SomePysy ajan tasalla

Kreapal facebookKreapal twitterKreapal linkedin

JakoKerro muillekin

FacebookTwitterLinkedIn

YhteydenottoVoimmeko auttaa?

Kreapal facebookKreapal twitterKreapal linkedin
FacebookTwitterLinkedIn

Kreapal blogi

Ajatuksia asiakaskokemuksesta ja palvelumuotoilusta.

asiakaslähtöinen-suunnittelu

Asiakaslähtöinen suunnittelu: “Mitä mä aattelen, et ne aattelee musta”

13.11.2017   |   Suvi Helén

Seesteisenä sunnuntaiaamuna juon rauhassa aamukahviani ja silmäilen lehteä. Katseeni eksyy Helsingin Sanomien kirjoitukseen...

Jatka lukemista
asiakaskokemus-strategia

Asiakaskokemus ei vaadi irrallista strategiaa

29.10.2017   |   Nina Rinne

Asiakaskokemus ei vaadi irrallista strategiaa, tietoista tekemistä kyllä. Asiakaskokemus ei ole irti muusta strategiasta tai...

Jatka lukemista
organisaatiokulttuurin-muotoilu

Organisaatiokulttuurin muotoilu? Johdatteko kulttuuria vai johtaako kulttuuri teitä?

25.9.2017   |   Riikka Seppälä

Vietin kuukausi takaperin ihan huikean päivän Hämeenlinnassa Suomen Partiolaisten järjestämillä Johtajatulilla, keskellä...

Jatka lukemista

Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Millaisiin tilanteisiin palvelumuotoilu sopii?

11.9.2017   |   Veikko Törrönen

Analysoimme edellisissä blogikirjoituksissamme mitä on palvelumuotoilu (linkki) ja miksi palvelumuotoilla (linkki). Tässä...

Jatka lukemista

Miksi palvelumuotoilla? Miksi palvelumuotoilu sopii tähän hetkeen?

3.9.2017   |   Veikko Törrönen

Pohdimme edellisessä blogikirjoituksessa (linkki) vastausta kysymykseen: mitä on palvelumuotoilu? Tässä bloggauksessa avaamme...

Jatka lukemista

Mitä on palvelumuotoilu? Mitkä ovat sen keskeisimmät elementit?

30.8.2017   |   Veikko Törrönen

Palvelumuotoilusta puhutaan todella paljon juuri tällä hetkellä – eikä suotta. Palvelumuotoilu on ammattimaisesti...

Jatka lukemista
Asiakaskokemus asiakkaan ongelma

Asiakaskokemus ratkaisee yrityksesi tulevan menestyksen!

15.8.2017   |   Veikko Törrönen

Asiakaskokemuksen merkitys kilpailuedun kasvattajana on noussut tasaisesti vuosi vuodelta. Jo vuonna 2014 kansainvälinen...

Jatka lukemista

Asiakaskokemuksesta kilpailuetua – analyysiä ja ohjeita kehitykseen

15.8.2017   |   Veikko Törrönen

Toteutimme laajan palvelumuotoiluprojektin keväällä 2017. Projektin tavoitteena oli kartoittaa suomalaisten yritysten...

Jatka lukemista
Miksi asiakaskokemukseen panostus kannattaa

Yrityksesi pahin kilpailija on asiakkaasi ongelma – panostus asiakaskokemukseen kannattaa

15.8.2017   |   Veikko Törrönen

Luin hiljattain mielenkiintoisen Harvard Business Review:in artikkelin (linkki), jossa käsiteltiin yrityksen kilpailuasetelmaa....

