Kreapal logo OTA YHTEYTTÄ >

KREAPAL BLOGI

Liity +3 000 päättäjän joukkoon ja tilaa uudet blogimme sähköpostiisi TÄSTÄ

Hallitustyöskentely on murroksessa – 4 tapaa, joilla OKR-malli modernisoi hallitustyöskentelyä

23.4.2025   |   Veikko Törrönen

Hallitustyöskentely on murroksessa. Perinteisen roolin sijaan modernilta hallitukselta odotetaan entistä aktiivisempaa...

Jatka lukemista
strategiakonsultointi

Strategiakonsultointi – mitä moderni ammattilainen tuo pöytään?

1.4.2025   |   Veikko Törrönen

Strategiakonsultointi tarkoittaa strategiatyön tavoitteellista ohjaamista, jonka toteuttaa yrityksen ulkopuolinen...

Jatka lukemista

Strategian uudistaminen vs. päivittäminen – mistä tiedät kumpaa tarvitaan?

11.3.2025   |   Veikko Törrönen

Strategian uudistaminen? Milloin strategia tulee uudistaa kokonaan? Milloin kevyempi päivittäminen on...

Jatka lukemista
asiakasymmärrys-strategiatyössä

Asiakasymmärrys strategiatyössä – miksi siihen kannattaa panostaa?

6.3.2025   |   Sanna Helttunen

Asiakasymmärrys strategiatyössä - miksi ymmärryksen keräämiseen kannattaa panostaa? Ja mitä hyötyä siitä on...

Jatka lukemista
strategia

Strategia – 5 yleisintä virhettä ja ohjeet niiden välttämiseen

12.2.2025   |   Veikko Törrönen

Strategia - mitkä ovat tyypillisimpiä sudenkuoppia yrityksen strategiatyössä? Ja miten välttää ne? Jos etsit vastauksia...

Jatka lukemista
strategiaprosessi

Strategiaprosessi – selkeät ohjeet ja käytännön esimerkit

1.1.2025   |   Veikko Törrönen

Strategiaprosessi? Mitä vaiheita se sisältää? Miten sen voisi tehdä  osallistavalla ja muutosvoimaisella tavalla? Jos etsit...

Jatka lukemista
strateginen-näkemys

Strateginen näkemys – näin rakennat vahvan perustan yrityksesi strategisille valinnoille

5.11.2024   |   Veikko Törrönen

Strateginen näkemys? Miten sen pystyy muodostamaan, kun kaikki ympärillämme muuttuu kiihtyvällä tahdilla? Miksi...

Jatka lukemista

Must win battle – ohjeet valintaan ja arkeen viemiseen

1.10.2024   |   Veikko Törrönen

Must win battle? Mitä se tarkoittaa? Miksi se on niin suosittu modernissa strategiatyössä? Millainen on hyvä MWB? Miten...

Jatka lukemista

Kilpailuetu – 4 askeeleen ohjeet kilpailuedun rakentamiseen

1.9.2024   |   Veikko Törrönen

Kilpailuetu? Mitä se tarkoitaa? Mistä kilpailuetu syntyy ja miten kilpailuetua rakennetaan johdonmukaisesti? Jos etsit...

Jatka lukemista
asiakasymmärrys

Asiakasymmärrys – 4 syytä miksi siihen kannattaa panostaa

8.8.2024   |   Sanna Helttunen

Asiakasymmärrys? Mitä sillä tarkoitetaan? Miksi sitä tulisi kerätä? Mitä hyötyä siitä yritykselle on? Jos vastaukset...

Jatka lukemista
strategian-laatiminen

Strategian laatiminen – näillä 4:llä askeleella onnistut!

1.8.2024   |   Veikko Törrönen

Strategian laatiminen agendalla? Miksi perinteinen strategian laatimisen tapa ei enää toimi? Mikä sitten on tähän...

Jatka lukemista
strategian-jalkauttaminen

Strategian jalkauttaminen – alansa johtavat yritykset hyödyntävät OKR-mallia!

12.6.2024   |   Veikko Törrönen

Strategian jalkauttaminen? Miksi se on nykyisin niin haasteellista? Miten toimialansa johtavat yritykset jalkauttavat...

Jatka lukemista

Ketterä ja rullaava strategia – näin otat homman haltuun!

16.5.2024   |   Veikko Törrönen

Ketterä ja rullaava strategia? Mikä se tarkoittaa käytännössä? Miksi strategiatyön tulisi olla ketterää - ja miten sitä...

Jatka lukemista

Yrityksen missio – 10 esimerkkiä ja simppelit ohjeet!

1.4.2024   |   Veikko Törrönen

Yrityksen missio? Mikä se on - ja millainen on hyvä missio yritykselle? Miten sellainen tulisi muotoilla? Jos etsit vastauksia...

Jatka lukemista

Asiakasuskollisuus – homma haltuun 4:llä stepillä!

19.3.2024   |   Veikko Törrönen

Asiakasuskollisuus? Mitä se tarkoittaa? Miksi siihen kannattaa panostaa? Miten asiakasuskollisuutta kehitetään...

