Kreapal blogi

Ajatuksia asiakaskokemuksesta ja palvelumuotoilusta.

Takaisin Etusivulle

Omaa elämää voi palvelumuotoilla

30.7.2019   |   Veikko Törrönen

Tämä "Omaa elämää voi palvelumuotoilla" blogikirjoitus on jatkoa blogille: ”Voiko elämään palvelumuotoilla?”...

Jatka lukemista

Palvelumuotoilu on uusi musta

29.1.2019   |   Irja Koljonen

”Olemme asiakaskeskeisiä ja panostamme asiakaskokemukseen 100 %, joka kohtaamisella! ”Haluamme tarjota parasta...

Jatka lukemista

Miksi liiketoiminnan johdon ja muotoilijoiden yhteistyö tuottaa niin helkkarin hyvää tulosta?

26.12.2018   |   Veikko Törrönen

Saimme viime viikolla päätökseen liiketoiminta- ja palvelumuotoiluprojektin, jonka lopputuloksena synnytettiin uudelle...

Jatka lukemista

Organisaatiosi tärkein tehtävä on ymmärtää ihmisen elämää

16.12.2018   |   Veikko Törrönen

Kun ympäröivät tekijät kuten työ, yhteiskunta ja talous muuttuvat, myös yritysten on muututtava. Liiketoimintojen...

Jatka lukemista

Mihin liiketoimintamuotoilua voidaan hyödyntää? Millaista osaamista se vaatii?

26.7.2018   |   Veikko Törrönen

Tämä blogikirjoitus on jatkoa sarjalle, jossa avataan liiketoimintamuotoilun perusteita. Edellinen blogikirjoitus keskittyi...

Jatka lukemista

Mitä on liiketoimintamuotoilu ja miksi edelläkävijät panostavat siihen?

18.7.2018   |   Veikko Törrönen

Tämä blogikirjotus on jatkoa sarjalle, jossa asiakas ja ihminen holistisemmassa merkityksessä nostetaan liiketoiminnan...

Jatka lukemista

Voiko omaa elämää palvelumuotoilla?

24.6.2018   |   Veikko Törrönen

Istun laivan kahviossa matkalla kauan odotetulle perheen kesälomamatkalle Keski-Eurooppaan. Kävimme aamulla perheemme kanssa...

Jatka lukemista

Jahtaako asiakaslähtöisyys omaa häntäänsä?

31.5.2018   |   Veikko Törrönen

Mitä muotoiluajattelu ja palvelumuotoilu tarkoittavat – eri tasoilla? Mitä uutta se tarjoaa ja miksi se on juuri nyt...

Jatka lukemista

Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa?

2.4.2018   |   Veikko Törrönen

Luin juuri todella mielenkiintoisen kirjan: Tenny Pinheiron Service Startup, Design Thinking Gets Lean. Kirjan keskeisin viesti...

Jatka lukemista
asiakaslähtöinen-suunnittelu

Asiakaslähtöinen suunnittelu: “Mitä mä aattelen, et ne aattelee musta”

13.11.2017   |   Suvi Helén

Seesteisenä sunnuntaiaamuna juon rauhassa aamukahviani ja silmäilen lehteä. Katseeni eksyy Helsingin Sanomien kirjoitukseen...

Jatka lukemista

IHMISLÄHTÖISYYS = MENESTYS | Ei aina: https://www.linkedin.com/posts/veikkotorronen_liiketoimintamuotoilu-palvelumuotoilu-asiakaskokemus-activity-6624930902126444544-FtLX #liiketoimintamuotoilu #businessdesign #palvelumuotoilu

VASTUULLISUUS = KANNATTAVA LIIKETOIMINTA: https://www.hs.fi/talous/art-2000006377455.html?share=1f3493c7f4dfb5eb858b6f654a3b3893%E2%80%AC #vastuullisuus

#liiketoimintamuotoilu & #palvelumuotoilu on levittäytynyt myös kehäkolmosen ulkopuolelle✌️Tämän viikon ralli: ma = #ikaalinen ti = #tampere ke = #turku to = #pieksämäki pe = #vaasa 🔥

Kohti ammattimaisuutta myös yritysten hallitustyöskentelyssä.

#osaajaesiin ja uutta ajattelua kehiin.

#waytogo #businessdesign https://twitter.com/kreapal/status/1215899008763416577

KREAPAL vahvistaa strategista osaamista HHJ-kokonaisuudella https://www.kreapal.fi/ajankohtaista/kreapal-vahvistaa-strategista-osaamista-hhj-kokonaisuudella/ #hhj #liiketoimintamuotoilu #hallitustyö

Ajankohtaista

KREAPAL vahvistaa strategista osaamista HHJ-kokonaisuudella

11.1.2020

KREAPAL DESIGN Oy:n projektit ovat suuntautuneet asteittain kohti entistä strategisempaa tasoa, eli yritys on siirtynyt...

Jatka lukemista

Next Level Service Design 2020 | Uuden ajan palvelumuotoilu

16.12.2019

Next Level Service Design 2020 -seminaari (4-5.3.2020) käsittelee palvelumuotoilun ajankohtaisia teemoja inspiroivasti ja...

Jatka lukemista

TONY ROBBINS – Date With Destiny | Maailman arvostetuimman valmentajan opissa 5-10.12.2019

1.12.2019

Unelmat on tehty toteutettavaksi - tämä on yksi odotetuimmista: maailman arvostetuimman valmentajan, TONY ROBBINSIN, DATE WITH...

Jatka lukemista

Yhteystiedot

Meitä kiinnostaa kuulla sinusta!

Ota yhteyttä - me autamme.

Jätä yhteystietosi alla olevalla lomakkeella. Soitamme sinulle takaisin heti vapauduttuamme.

Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka kaikessa tekemisessä painottuu arvon tasapainoinen tuottaminen kolmella tasolla: asiakkaiden, työntekijöiden ja omistajien. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. BBA, MBA ja HHJ -tutkintojen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, sekä liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä. Veikko ei toista vain muiden ajatuksia, vaan ottaa aktiivisesti kantaa liiketoimintalähtöisen muotoilun kehitykseen Suomessa: kehittäen ja visualisoiden uusia konsepteja, -työkaluja ja -menetelmiä.

Veikko on kysytty esiintyjä erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Häntä kiitetään erityisesti kyvystään oivalluttaa isoja kokonaisuuksia tavalla, joka puhuttelee niin organisaatioiden ylintä johtoa kuin työntekijöitäkin. Veikko on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja muotoiluprojekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen

Perustaja
Liiketoimintamuotoilija
Palvelumuotoilija

Veikko vakuutti minut innostuksellaan ja osaamisellaan jo 2016 keväällä, kun tapasimme ensi kertaa. Jo tällöin heräsi ajatus, että Veikko voisi meitä auttaa rakentamaan yrityksemme muutosmatkaa. 2018 kesällä tämä konkretisoitui, kun aloitimme yhteistyön KREAPALin kanssa. Yhteistyöstä saatu palaute on ollut erinomaista! Tavoite on yhä syventää yhteistyötä siten, että KREAPAL on keskeinen kumppani ICT Elmon kasvussa ja tulee mukaan myös vaativimpiin asiakascaseihimme.

Janne Aaltonen
Toimitusjohtaja, ICT Elmo Oy