Kreapal blogi

Ajatuksia asiakaskokemuksesta ja palvelumuotoilusta.

Takaisin Etusivulle

Mihin liiketoimintamuotoilua voidaan hyödyntää? Millaista osaamista se vaatii?

26.7.2018   |   Veikko Törrönen

Tämä blogikirjoitus on jatkoa sarjalle, jossa avataan liiketoimintamuotoilun perusteita. Edellinen blogikirjoitus keskittyi...

Jatka lukemista

Mitä on liiketoimintamuotoilu ja miksi edelläkävijät panostavat siihen?

18.7.2018   |   Veikko Törrönen

Tämä blogikirjotus on jatkoa sarjalle, jossa asiakas ja ihminen holistisemmassa merkityksessä nostetaan liiketoiminnan...

Jatka lukemista

Voiko omaa elämää palvelumuotoilla?

24.6.2018   |   Veikko Törrönen

Istun laivan kahviossa matkalla kauan odotetulle perheen kesälomamatkalle Keski-Eurooppaan. Kävimme aamulla perheemme kanssa...

Jatka lukemista

Jahtaako asiakaslähtöisyys omaa häntäänsä?

31.5.2018   |   Veikko Törrönen

Mitä muotoiluajattelu ja palvelumuotoilu tarkoittavat – eri tasoilla? Mitä uutta se tarjoaa ja miksi se on juuri nyt...

Jatka lukemista

Tuotekehitys on rikki: onko tuotteita enää olemassa?

2.4.2018   |   Veikko Törrönen

Luin juuri todella mielenkiintoisen kirjan: Tenny Pinheiron Service Startup, Design Thinking Gets Lean. Kirjan keskeisin viesti...

Jatka lukemista
asiakaslähtöinen-suunnittelu

Asiakaslähtöinen suunnittelu: “Mitä mä aattelen, et ne aattelee musta”

13.11.2017   |   Suvi Helén

Seesteisenä sunnuntaiaamuna juon rauhassa aamukahviani ja silmäilen lehteä. Katseeni eksyy Helsingin Sanomien kirjoitukseen...

Jatka lukemista
asiakaskokemus-strategia

Asiakaskokemus ei vaadi irrallista strategiaa

29.10.2017   |   Nina Rinne

Asiakaskokemus ei vaadi irrallista strategiaa, tietoista tekemistä kyllä. Asiakaskokemus ei ole irti muusta strategiasta tai...

Jatka lukemista
organisaatiokulttuurin-muotoilu

Organisaatiokulttuurin muotoilu? Johdatteko kulttuuria vai johtaako kulttuuri teitä?

25.9.2017   |   Riikka Seppälä

Vietin kuukausi takaperin ihan huikean päivän Hämeenlinnassa Suomen Partiolaisten järjestämillä Johtajatulilla, keskellä...

Jatka lukemista

Mihin palvelumuotoilua voi hyödyntää? Millaisiin tilanteisiin palvelumuotoilu sopii?

11.9.2017   |   Veikko Törrönen

Analysoimme edellisissä blogikirjoituksissamme mitä on palvelumuotoilu (linkki) ja miksi palvelumuotoilla (linkki). Tässä...

Jatka lukemista

Miksi palvelumuotoilla? Miksi palvelumuotoilu sopii tähän hetkeen?

3.9.2017   |   Veikko Törrönen

Pohdimme edellisessä blogikirjoituksessa (linkki) vastausta kysymykseen: mitä on palvelumuotoilu? Tässä bloggauksessa avaamme...

Jatka lukemista

Suurista asioista lähdettiin liikkeelle, mutta heti aamusta on hyvä todeta, että asiakas on aina tärkein. #asiakaspalvelu2018

Laajempi palvelumuotoiluprojekti lähestyy UX vaihetta. Tänään todella luova työpaja yhteistyössä @EatechOy UX Design Lead Merita Lemmetty kanssa ✔️🙌 #liiketoimintamuotoilu #palvelumuotoilu #asiakaskokemus #UX

Loistava tapa nähdä konkreettisesti asiakaskokemuksen tavoitteellisuus ja päämäärä. 😀
#asiakaskokemus #cx https://t.co/bgC6GKWIpa

Tuotekeskeisen kehityksen juuret ovat tieteellisissä menetelmissä – muotoilun juuret antropologiassa, jonka ytimessä on ihmisten halujen, tarpeiden ja tunteiden ymmärtäminen: https://t.co/bFi9vav7dc #muotoiluajattelu #palvelumuotoilu #tuotteistaminen https://t.co/EhkAm1DMpp

Asiakaskokemuksen tasot (Via @kreapal):

1) strateginen
2) taktinen
3) sattumanvarainen

#asiakaskokemus #toimintakulttuuri #johtaminen

Ajankohtaista

Tapaat meidät syksyllä 2018 mm. seuraavissa tapahtumissa

23.6.2018

Heinäkuussa lomailemme.. yrittäjämäisesti Heinäkuussa latailemme akkuja ja valmistaudumme tulevaan syksyyn. Jos ajatuksesi...