Jatka lukemista

Näitä hommia tehdään tosissaan, mutta ei vakavasti. Tunnelmia @BusinessTre_FI palvelumuotoiluprojektin määrittelypalaverista 😄✌️ #palvelumuotoilu #Tampere

Aidon asiakaslähtöinen liiketoiminta on matka, joka lähtee oivalluksista ja ennen kaikkea uskalluksesta tehdä rohkeita kokeiluja ja sietää epävarmuutta: https://t.co/GXqeLjs4Lk #palvelumuotoilu

Pieni porukka, hyviä kysymyksiä ja letkeä tunnelma - kiitos #nuoretyrittäjät ✔️👏#palvelumuotoilu

Huomenna starttaa palvelumuotoiluprojekti yhteen Suomen viileimmistä ja innovatiivisimmista yrityksistä. Meillä on asenne aina all in, mutta tässä ollaan extra jännän äärellä 😄✔️#businessmuotoilu #palvelumuotoilu

Viikonloppuisin ladataan akkuja ja uutta tietoa ✔️#businessmuotoilu #palvelumuotoilu #lifestyle

Ajankohtaista

Tekes Innovaatioseteli liiketoiminnan ja palveluiden kehittämiseen

4.12.2017

Mikäli olet suunnitellut businessmuotoilun tai palvelumuotoilun hyödyntämistä yrityksesi kehityksessä, mutta et ole vielä...

Jatka lukemista

Huippuammattilainen harjoittelijaksi KREAPAL tiimiin!

12.11.2017

Saimme tiimimme huippuammattilaisen harjoittelijaksi ja oppinnäytetyön tekijäksi - tervetuloa mukaan Mira Punkari! Mira on...

Jatka lukemista

Palvelumuotoilua tai asiakaskokemuksen kehittämistä innovaatiosetelillä?

1.9.2017

Tredea / Business Tampere Innovaatiosetelien haku avautuu jälleen ajalle ma 4.9. - su 17.9. Aikaisemmasta prosessista poiketen,...

Jatka lukemista

Tilaa uutiskirje

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

Voimmeko auttaa?

Uskotko, että myös sinun toimialasi asiakkaat asioivat mieluummin yrityksen kanssa, joka tarjoaa asiakkailleen parasta kokonaisarvoa – ei vain halvinta hintaa tai parasta tuotetta? Tähän mekin uskomme. Ota yhteyttä niin keskustellaan aiheesta lisää.

Lisätietoja

Veikko on palvelumuotoilija ja businessmuotoilija, jonka projekteissa painottuu vahvasti liiketoiminnallisesti mitattavissa oleva hyöty. Hän on johtanut asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa, sekä soveltanut muotoilun menetelmiä monipuolisesti niin julkisella kuin yksityiselläkin sektorilla.

Vahvan käytännön kokemuksen lisäksi Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa sekä businessmuotoilua TU Delft:issä.

Veikko on innostaja ja tekijä, jonka projekteissa syntyy tulosta – rennossa hengessä.

Lisätietoja

Asiakkaat kuvaavat Ninaa tarkkasilmäiseksi yrityskulttuurimuotoilijaksi, joka osaa kiteyttää syy-seuraussuhteita näkyviksi ja käyttökelpoisiksi työkaluiksi. Valmentajana Nina auttaa tiimejä ja yksilöitä näkemään asioita uusista näkökulmista. Laaja ymmärrys poikkitieteellisesti ihmisestä osana työyhteisöä auttaa häntä havainnoimaan ja tukemaan ihmisten kasvua osana työyhteisöä.

Ninalla on vahva liiketoiminnallinen osaaminen: hän rakensi SuomenTelecenter Oy:n liiketoiminnan tyhjästä yli 8 M€ vuotuiseen liikevaihtoon toimien itse operatiivisesta toiminnasta vastaavana kasvun mahdollistajana.  Hän on johtanut satoja valmennusprojekteja ja toiminut valmentajana hyvin erilaisissa organisaatioissa.

Nina on tunneälykäs joukkuepelaaja, jonka projekteissa tapahtuu isoja asioita sekä prosessien että henkisen kasvun tasolla.

Ota yhteyttä lomakkeella:

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

Ota yhteyttä lomakkeella:

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

KREAPAL Oy 
Y-tunnus: 2871561-4

OSOITE
Rautatienkatu 21 B
33100 Tampere

LASKUTUSOSOITTEET

Verkkolaskut
Verkkolaskuosoite: 003728715614
Operaattori: 003721291126 (Maventa)
Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH

PDF-laskut sähköpostilla
28715614@scan.netvisor.fi