Jatka lukemista
strategian-päivitys

Strategian päivitys – 4 simppeliä askelta onnistumiseen

20.2.2024   |   Veikko Törrönen

Strategian päivitys agendalla? Milloin strategia tulisi päivittää? Miten se päivitetään?  Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista

Strategian toteuttaminen – OKR-mallilla onnistut!

3.1.2024   |   Veikko Törrönen

Strategian toteuttaminen? Miten onnistua strategian toteuttamisessa? Miten henkilöstö saadaan innostumaan ja sitoutumaan sen...

Jatka lukemista

Palvelullistaminen – tässä on avain onnistumiseen!

1.12.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelullistaminen? Mitä se tarkoittaa ihan konkreettisesti ja miksi siitä kannattaisi olla kiinnostunut? Miten onnistua...

Jatka lukemista

Asiakaskokemus kilpailuetuna – varmista menestyminen tulevaisuudessa

13.11.2023   |   Sanna Helttunen

Asiakaskokemus kilpailuetuna? Onko strategiassanne tunnistettu asiakaskokemus yhdeksi tulevaisuuden kilpailussa menestymisen...

Jatka lukemista
palvelumuotoilu - tarjous

Palvelumuotoilu – tarjous helposti ja mukavasti!

15.10.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelumuotoilu - tarjous helposti, mukavasti ja laadukkaasti? Keneltä kannattaa pyytää tarjousta ja miten homma toimii? Jos...

Jatka lukemista
palvelustrategia

Palvelustrategia – 4 askelta sen tekemiseen

11.10.2023   |   Veikko Törrönen

Palvelustrategia (tuotestrategia)? Mikä se on, miksi sellainen kannattaa tehdä – ja miten se tehdään? Jos etsit vastauksia...

Jatka lukemista
Palvelumuotoilua-palveluna

Palvelumuotoilua palveluna – 5 hyvää syytä ostaa asiantuntijuutta ketterästi!

13.9.2023   |   Sanna Helttunen

Palvelumuotoilua palveluna perinteisen projektin sijaan? Miksi? Mikäs tässä toimintamallissa on etuna? Jos haluat ymmärtää...

Jatka lukemista
okr-mallin käyttöönotto

OKR-mallin käyttöönotto – huomioi 5 asiaa startissa!

15.8.2023   |   Sanna Helttunen

OKR-mallin käyttöönotto agendalla? Vai harkitsetteko vielä? Kannattaa jatkaa lukemista, mikäli sinua kiinnostaa tietää...

Jatka lukemista

Asiakaslähtöisyys: näin nostat sen uudelle tasolle

5.6.2023   |   Veikko Törrönen

Asiakaslähtöisyys? Mitä se on - ja miksi se on tärkeä aihe juuri nyt? Millä tasolla organisaatiosi on...

Jatka lukemista
arvot

Arvot – 3 konkreettistä erimerkkiä organisaatioille

25.5.2023   |   Sanna Helttunen

Arvot – mihin me niitä muka tarvitsemme? Tässä blogissa avataan kolmen esimerkin kautta sitä, miksi organisaation kannattaa...

Jatka lukemista

Työntekijäkokemuksen kehittäminen – OKR auttaa näillä 4:llä tavalla

19.4.2023   |   Sanna Helttunen

Työntekijäkokemuksen kehittäminen? Miten tuoda merkityksellisyyden tunnetta osaksi arjen tekemistä? Entä, miten voimme...

Jatka lukemista

Palveluiden tuotteistaminen – huomioi tämä yksi asia ja onnistu

3.10.2022   |   Veikko Törrönen

Mitä palveluiden tuotteistaminen tarkoittaa? Miksi se on tärkeää? Mikä on tuotteistamisen kaikista tärkein elementti? Jos...

Jatka lukemista

Omistajastrategia – huomioi nämä 8 asiaa ja onnistut

9.9.2022   |   Veikko Törrönen

Omistajastrategia? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Mitä sen tekemisessä tulisi huomioida? Jos etsit vastauksia näihin...

Jatka lukemista

Palvelulupaus – parhaisiin on kiteytetty nämä 6 muuttujaa

1.8.2022   |   Veikko Törrönen

Palvelulupaus? Mikä se on? Miksi se on tärkeä? Millainen palvelulupaus puhuttelee juuri oikeanlaisia asiakkaita ja tuo lisää...

Jatka lukemista

Mikä on visio? Simppeli kiteytys ja 10 esimerkkiä

1.7.2022   |   Veikko Törrönen

Mikä on visio? Mitä konkreettista hyötyä siitä on liiketoiminnalle? Millainen on hyvä yrityksen visio? Jos etsit vastauksia...

Jatka lukemista

Ota yhteyttä

Jos etsit käytännönläheistä ja tuloksekasta kumppania strategian uudistamiseen, -toimeenpanoon tai palvelumuotoiluun, ota yhteyttä.

Meillä on vain tyytyväisiä asiakkaita. Ette tule olemaan poikkeus.

Veikko Törrönen

Perustaja, Toimitusjohtaja

Tai jätä viesti tällä lomakkeella, niin olemme sinuun yhteydessä.

  • Tämä sivusto ja lomake on suojattu reCAPTCHA:lla ja Googlen Yksityisyyskäytännöllä sekä Käyttöehdoilla.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.