Jatka lukemista

Tietosuojaseloste

25.5.2018

Henkilötietolaki - (523/1999) 10 § ja 24 § - 4.7.2017 | GDPR - Euroopan parlamentin ja neuvoston asetus (EU) 2016/679 -...

Jatka lukemista

Kauppakamariaamiainen | Palvelumuotoilu taipuu menetelmänä moneksi (8.6.2018)

15.5.2018

Palvelumuotoilu ei ole perinteistä konsultointia vaan tähän aikakauteen sopiva yhteiskehittämisen menetelmä, jota ei ole...

Jatka lukemista

Tilaa uutiskirje

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

Voimmeko auttaa?

Tiedät jo mitä yrityksesi pitäisi tehdä. Älä jää pohdintojesi kanssa yksin, vaan kerro meille mihin haluat muutosta. Me kerromme miten kytkemme ihmiset muutokseen mukaan ja miten me sen teemme – yhdessä.

Kreapal facebook Kreapal twitter Kreapal linkedin Kreapal instagram
Lisätietoja

Veikko on yrityksen perustaja, liiketoimintamuotoilija ja palvelumuotoilija, jonka projekteissa painottuu vahvasti liiketoiminnallisesti mitattavissa oleva hyöty. Hän on johtanut lukuisia liiketoiminta- ja palvelumuotoiluhankkeita niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla, sekä asiakaskokemuksen kehittämistä merkittävässä suomalaisessa konsernissa. Veikko on opiskellut palvelumuotoilua kolmessa suomalaisessa korkeakoulussa, liiketoimintamuotoilua TU Delft:issä ja MBA tutkinnon University of Wales:issa.

Veikko käy säännöllisesti puhumassa erilaisissa palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja markkinoinnin tapahtumissa ja seminaareissa. Hän on innostaja ja tekijä, jonka koulutuksissa, työpajoissa ja projekteissa syntyy oivalluksia ja tuloksia – aina rennossa hengessä.

Veikko Törrönen | Liiketoimintamuotoilu & Palvelumuotoilu

Ota yhteyttä
Lisätietoja

Asiakkaat kuvaavat Ninaa tarkkasilmäiseksi yrityskulttuurimuotoilijaksi, joka osaa kiteyttää syy-seuraussuhteita näkyviksi ja käyttökelpoisiksi työkaluiksi. Valmentajana Nina auttaa tiimejä ja yksilöitä näkemään asioita uusista näkökulmista. Laaja ymmärrys poikkitieteellisesti ihmisestä osana työyhteisöä auttaa häntä havainnoimaan ja tukemaan ihmisten kasvua osana työyhteisöä.

Ninalla on vahva liiketoiminnallinen osaaminen: hän rakensi SuomenTelecenter Oy:n liiketoiminnan tyhjästä yli 8 M€ vuotuiseen liikevaihtoon toimien itse operatiivisesta toiminnasta vastaavana kasvun mahdollistajana.  Hän on johtanut satoja valmennusprojekteja ja toiminut valmentajana hyvin erilaisissa organisaatioissa.

Nina on tunneälykäs joukkuepelaaja, jonka projekteissa tapahtuu isoja asioita sekä prosessien että henkisen kasvun tasolla.

Nina Rinne | Yrityskulttuurimuotoilu

Aika kääriä hihat? Soita Veikko Törrönen 040 7055 810 tai jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä.

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

Aika kääriä hihat? Soita Veikko Törrönen 040 7055 810 tai jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä.

Tilaan KREAPAL uusimmat postaukset ja uutiskirjeen

TÄMÄN ME TEEMME

Palautamme ihmisen takaisin liiketoiminnan ytimeen | Mahdollistamme liiketoiminnan muotoilun kaikenkokoisille yrityksille

KREAPAL Oy
Rautatienkatu 21 B
33100 Tampere
Y-tunnus: 2871561-4

YHTEYDENOTOT
Veikko Törrönen
perustaja | toimitusjohtaja
040 7055 810
veikko@kreapal.fi


LASKUTUSOSOITTEET

Verkkolaskut
Verkkolaskuosoite: 003728715614
Operaattori: 003721291126 (Maventa)
Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH

PDF-laskut sähköpostilla
28715614@scan.netvisor.fi