATEGIATYÖ OSALLISTAVASTI JA KETTERÄSTI.
LATAA UUSI OPAS TÄSTÄ >